מעצבת הבתים של האלפיון העליון מיטל סלומון

מיטל סלומון, הינה מעצבת פנים בעלת טביעת אצבע ברורה, שהפכה למבוקשת בקרב משפחות בכירות בישראל עבורם היא מעצבת מתחמי מגורים בסטנדרט בינלאומי.

למרות היכולת שלך להפתיע בכל פעם מחדש, יש לך טביעת אצבע מאוד ברורה… כיצד היא באה לידי ביטוי בפרויקטים?

"החללים שאני מעצבת מאופיינים בעיצוב ייחודי, אלגנטי, קווים נקיים תוך מתן דגש על חללים גדולים ופתוחים המשלבים אלמנטים בעלי ניחוח יוקרתי אך לא מנקרי עיניים".

ספרי לנו על פרויקט שקרוב לליבך

"הפרויקט שנחשב לדגל מבחינתי הוא פרויקט LAGOON על חוף הים בנתניה, זהו פרויקט שאני גאה להיות חלק מהצוות המדהים שתכנן, עיצב, הגה, יזם ובנה. עם זאת כל פרויקט שאני לוקחת על עצמי חייב להיות כזה שאני מתחברת אליו והוא קרוב לליבי".

את מעצבת פנים לקהל לקוחות מאוד ספציפי, האם כיוונת לשם מההתחלה?

"התשובה היא לא. בתחילת דרכי החלטתי שבטרם אתכנן ואעצב בתי יוקרה עבור אנשים שמשקיעים את מיטב כספם לבנות את בית החלומות, אבנה ואתכנן בית עבורי, על בשרי ומכספי תוך מתן דגש רב על תכנון קפדני, פונקציונליות, ניהול תקציב, ניהול ותיאום מערך יועצים, ניהול מערך הזמנות מספקים ושימוש בטכנולוגיה ובחומרים מתקדמים. ואכן תכננתי ועיצבתי בית לתפארת, בו גרתי עם משפחתי למשך כמה שנים, כך למדתי מה נדרש בתכנון ועיצוב בתי יוקרה. בית זה שימש ככרטיס ביקור ליכולותיי, לחשיבה ולקו העיצובי שלי, כך שהלקוחות שהגיעו אליי לסטודיו שהיה צמוד לביתי נחשפו ליכולות אלו ובשלב הזה תכננתי לרוב בתי יוקרה באזורים שונים בארץ. לאחר מספר שנים פנו אליי יזמים אשר נחשפו לפרויקטים שעיצבתי ובחרו בי לעצב עבורם "וילות בשחקים" שישמשו דירות  לדוגמא יוקרתיות אשר פונות לאלפיון. מתוך כך דירות אלו שעיצבתי אכן נמכרו לבעלי ממון המתאימים להגדרה וכך נחשפתי לעבוד מול הלקוחות הללו".

איך את מגדירה הצלחה?

"הצלחה מבחינתי נמדדת בשביעות הרצון של הלקוח בתוצאה הסופית. ההצלחה טומנת בחובה אהבה רבה למקצוע, תכנון קפדני ומדוקדק עד אחרון הפרטים לפני תחילת ביצוע העבודות בשטח, תיאום ציפיות, חריצות, התמדה, סבלנות, חשיבה פרקטית ושימוש בחומרים שמתאימים לסביבה בה הפרויקט נמצא, כמובן לצד יחסי אנוש מצוינים".

את נכנסת למקום חדש, על מה את מסתכלת?

"בראש ובראשונה על הקשר בינו לבין הסביבה בה הוא נמצא, על ההרמוניה בתוך החלל, אם יש סיפור שעומד מאחורי העיצוב או איזה שהן השראות… וכמובן בוחנת את הפרטים הקטנים".

מה מאפיין מבחינה עיצובית את קהל הלקוחות שלך?

"בניגוד לדעה הרווחת כיום, אנשים בעלי ממון לא מחפשים עיצוב מעורר קנאה, דווקא הם שיכולים להרשות לעצמם הכל, נותנים את הדעת בראש ובראשונה על תכנון קפדני, איכות ללא פשרות, פונקציונליות ונוחות חיים המתאימה לאופיים ולתפקודם בחיי היום יום בבית או בבית הנופש שלהם".

איך מנוצלים רגעי הפנאי שלך?

"ברגעי הפנאי המעטים שיש לי אני משתדלת להיות בחיק המשפחה, בשילוב נסיעות לחו"ל, שם אני נחשפת לטכנולוגיות מתקדמות, חומרים חדשים ומקבלת השראה לפרוייקטים עתידיים".

״החללים שאני מעצבת מאופיינים בעיצוב ייחודי, אלגנטי, קווים נקיים
תוך מתן דגש על חללים גדולים ופתוחים המשלבים אלמנטים בעלי ניחוח יוקרתי אך לא מנקרי עיניים״

משכית 1, הרצליה, טלפון: 054-7777445

meital@salomonarc.com

www.salomonarc.com

אינסטגרם: m.salomon.arc

פייסבוק: Meital Salomon  Interior Design & Home Styling