נועה קופרמן – מעצבת פנים

רזומה מקצועי ורקע אישי

"מעצבת פנים, בת 40, נשואה + 3, מתגוררת באבן יהודה. עולם העיצוב ריתק אותי משחר ילדותי ובליתי שעות רבות בפרוייקטים, שאבי הקבלן היה מעורב בהם. אבי שיתף אותי בתהליך הבנייה ואני עקבתי מוקסמת, משלב התכניות עד גמר הביצוע.

היה זה אך טבעי, שאבחר להמשיך בלימודי אדריכלות ועיצוב. בחרתי בלימודי תואר B.Design בעיצוב פנים במכללה למינהל, מתוך מטרה להפוך את סביבת החיים של האדם לפונקציונלית, נוחה, חכמה, ואסתטית.

לאחר סיום התואר לפני כ-15 שנים, התחלתי לעבוד כעצמאית, והנני בעלת משרד לתכנון ועיצוב פנים. אני לא מפסיקה ללמוד, להתחדש, להעמיק, לחקור ולהעשיר את הידע שלי".

במה משרדך עוסק ומהם שירותיו?

״משרדי עוסק במתן תכנון ועיצוב, הכולל הדמיות מקצועיות של בתי ודירות יוקרה, חללים מסחריים ייחודיים, חנויות ואולמות תצוגה. לשמחתי, הפרויקטים שלי מככבים במגזינים מובילים בארץ ובעולם".

מה מייחד את פעילותך העסקית?

"כיום כל פרויקט של תכנון ועיצוב, בין אם זו דירת מגורים, חללים מסחריים, מבני ציבור ואחרים, מצריך ידע ברמה גבוהה בתחום מאד מתוחכם המתפתח ומתחדש בקצב מהיר. יש צורך מתמיד בלימוד והבנה של טכנולוגיות חדשות ומתקדמות, הכרת חומרים שונים, שימושים חדשים ושילובים נכונים.

התפיסה התכנונית-עיצובית שלי מתבססת על כך, שהתכנון והעיצוב של החלל צריך לשלב באופן מיטבי בין פונקציונליות ואסתטיקה.

שילוב נכון תורם רבות לאיכות חייו ותפקודו של האדם באותו מרחב בו הוא חי, עובד ומבלה. אני מאמינה שבחירת מעצב מקצועי בעל השכלה וידע נרחב ומעמיק, הינה מאד משמעותית להצלחת התהליך. כמעצבת מקצועית אני אחראית על דיאלוג פורה עם לקוחותיי, המביא להכרת הצרכים שלהם, הגדרתם והתאמת החללים באופן מושלם לדרישותיהם, תוך התחשבות בתנאי המבנה".

האם את רואה בעבודתך שליחות?

"אני מבורכת בכך שאני עוסקת במה שאני כה אוהבת. אני נהנית מאוד להגשים את החלומות של לקוחותיי, לעמוד באתגרים, ולמצוא פתרונות תכנוניים.

יכולותי להיטיב את המרחב האישי של הלקוח, הינה עבורי שליחות גדולה, הממלאת אותי בסיפוק רב".

מה גורם לך לגאווה בעבודתך?

"למדתי במהלך עבודתי כמה חשוב להקשיב ללקוח ולרצונותיו, לשמור על המבנה של המשרד שלי כמשרד בוטיק, על מנת לתת לכל לקוח ולקוח את תשומת הלב ואת השירות הכי זמין יצירתי וטוב ולהיות בשבילם.

אני מרגישה גאווה ושמחה כאשר הלקוחות שלי אוהבים את המקום שתכננתי ועיצבתי עבורם ומרגישים שזה המקום שלהם.

יחס אישי זה ה-DNA של משרדי וחשוב לי לשמור עליו ככזה. אני מלווה את לקוחותיי לאורך כל הדרך החל מעבודות התכנון, תוך כדי הביצוע, ועד בחירת הפריטים שיהיו בבית".

הישג שהינך גאה בו במיוחד?

״תחום העיצוב המקצועי מאד יקר לליבי וחשוב לי שיעסקו בו אנשי מקצוע מעולים עם ידע והשכלה רחבה. לכן, אני פעילה מאוד, בהתנדבות מלאה, בוועד המנהל של אגודת מעצבי הפנים האקדמאיים בישראל IID.

במסגרת האגודה אני אחראית על מפגשי סטודיו וסדנאות להעשרה והרחבת אופקים של מעצבים צעירים על מנת שיהפכו למעצבים טובים ומקצועיים״.

כמצליחה בתחומך מה כולל ארגז הכלים שלך?

"מקצועיות חסרת פשרות, ניסיון, למידה כל הזמן, התחדשות והקשבה".

מה חשוב לך שלקוחותייך יידעו עלייך?

"חשוב לי שיידעו שאני מקצוענית ברמה גבוהה, אוהבת להקפיד על פרטים, בעלת יחס אישי ללקוחותיי, ויוצרת חללים ייחודיים בהתאמה לכל לקוח אישית".

עם קריירה מצליחה איך נראה הפנאי שלך?

"הייתי שמחה לעוד שעות ביממה, כי בנוסף לעבודה אני מתפעלת בית עם 3ילדים יחד עם בן זוגי שעסוק לא פחות ממני, שנינו אוהבים לארח את המשפחה המורחבת וחברים, בשעות הפנאי מטיילים עם הילדים, ואף אוהבים לבלות עם חברים".

מה תאחלי לעצמך לשנה החדשה?

"קודם שנה טובה, בריאות וחיים טובים לכולם. בהיבט המקצועי שלי אאחל לי המשך עשייה פורייה, עם אתגרים חדשים ומרגשים״.

 

052-5800900

מאיר אריאל 4 נתניה

 




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*