גוף לאחר הלידה או איך עושים Re-Start לחיים החטובים?

אנה מאיר, קוסמטיקאית פרא רפואית

אנה מאיר, קוסמטיקאית פרא רפואית ומאמנת תזונה לאורח חיים בריא, בעלת קליניקת slim & skin – מרכז יופי לטיפולי פנים וגוף, בקידמת הטכנולוגיה והמכשור מהטובים ביותר בעולם.

בהריון, נשים רבות עולות במשקל לפחות כ – 20 ק״ג ויותר, ולאחר מכן לרוב מתקשות להורידו, וסוחבות לאורך השנים עודף של משקל. במקביל הן חולמות ללבוש שוב את הג׳ינס הישן והביקיני הקטנטן. לקבל חזרה את הבטן השטוחה והמראה החתיכי כבעבר.
אנה מאיר, קוסמטיקאית פרא רפואית, מאמנת תזונה NCS, מטפלת 
בשיטת ה-SlimLife לחיים החטובים. בשיטה זו יש מספר מסלולים כשאחד מהם  הינו Re-Start לגוף, לאחר הלידה. אנה מאיר מומחית בתחום טיפולי הגוף, הרזייה ומתיחת העור לאחר הלידה, מנהלת קליניקה סלים סקין בגבעתיים, עוסקת בתחום מעל 10 שנים.לאחר הלידה, רובנו רוצות לחזור למשקל התקין שלנו, להשיל את הקילוגרמים שצברנו במהלך ההריון. כמובן יש לזה תמורה – ילדים וזה שווה את הכל, אבל יחד עם זה, אין שום סיבה לסחוב משקל עודף ושניצלים במותניים לאחר הלידה. ישנם טיפולים יעילים גם לפס במרכז הבטן  שנשאר לאחר הלידה, סימני מתיחה, צלקות ניתוח קיסרי, והכי חשוב טיפול לישבן שגדל והתרחב ולצמיגים העודפים במותניים. אנה מאיר חקרה את הנושא לעומק, בעצמה ירדה בתוכנית הזו 20 ק״ג, ומאז היא מלווה את אלפי לקוחותיה בדרך הטובה הזו, לגוף חטוב ושינוי בהרגלי תזונה המשפרת חילוף חומרים – מטבוליזים מבוססת על שיטת  Metabolic Balance המוכרת בכל העולם.

להלן 5 שלבים טיפול בשיטת Slim Life מסלול לנשים אחרי היריון  Re-start

1.ניקוי רעלים דיטוקס בלנס – ניקוי פסולת וחומציות של הגוף בטכניקת התחבושות, אשר סופגת את כל פסולת הגוף, גורמת לשיפור מטבוליזם – חילוף חומרים, ניקוי נוזלים ודלקות בגוף.

2. הקפאת שומן -מתאים במיוחד לירכיים, לישבן שהתרחב ולצמיגים העודפים במותניים. ההרס של תאי השומן, בדומה לשאיבת שומן, נעשה עם מכשיר שמקפיא את התאים למינוס 10 מעלות, והוא עובד נקודתי באזורים בעיתיים ביותר.

3. המסת שומן בחום,  המסת צלוליט בגלי רדיו, ואולטרסאונד בשילוב ואקוום – הורדת בצקות ומראה תפוזי, דלקת באזורי: הירכיים, רגל אחורית וידיים (זרועות) עליונות.

4. מתיחת עור,  הסרת סימני מתיחה, צלקות של ניתוח קיסרי – הטיפול מתבצע בפלזמה ליפטינג, וטיפול תחבושות פעילות Skin up.

5. אימון וליווי אישי לשינוי של הרגלי התזונה – תוך הטמעת הרגלי התזונה החדשים לאורח חיים בריא וחיים חטובים ויפים.

"לאחר שהשלתי למעלה מ-20 ק״ג, יצרתי את תכנית סלים לייף שמשלבת טיפולי גוף, עם אימון תזונתי. עד היום עברו אותה כ-2,000 מטופלים. שאיפתי לגרום לכל אחד ואחת להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמו"

אנה מאיר,  לקביעת פגישת ייעוץ / טיפול: 5073* |  בן גוריון 182 (קומה 3) גבעתיים |  www.slim-skin.co.il | anastasya.meir@gmail.com   |     פייסבוק   anameircosmetics  |       אינסטגרם slimskin_clinic