נילי אלירז – סטודיו לעיצוב פנים ולהדמיות אדריכליות

רזומה מקצועי ורקע אישי

"נשואה + 3. נולדתי למשפחת יזמי נדל"ן וקבלני בניין. סיימתי תואר ראשון באנגלית ותואר שני במינהל עסקים.

בשנת 2014 החלטתי להשתלב בתפקיד ניהולי בחב' "דפני חברה לבניין ולהשקעות בע"מ", לצד אבי, יחזקאל דפני ז"ל, מייסד החברה, לצד אחי, קובי דפני ז"ל, שהפך לשותף בחברה, ולצד בעלי, יומטוב אלירז, יבדל"א, שהיה אמון על התחום הביצועי. רכשתי השכלה בתחום עיצוב הפנים, למדתי את כל נבכי העסק וניהלתי את הפרויקטים משלב רכישת הקרקע, דרך שלבי התכנון והביצוע ועד שלב האכלוס.

אבל אז לצערי פקדו אותנו טרגדיות. בשנת 2019 אבי נפטר מדום לב, חצי שנה אחריו אחי נפטר ממחלת הסרטן. אימי, מירי דפני תבדל"א, הבינה שלא תוכל לשאת בלחצים הכרוכים בניהול החברה, ונדרשנו להתמודד עם סגירתה.

בתקופת הקורונה, החלטנו בעלי ואני למנף את הידע והכלים שצברנו בתחום הבנייה ועיצוב הפנים, והקמנו עסק עצמאי שמספק ללקוחות ליווי מקיף, הובלנו פרויקטים מוצלחים, עד שבשלב מסוים ,בעלי החליט לחזור לעבוד כמנהל פרויקטים בחברת בנייה, ואני המשכתי לקדם את הסטודיו שבבעלותי, ואףהמשכתי ללמוד ולצבור ידע בתחום ההדמיות הפוטוראליסטיות, בהבנה שאני רוצה לספק ללקוחותיי שירות מקצועי, מדויק, מהיר ותכליתי".

במה משרדך עוסק ומהם שירותיו?

"הסטודיו מתמחה בעיצוב פנים של בתים פרטיים, דירות קבלן ומתחמי מסחר. אנו מספקים ללקוחות גמישות בבחירת מסלול שיתאים להם: ליווי מלא/חלקי ומסלול אונליין ייחודי לסטודיו – עיצוב פנים בהדמיות. הסטודיו מספק גם שירותי הדמיות לאדריכלים, מעצבי פנים, יזמים ונגרים".

מה מייחד את פעילותך העסקית?

"הסלוגן של הסטודיו LOOK AND FEEL DESIGN   עיצוב שמייצר אווירה – משקף את ה"אני מאמין" שלי, שרואה את טובת הלקוח לפני הכל, ומוביל את דרך החשיבה, התכנון והעיצוב של הסטודיו. הרעיון מאחורי הסלוגן הוא שהחללים שאנחנו מתכננים ומעצבים תפורים בדיוק לצרכים, לרצונות ולרגשות של הלקוחות שלנו".

מה גורם לך לגאווה בעבודתך?

"כשאני מובילה פרויקט שהחל בשרטוט והפך למציאות, אני נמלאת גאווה רבה. כשאני מקבלת לידי תכנית עם חלל מאתגר, אני נהנית "לפצחו" ולמצוא את הפתרון התכנוני והעיצובי המיטבי עבורו. לעתים הפתרון נמצא בסידור מערך הריהוט, לעיתים בשינוי מיקום הקיר או הדלת, ולעתים בתכנון רהיט בנגרות מותאמת אישית".

הישג שהינך גאה בו במיוחד?

"פרויקט שיפוץ של דירת קבלן, במסגרתו ליוויתי לקוחה מטורקיה, התקשורת התנהלה באנגלית, הרגלי הצריכה והבדלי המנטליות היוו אתגר ודרשו ממני לספק ללקוחה ליווי ותמיכה מלאה מ א-ת. בסוף התהליך הלקוחה המרוצה בירכה אותי ולא הייתה מאושרת ממני".

כמצליחה בתחומך מה כולל ארגז הכלים שלך?

"סבלנות, הקשבה, הכלה, ידע וניסיון מקצועי, יכולת לפתור בעיות בזמן אמת, תשוקה למקצוע, ביקורת עצמית, דיוק וחוש יצירתי".

מה תאחלי לעצמך לשנה החדשה?

"בריאות לי ולמשפחתי. שנת שגשוג שתביא פרויקטים מעניינים ולקוחות מרוצים. אני חולמת להוציא לפועל פרויקט התנדבותי לזכר אהוביי, במסגרתו אעצב חדרי שינה לילדים ולבני נוער, חולי סרטן".

כדאי לדעת

תהליך בנייה ושיפוץ כרוך לעיתים בעיכובים ובאירועים בלתי צפויים.

עצתי ללקוחותיי: לקחת את הכל בפרופורציות ולנסות ליהנות מהתהליך. אני ממליצה לצאת לדרך רק לאחר שהתגבש התכנון הסופי והקונספט העיצובי במלואו, וכשהם מצוידים בתכניות עבודה מפורטות ובהדמיות מציאותיות, שימחישו להם איך החלל עתיד להראות. בכך הם יצליחו למנוע או לפחות למזער את הטעויות, ולשמור על מסגרת תקציב נכונה.

 

נילי אלירז

טלפון: 050-5609378

יטקובסקי אחים 37 פ"ת

פייסבוק: נילי אלירז – עיצוב פנים, הדמיות והום סטיילינג

https://www.facebook.com/profile.php?id=100024944454011

אינסטגרם: 

https://www.instagram.com/nili_eliraz/

 

 




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*