אמנית ומאסטרית הריסים שירי רוטנברג אגיב: ״אני מאמינה בלתת את מה שהייתי רוצה לקבל״

מה אומרות עינייך?
צילום שירי רוטנברג: עמיר צוק

״אני מאמינה בלתת את מה שהייתי רוצה לקבל״

אומרת אמנית ומאסטרית הריסים שירי רוטנברג אגיב

שירי רוטנברג אגיב, המעידה על עצמה שהיא פועלת לאורך כל הדרך על פי המוטו, “ואהבת לרעך כמוך״, הינה בעלת הקליניקה והמכללה “פיור ביוטי״, ואשת מקצוע מובילה בתחום מילוי, עיבוי והארכת הריסים.

מה הוביל אותך לעסוק דווקא בתחום זה?

“יופי ואסתטיקה תמיד משכו אותי. מילדותי אהבתי ציור, ויכולתי שעות רבות לצייר עיניים, גבות ושפתיים.

בשנת 2004 רציתי להתמקצע ונרשמתי ללימודים במכללת ׳איל מקיאג׳.

כשטסתי לארצות הברית נחשפתי לראשונה לתחום שזירת הריסים, שהיה בזמנו מאוד פופולרי שם, אך בישראל לא היה בכלל במודעות. כששבתי ארצה התחלתי להפיץ את השיטה המתקדמת ביותר של כל כוכבות הוליווד: לעיבוי, מילוי והארכת ריסים״.

מה מאפיין את לקוחותיך?

“נשים בכל גיל, שריסיהן קצרים ודלילים או מי שרוצה לתקן פגמים כמו עפעף נפול, עיניים קרובות או שקועות וכדומה. או צעירות שלא בא להן להתעסק עם מסקרה, שנמרחת וגוזלת זמן יקר״.

מהו ההישג שאת גאה בו במיוחד?

“אני בעלת קליניקה ומכללה ללימודי ריסים המובילה והוותיקה בישראל בשיטת ‘פיור ביוטי’. אני מעבירה קורסים בעיבוי והארכת ריסים ומלמדת את כל רזי המקצוע המדהים הזה, וגאה שהצלחתי להחדיר לארץ את תחום שזירת הריסים.

הדגש אצלי על איכות החומרים, בזה אני לעולם לא אתפשר! חשוב לי לעשות תיאום ציפיות עם הלקוחה שתרגיש תמיד בנוח ושהתוצאה תהיה תואמת לרצונה ולצרכיה ושתיראה טבעית. תמיד אפעל לטובת הלקוחה ואפעיל שיקול דעת מקצועי.

כיום אני גאה להוביל את התחום בישראל, לגרום למאות לקוחותיי להיות יפות יותר ואף להעביר הלאה את הידע הנרחב שברשותי ולהמשיך להכשיר נשים רבות שרוצות להתפתח בתחום. אני מרגישה סיפוק אדיר כשאני רואה בוגרות שלי שרכשו מקצוע לחיים, ומתפרנסות ממנו בכבוד.  אין אושר גדול מזה״.

מה ההחלטה העסקית הכי טובה שעשית?

“לאחר שנים רבות של עבודה לבד, במקום קטן, כשהביקוש גדל, החלטתי שהגיע הזמן להתפתח.

פתחתי את המכללה לריסים, עם הציוד הכי מתקדם, ועם תנאים נוחים ללמידה ולעבודה נעימה. במקביל, הכשרתי צוות מקצועי על מנת לשפר את הזמינות״.

החלטתך להיות אשת קריירה באה על חשבון משהו אחר? את חשה שפספסת משהו?

“בחיים צריך ללמוד לאזן. עם השנים למדתי זאת, ובמיוחד כשהפכתי להיות אמא. הפסקתי לעבוד עד מאוחר כפי שהייתי רגילה, ולכן אני לא מרגישה פספוס. אני נהנית מהעשייה שלי, אך גם יודעת שיש עוד דברים חשובים, כמו משפחה, שאצלי היא במקום הראשון. אפשר בהחלט לשלב משפחה עם קריירה״.

עסק מצליח משימה לא פשוטה. מהו סודך?

“הסוד שלי הוא בעיקר הרבה תפילות, ישר מהלב. אני ממש לא דתיה אבל תמיד האמנתי באלוהים  וברגעים קשים בחיי ביקשתי עזרה והייתי מקבלת כוחות, ברכות וגם ניסים. אני נהנית מקריאת המקרא והתנ״ך ומשתדלת לחקות את דרכו של האל בערכים, בעקרונות וביושר״.

״הדגש אצלי על איכות החומרים, בזה לעולם לא אתפשר! חשוב לי לעשות תיאום ציפיות עם הלקוחה שתרגיש תמיד בנוח, ושהתוצאה תהא טבעית, ותואמת לרצונה ולצרכיה.
תמיד אפעל לטובת הלקוחה ואפעיל שיקול דעת מקצועי״

בן גוריון 182 (פינת כצנלסון) גבעתיים, קומה 3

050-3999170 | 03-5733700

פיסבוק   שירי רוטנברג – פיור ביוטי והמכללה לריסים

אינסטגרם: shiri_rothenberg_eyelash