עו"ד לימור אביטן

מומחית בענייני משפחה, גירושין, צוואות וירושות, מגשרת מוסמכת מטעם לשכת עו"ד בישראל, בעלת הכשרה כמגשרת מתקדמת בגירושין בשיתוף פעולה. בעלת משרד עורכי דין בתל אביב ובאר שבע

כיצד הפך משרדך למוביל ופורץ דרך?

״אני נחושה להביא את הלקוח לנקודה שהוא מעוניין בה. יחד עם זאת תפקידי כעו״ד להאיר את עיניי הלקוח ולפקוח אותם. אנשים אינם מבינים שהרע, בעיקר יעבור גם דרכם.  אני מנטרלת את הרע. מתרכזת בטוב ובהליך, ומביאה את הלקוח למקום חדש בחיים״.

מהם היתרונות הבולטים של משרדך, המבדלים אותך ממתחרייך?

״אני זמינה ללקוחותי 24/7. אני דורשת להיות מעורבת בכל מה שקורה כדי  שאוכל גם לתקן התנהגות לא מתאימה, או שמונעת ממניעים לא עניניים ובעיקר לנטרל רעשי רקע.

צריך להתמקד במה שחשוב, ובהליכים ולא במסביב. בנוסף, במשרדו של בעלי, עו"ד חן אביטן, בעל משרד מהמובילים בארץ, ניתנים שירותים נוספים ומשלימים, ולפיכך, הלקוח לא נדרש לכתת רגליו, והוא מקבל שירות משפטי מעולה במקום אחד, שזה כל כך חשוב בתקופה שבה אנשים חווים רעידות אדמה בחייהם״.

מה מאפיין את קהל היעד המגיע למשרדך?

״הקהל שלי מורכב ומגוון, ומה שמנחה אותי זה האם יש פרטנר מולי שאוכל לעזור לו. אני מייצגת גברים ונשים כאחד מכל המגזרים ומכל השכבות, ומידי פעם גם בוחרת לקחת תיק דגל בהתנדבות על מנת לתרום לקהילה״.

הישג שאת גאה בו במיוחד?

״אני קודם כל גאה בששת הילדים שלי, שהם ההישג של חיי! זה לפני הכל. ובעניין המקצועי, לפני 7 שנים הגיעה אליי לקוחה עם סיפור מורכב ומסובך, הקשור לענייני ירושה. על מנת לא לחשוף את העובדות או פרטים מזהים, אוכל לספר כי התיק שלה היה סבוך ומורכב וכל רכושה נלקח ממנה.

בנוסף לכך, היא אם חד הורית שמגדלת לבד את ילדיה. מבלי לחשוב פעמיים סייעתי לה, לקחתי על עצמי תיק מורכב וקשה מאין כמוהו, ובראש השנה האחרון היא חגגה חיים חדשים, שבהם סוף סוף היא קבלה בזכות, את מה שהיה מגיע לה, ורצו לקחת ממנה״.

מה תמליצי ללקוח שמחפש עורך דין?

״להיות נאמן לעצמו ולא לזגזג! להקשיב לעורך הדין שבחרת ולייעוץ שהוא נותן, פעולה בשני ראשים מביאה לכישלון״.

איזה תיק לעולם לא תיקחי?

״אני מאמינה שמי שרוצה לפגוע בילדים או שיש לו כוונה כזו, לא יוכל להיות לקוח שלי. אני מקפידה לברר היטב את המניע להליך, ואם אני מגלה שמדובר בנקמות, אני לא אייצג״.

ה'אני מאמין' שלך להצלחה בקריירה:

אדם צריך שתהא לו מילה, קצת מקום בעולם, אהבה לא נשכחת, קול אמיתי לתפילה, ורגע מושלם כדי לתת ולקחת, ולא לפחד מהפחד״ (שלמה ארצי). ״אני נחושה להביא את הלקוח לנקודה שהוא מעוניין בה. יחד עם זאת תפקידי כעו״ד להאיר את עיניי הלקוח ולפקוח אותם. אנשים אינם מבינים שהרע, בעיקר יעבור גם דרכם.  אני מנטרלת את הרע. מתרכזת בטוב ובהליך, ומביאה את הלקוח למקום חדש בחיים״

תל-אביב: רחוב הארבעה 28 תל אביב |טלפון: 076-5384279 

באר שבע:  שד׳ טוביהו 125, גרנד קניון | טלפון: 08-6655655

www.limor-lawdivorce.co.il | www.ca-adv.co.il

   פייסבוק   לימור אביטן, עו״ד   |   אינסטגרם      עו״ד לימור אביטן |

  limor@ca-adv.co.il