רות דבורה – הנדסאית אדריכלות ועיצוב פנים

רזומה מקצועי ורקע אישי
הנדסאית אדריכלות ועיצוב פנים בהכשרתי, למדתי לפני תשע שנים במכללה למינהל ולאחר מכן הקמתי משרד אדריכלות ועיצוב פנים מצליח.
במה משרדך עוסק ומהם שירותיו?
אני מתמחה בפרוייקטים יוקרתיים כגון: פנטהאוזים, בתים פרטיים, דירות מפנקות, ומעצבת את כל הפרוייקט. אני נותנת מענה הן תכנוני והן עיצובי לכל פרוייקט, וכך הלקוח נהנה משירות מקיף ושלם. התפיסה שלי הינה הוליסטית ועוטפת את הלקוח בהקשבה לצרכיו האדריכליים היחודיים, ומתן שירות אישי לכל אורך הדרך.
מה מייחד את פעילותך העסקית?
התפיסה השלמה שלנו נותנת ללקוחותיי מרחב לביטוי אישי, כדי שיוכלו להגשים את חלומם הגדול לבית. אני שמה דגש על מעטפת שלמה ללקוח שמחפש לבנות את בית חלומותיו, הן מהפן התכנוני והן מהפן העיצובי. בגלל אופי העבודה הבוטיקי של המשרד, הלקוח זוכה להיות במקום הראשון, אני אדאג לכל בקשותיו הכי קטנות והוא לא יפול בין הכסאות.
האם את רואה בעבודתך שליחות?
בהחלט! אני חשה חרדת קודש כשאדם מניח בידיי את הפרוייקט הכי גדול של חייו, בניית בית לו ולמשפחתו. על הכף מונחים חלומותיו, כסף שלעיתים חסך שנים רבות, והרבה התרגשות. יש משהו מאוד ממלא בלשפר לאדם את איכות חייו, בית זה הכל.
מה גורם לך לגאווה בעבודתך?
שהלקוח נהנה מהדרך המשותפת יחד ולא רק מהתוצאה, שאני מתמרנת נכון בין מה שהוא חולם ורוצה, לבין הפן התכנוני והכספי כדי להשיג לו את מה שהוא מבקש ובענק! לקוח מרוצה זו גאווה ענקית.
הישג שהינך גאה בו במיוחד?
המוניטין והשם שרכשתי בתחום גורמים לזה שלפעמים הפרגון מגיע מכיוונים לא צפויים, אנשים ששמעו עליי או ראו אותי ברשת חברתית ומפרגנים במילים טובות. האחריות שהלקוח מפקיד בידיי היא גם משהו שאני מחשיבה מאוד כהישג שלי.
כמצליחה בתחומך, מה כולל ארגז הכלים שלך?
המקצועיות סופר חשובה לי, הדיוק בפרטים הקטנים, התעדכנות כל העת בחידושים בתחום, ובעיקר להיות אנושית, עם רגליים על הקרקע, להסתכל תמיד בגובה העיניים ללקוחות, לעובדים, לספקים ולקולגות, ולשמור על סביבת עבודה מקצועית ונעימה.
מה חשוב לך שלקוחותייך יידעו עלייך?
יש לי קשר אישי עם כל לקוח ואני נותנת מעצמי 110 אחוז לכל פרוייקט. לוקחת אחריות מלאה על כל הפרטים ומתמסרת לבדיקות הכי קטנות שיש, כדי לא לתת לדבר להפריע או לעכב את הפרוייקט שלא לצורך בהם מהסיבה שאני רוצה קשר אישי עם כל לקוח.
עם קריירה מצליחה, איך נראה הזמן שלך?
כאשת קריירה ואמא במשרה מלאה אין לי הרבה פנאי לבילויים, בזמני הפנוי אני מאוד אוהבת לבשל ולאפות, לצאת בערבים ואף  לטוס לחו״ל להתאוורר. מה תאחלי לעצמך לשנה החדשה? קודם כל אאחל לכולם שנה טובה ורגועה, ולי להמשיך את מה שאני עושה הכי טוב, לצמוח בתחום ולהתעסק בעשייה המבורכת של המשרד, ומאחלת לעצמי להמשיך להגשים לאנשים חלומות גדולים.
רות דבורה  |  נייד. 054-5623011
ruth_dvora_arcdesign_studio




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*