אורטל אביעד זייד רו"ח מייסדת ובעלים

צילום: תמי בר שי

במה חברתך עוסקת ואילו שירותים היא מעניקה?

״משרד רואי החשבון שבבעלותי, החוגג בקרוב עשור להקמתו, מעניק שירותי ראיית חשבון וייעוץ מס, לכלל סוגי הלקוחות ובהם, עצמאיים, שותפויות וחברות. בתוך כך, ביקורת דוחות שנתיים, הנהלת חשבונות, חשבות שכר, החזרי מס ועוד״.

מהם לדעתך היתרונות הבולטים של העסק שלך? הסבירי גם על קהל היעד המגיע אלייך

״את העסק הקמתי באמירה אחת ברורה שהיא "הלקוח במרכז". היחס האישי לכל לקוח עומד לנגד עיניי ולנגד עיניי הצוות כולו. גם כיום כשגדלנו, אני מכירה כל אחד ואחת מבין הלקוחות, היכרות אישית וחברית. יחס אישי זה, לצד מקצועיות בלתי מתפשרת וגמישות מחשבתית, הם היתרון הבולט ביותר של המשרד. חשוב להדגיש כי פתיחות מחשבתית ויצירתיות הם חלק מהותי מהשירות שאנו מספקים.

באשר לקהל היעד – אצלנו אוהבים את כלל הלקוחות: מעסקים בתחילת דרכם, דרך סטארטאפים תוססים, ועד חברות גדולות ומבוססות הפועלות במגוון תחומים – נדל"ן, הייטק, מסחר ושירותים״.

הישג שאת גאה בו במיוחד

״בשנת 2011, לקחתי החלטה אמיצה להקים בכוחות עצמי משרד רואי חשבון. בהסתכלות לאחור, אני גאה בהחלטתי הזו, ועוד יותר גאה בדרך שעשינו יחד עם הצוות המנצח שלי, ובקהל הלקוחות האיכותי שצמח איתנו״.

מה ההחלטה הכי טובה שעשית כאשת עסקים?

״ללא ספק ההחלטה להשקיע בצוות העובדים שלי – הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית. עובדים מרוצים, המוצאים עניין ואתגר במקום העבודה, הרואים עצמם חלק בלתי נפרד ממנו, הם אלו אשר יביאו להצלחתו והתקדמותו. האווירה החיובית הקיימת במשרד מחלחלת ומורגשת בשירות ללקוחות. כך שמבחינתי זהו מעגל המזין את עצמו״.

מה ה'אני מאמין' שלך להצלחה בקריירה?

״להיות בעשייה מתמדת, תוך למידה , התפתחות מקצועית ושיפור  שירות מתמיד. זאת, לצד הקשבה ואמפתיה ללקוח, ולכל אדם עימו עובדים״.

האם להיות אשת קריירה בא לדעתך על חשבון משהו אחר? יש משהו שאת מרגישה שפספסת בבחירתך להתמקד בקריירה מצליחה?

״ברור, כי הקריירה תובענית, אך גם מאוד מספקת. כיום אני שמה דגש רב לאיזון, בין זמן עבודה לזמן אישי ומשפחתי. אני מאוד שלמה עם החלטתי ללכת בדרך זו, אוהבת את מה שאני עושה, ולא רואה את עצמי במקום אחר. זוהי הגשמת חלום״.

״את העסק הקמתי באמירה אחת ברורה: "הלקוח במרכז". היחס האישי לכל לקוח עומד לנגד עיניי ולנגד עיניי הצוות כולו. גם כיום כשגדלנו, אני מכירה כל אחד ואחת מהלקוחות, היכרות אישית וחברית״

אורטל אביעד זייד, משרד רואי חשבון

   טל׳: 073-7402800 | www.ortalcpa.com | office@ortalcpa.com  | פייסבוק: ortalaviadcpa