בואו נבחר נכון –  5 טעויות בבחירת שמלת כלה

שאלנו את מעצבת שמלות הכלה המובילה שיר גינדי, מהן הטעויות הנפוצות ביותר שכלות עושות בבחירת שמלת הכלה שלהן ?

לקראת השנה החדשה חשוב לנו להתחיל בבחירות טובות ונכונות.

גינדי מספרת שכדי לאהוב את עצמך ביום החתונה גם 20 שנה קדימה, כדאי להימנע מ-5 הדברים הבאים :

  1. התאמת גזרה – חשוב לתת אמון בגורם המקצועי שאליו פנית ולהיות פתוחה לביקורת באמונה שהדברים שנאמרים הם לטובתך, הרבה פעמים אנו מחזיקות באמונות שגזרה מסוימת תחמיא לנו, כאשר בפועל הדבר רחוק מלהיות נכון, צריך לקבל את נתונינו הטבעיים בהרמוניה, אך לדעת שתמיד יש מה לעשות וגם להיות פתוחה לרעיונות חדשים.אחת ההתמחויות המשמעותיות של הסטודיו שלי הוא חזה גדול, כל בחורה עם חזה שופע לא האמינה שהאופציה למחשוף גב בכלל, קיימת עבורה אצלי בסטודיו, גם הקטנת חזה אפשרית עם גזרה נכונה. היו הרמות גבה אך בסוף כולן יצאו מופתעות ,ואנו הצלנו את הכלה מללבוש שמלת סטרפלס עם חזה בצוואר ומראה מעוות.
  1. ללכת על מעצבת שאהבת את סגנון העיצוב שלה, מתחברת לאישיותה ולהבין שזה תהליך של כמה חודשים, בו צריך להתאים לך את שמלת חלומותיך, להבין ולראות אותך.
  2. מלווה – אני כל הזמן רואה במדידות כמה המלווה הוא עניין קריטי. הדבר הכי חשוב בבחירת שמלת כלה הוא להביא מלווה שתואמת את האנרגיה והחזון שלך, מישהי שמכירה אותך ולא תיתן לך להיות מושפעת מדיעות/טרנדים
  3. לבוא עם כיוון – רוב הכלות שבאות לממלכת הכלות של שיר, מגיעות כבר לאחר שיטוט באינסטגרם ובאתר, הן יותר מכוונות. נכון שצריך לבוא עם ראש פתוח, אבל כדאי לראות מה השמלות שמרגשות אתכן ותופסות את העין, זה יעזור מאוד כשתגיעי למדוד.
  4. להשאיר את הלוק השני לסוף – גינדי מספרת שכלות שמחפשות 2 לוקים באותו זמן הן הכי מבולבלות, כדאי להשאיר את מקום הכבוד לשמלה הראשונה, ורק אח"כ לפנות מקום ללוק השני, הוא צריך להיות שונה וקליל לריקודים ועם זאת עדיין מרשים וכלתי.

 

תיאום מראש: טל' 051-2024672 | האתרוג 23 ראשל"צ | shir.gindi.official | www.shirgindi.com

 

 




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*