אלמוג ליפשטיין & גיל גידניאן- בעלי חברת 'AfterU', סוכנות לחקירות פרטיות

ספרו לנו אודותיכם ואודות תחום עיסוקכם?

״אנו חברת 'AfterU', סוכנות לחקירות פרטיות, קיימים מ- 2013.

הסוכנות פועלת ברישיון משרד המשפטים, ואנו פועלים למען לקוחותינו, באופן אמין ודיסקרטי. 

אלמוג ליפשטיין – חוקר פרטי רשוי מעל  10 שנים, ניסיון בחקירות ובמודיעין בארץ ובחו"ל, יוצא יחידת מצ"ח כחוקר ורכז מודיעין, מומחה במודיעין סמוי, בהפעלת מקורות, בחקירות סמויות ובשיטות דיבוב. שירות מיל׳ פעיל ביח' אית"ן, תואר ראשון בקרימינולוגיה.

גיל גידניאן– חוקר פרטי מעל 10 שנים, בעל נסיון רב במעקבים, חקירות שטח וניהול צוותים, מומחה לשימוש בציוד טכנולוגי מתקדם במגוון תחומי חקירה, איסוף מידע, איתורים ובניהול שירותים משפטיים במישור האזרחי״.

מהם תחומי העיסוק העיקריים של משרדכם? 

״אנו מבצעים את כל סוגי החקירות במישור האזרחי ובמישור הפלילי, (דיני משפחה, נזיקין, הוצל״פ, שירותי אבטחה, איתור קרובים, חקירות רקע ועיסקיות, לצד ציוד טכנולוגי מתקדם ועוד)״.

מה מבדלכם ממשרדים אחרים?״אנו מביאים רוח צעירה ומודרנית כפי שלא נראתה הרבה שנים, בתחום החקירות והמודיעין ושירותים משפטיים, שבא לידי ביטוי במתן שירות יעיל ודיסקרטי. בניגוד למשרדים אחרים, אצלנו יש מענה מערכתי, בו הלקוח מקבל את מעטפת השירות החקירתי והמודיעיני, הכולל את השירותים המשפטיים, בעת ובעונה אחת, (שרותי עזר לפרקליט ולאזרח, הכוללים הגשות מסמכים, הוצל״פ  טאבו, בתי משפט). צוות חוקרים מנוסה, מודרני ויצירתי״.

סיפור הצלחה שזכור לכם במיוחד

״למשרדנו פנתה אשה מבוגרת שחששה לגורל בתה, מאחר וניהלה קשר רומנטי עם אדם המבוגר ממנה ב-20 שנה, מה שגרם לה לא לישון בלילות ותחושות בטן מטרידות. ביקשה שנבצע חקירת רקע מורחבת, ובניית פרופיל מקיף על האדם, שכללה מספר ימי מעקב. בתום הפעילות והחקירה הרחבה, דלינו מידע רב, שהוכיח שדווקא במקרה זה תחושת ביטנה הטעתה אותה, והוכחנו מעל כל ספק כי מדובר באדם הגון וישר. בזכות הממצאים האם נתנה ברכתה. לאחר מס׳ חודשים סיפרה שהבת התחתנה והיתה חתונה מוצלחת, כשבסיום השיחה הדגישה, שבזכותנו היא ובעלה ישנים בשקט, זה ריגש אותנו והוכיח לנו שוב את חשיבות השימוש בחוקר הפרטי״. 

החוויה שעיצבה אתכם: 

״אלמוג  – כנער שגדל עם אב שעוסק בתחום הרפואה המשפטית, נחשפתי לסיפורים רבים, שגרמו לי להבין את חשיבות הפרטים הקטנים, המבוססים על ידי עובדות. דבר זה תרם לי רבות לעיצוב אישיותי ולטיפול בלקוחות עם מקרים מורכבים״.

״גיל– כאח קטן ל-4 בנים, שאחד מהם לוקה בנפשו, ההתמודדות שלו עם המחלה, לימדה אותי להכיל ולהתמודד עם סיטואציות מורכבות, אשר עיצבו אותי כבן אדם, ובהמשך גם כחוקר פרטי״.

לסיום, מה תוכניותיכם לעשור הקרוב?״אנו שואפים להיות המשרד המוביל ביותר בארץ, בתחום החקירות והמודיעין, עם שלוחות משרדיות ברחבי העולם, ועם מענה שירותי ומקצועי שלא נראה כמותו״.
״משרד חקירות, תפקידו לשקף מציאות המבוססת על עובדות, על פי דיני ראיות, והסרת חששות ותחושות בטן״

לתיאום פגישה: אלמוג 054-6883397 | גיל  054-5733685 

almoglip@afteruinv.com | afteru__investigations 

פייסבוק  סוכנות לחקירות פרטיות – AfterU 

 www. Afteruinv.com

צילום: בנימין אדם