דור אקשטיין

דור אקשטיין המלצות: קפה לחיטוב

אין אחד שלא אוהב לפתוח את הבוקר עם קפה טוב. יש כאלה הטוענים כי קפה לא בריא, אך האם הדבר נכון? המאמן דור אקשטיין המלצות מסביר כי אם נשתה את הקפה בצורה נכונה, נוכל להיעזר בו לשיפור בריאותו ולשיפור הכושר הגופני. בקפה יש חומרים המצוינים לגוף כמו ויטמינים, נוגדי חמצון פוליפנולים, מינרלים וביופלבונואידים, אשר מסוגלים לנטרל את ההשפעות הלא טובות של הקפאין. מעטים יודעים אבל הקפה מומלץ מאוד לשריר. דור אקשטיין המלצות מציין, כי בנוסף לשיפור הביצועים הספורטיביים באם נשתה קפה לפני אימון, זאת בשל המרכיבים המעוררים של הקפה, הקפה מסייע במגוון דברים חשובים בחיטוב הגוף אשר נספר עליהם במאמר זה. 

דור אקשטיין המלצות: שיתוף פעולה עם אינסולין

דור אקשטיין המלצות מסביר מדוע נרצה לשתות קפה לפני אימון משקולות פרט לסיבת ההתעוררות. ידוע כי הקפה מוריד את הרגישות לאינסולין. אקשטיין תמיד מבקש ממתאמניו לאכול פחמימות לאחר אימון משקולות זאת בשל הסיבה כי הן מתפרקות מהר ומעלות את רמת האינסולין בגוף לרמה גבוהה מאוד. האינסולין הוא הורמון הבונה שריר ושומן באם יש לו את הנוטריאנטים הנכונים. הנוטריאנטים הן תרכובות כימיות הנמצאות בתזונה והן החיוניות מאוד לבניית הגוף וכן גם לאספקת אנרגיה. דור אקשטיין המלצות מסביר כי מה שקורה אחרי אימון, זה שהשריר מסוגל לקלוט בלי קשר לאינסולין על ידי קולטנים שיוצאים ממנו. 

כוח הספיגה גדל

כאשר הרגישות לאינסולין נמוכה, אז כאשר אוכלים פחמימות, לוקח זמן רב להפיץ כמויות גדולות של אינסולין. בעוד ששריר מסוגל כבר לקלוט את הנוטריאנטים לפני שתאי השומן יכולים לקלוט אותם, כך שבעצם הפעילות היא לטובת חיטוב הגוף וכוח הספיגה גדל. דור אקשטיין המלצות, מפריח בכך את כל השמועות כי קפה אינו בריא, לפיכך קיימים יתרונות רבים לשתיית הקפה דווקא לפני האימון. פרט לכל מה שצוין נוגדי החמצון מכיל הקפה, עשויים לשמור על הרקמות בזמן האימונים מפני פגיעות העלולות להתרחש, כך גם עולה ממחקרים בנושא. דור אקשטיין המלצות, ממליץ שאם אתם בדרך לאימון קחו אתכם קפה אפילו קטן על מנת להעלות את רמת הקפאין. 




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*