ד"ר גל גרוס – טיפולים אסתטיים למראה העייף

רופא בכיר בביה״ח בילינסון, ומנהל רפואי במרפאת הבוטיק "אסתטיקה תל אביב"
החדשה שנפתחת במרכז תל אביב

קצת עלייך ועל הכשרתך המקצועית?

״רופא בכיר, עוסק ברפואה אסתטית בת״א ומומחה ברפואה דחופה בבית החולים בילינסון. המשותף לשניהם: ההכשרה שהינה תהליך מתמשך לכל החיים, החל  בקורסים באסתטיקה, סדנאות, כנסים, מאמרים, הדרכות לרופאים צעירים, ולימודים מתמשכים כדי להישאר מעודכנים״.

מה היתרון הבולט המבדיל אותך מן המתחרים?

״בהיותי מומחה גם לרפואה דחופה, אני מעדיף לספק שירות רגוע יותר, המשרה אווירה בטוחה ומקצועית למטופלים. אני משקיע יותר זמן למטופל/ת, מקשיב לרצונות, מוודא שלפני הטיפול כל הדאגות והשאלות החשובות נשאלו ונענו, ובונה טיפול מיוחד לכל מטופל/ת.

מטופליי מחפשים טיפולים עדינים ובטוחים, בחומרים טבעיים המובילים בשוק, למראה טבעי ורענן אך ללא שינויים בתווי הפנים, תוך כדי שמירה על הבעות הפנים. אני מאמין בלטפח מראה פחות עייף ויותר מואר״.

ספר לי איך הגעת לפתח את השיטה שלך לטיפול בעייפות?

״השיטה התפתחה פשוט מהצורך בטיפול שכזה. בתקופה בה אנו חיים, אנו מתרגלים לראות את עצמנו עייפים ולחוצים. התוצאה מראה חסר אנרגיה, מנותק ואפתי. המציאות מושכת אותנו שוב ושוב חזרה ללחץ, לשינה בלתי רציפה ולהזנחה עצמית מתמשכת. תזונה לא מאוזנת, עישון מרובה וחשיפה לשמש. המראה מוביל לירידה בביטחון העצמי, לפחות אטרקטיביות, לירידה ולפגיעה בהצלחה בעבודה ובחיים״.

איך יכולים טיפולים אסתטיים שלך לטפל במראה העייף?

״הרפואה האסתטית נותנת מענה מצוין למראה של פנים עייפות,   יוצרת מראה צעיר, זוהר ומואר יותר.

הטיפולים צריכים להיות משולבים בהתייחסות למרקם העור, בייצוב הרקמות התת עוריות וסיפור חומרי בניה לעור המתחדש, ביחד עם הזרקה לאזורי מטרה מתוכננים בפנים, בתכנית שנבנית אישית לכל מטופל/ת.

התכנית כוללת הזרקות חומרי מילוי טבעיים הקיימים בעור, בשילוב עם החזרי ויטמינים וחומרים הכרחיים לעור, על מנת להתחדש״.

מה כלול בתהליך שהמטופלים צריכים לצפות לו?

״כל מטופל מגיע עם פנים אשר משקפות את ניסיון חייו ומערכת יחסים ארוכה עם העור שלו, יחד עם המרקם הגנטי שלו. כדי להתחיל לבנות תכנית אישית, יש לבצע אבחון רפואי מסודר, הכולל את חלוקת הפנים לשלושה חלקים, להם ישנם טיפולים ייעודיים שונים.

למשל: בחלק העליון של הפנים ניתן לשלב טיפול בבוטוליניום יחד עם חומרי מילוי, בעוד בחלק הפנים המרכזי, הטיפול מתרכז בעור סביב העיניים, בחוסרים שהצטברו עם  השנים ובמילוי של שקעי העיניים ושקעי הלחיים והרקות. בחלק התחתון של הפנים הטיפול מתרכז יותר באיכות העור ובצניחת זוויות הפה, איבוד נפחים בשפתיים ובקו הלסת. לעיתים מדובר בטיפולים שנפרשים תקופה ארוכה, על תהליך של שינוי שנבנה אט אט ובהדרגתיות״.

מה היתרונות של טיפול אסתטי, ללא ניתוח?

״אם מתפתח צורך בטיפולים, בייעוץ ואבחון מסודרים, ישנם יתרונות מרובים בטיפולים אסתטיים, שאינם מצריכים פעולות עם סיכון גבוה, כמו ניתוחים המלווים בהרדמה כללית. יתרון נוסף שהטיפולים האסתטיים זמניים. הפנים שלנו משתנות עם השנים, וניתוח כולל לפנים יכול שלא להתאים לאחר מספר שנים לשינויים בפנים,  וליצור מראה לא טבעי״.

למי מתאימים טיפולים אסתטיים?

״גברים ונשים בכל גיל. מגיעים גברים המבקשים מראה עירני המשווה להם מראה של ביטחון עצמי וגם נשים שמתזזות בין עבודה, ילדים וחוסר שינה. קהל מבוגר שמצא עצמו, לאחר תקופה ארוכה של הזנחת הפנים, והחליט שרוצה שינוי. נשים לעיצוב שפתיים, וגברים ונשים לעיצוב אף, ללא ניתוח, ולעיצוב קו הלסת. אני מאמין בטיפולים אסתטיים קטנים, במעט חומר מפוזר בצורה אחראית, על פני מספר שנים. וכך ניתן להשיג טיפול בטוח מאד גם מבחינה רפואית וגם מבחינה אסתטית לתקופה ארוכה״. 

טיפים למראה מואר, עירני, חיוני:

״לפעול ולטפל מגיל צעיר לפני שהסימנים בעור ובתווי הפנים הופכים לקבועים וקשים לטיפול. לדאוג לשעות עבודה ושינה מסודרות,  לשתיית מים מרובה, לתזונה מאוזנת לפעילות גופנית, הימנעות מהשמש  ומהכנסת רעלנים לגוף: סיגריות ואלכוהול״

הברזל 11, תל אביב |  054-4966726