ד"ר יוסף שבו

מדען לשעבר במכון ויצמן ורופא כיום, הקים לנוחות תושבי הדרום, בישוב עומר, מרפאת אסתטיקה רפואית מתקדמת, בה הוא מטפל במיטב השיטות, לשימור מראה צעיר וזוהר.

״אני חסיד של היכולת להשיג תוצאות ממשיות, שהם שילוב של רפואה ואומנות, כמו גם של תחושת הסיפוק שחשים מטופליי בעת שהגשימו את  חלומם והגיעו לטיפול אסתטי, בין אם במילוי הפנים מחדש או בפיסול תווי הפנים ובין אם בעיבוי השפתיים, תיקון האף ללא ניתוח, וכדומה״

עוצר את גלגלי הזמן!

אודות הכשרתו המקצועית של ד״ר יוסף שבו רופא ותיק, כיהן במגוון תפקידי ניהול בקופות החולים ובמגזר הפרטי. את דרכו המקצועית החל כדוקטור לביולוגיה במכון ויצמן למדע, ויציאתו מהמעבדה, ללימודי רפואה, היוותה המשך טבעי עבורו.  בתוך מספר שנים השלים את לימודיו לקראת התואר דוקטור לרפואה מטעם אוניברסיטת ת"א. בנוסף, פרסם מספר מאמרים וזכה בפרסי הצטיינות רבים.

לפני שנים, כשהוא רופא עתיר ניסיון ומנהל רפואי בכיר, גילה ד״ר שבו, את תחום הרפואה האסתטית והחל לשלב עשייה זו במסגרת עיסוקיו, תוך התמקצעות והקפדה על השתלמויות בארץ ובעולם בטכניקות חדישות, בחומרים חדשים ובסדנאות אומן.

"גיליתי עולם שלם של טיפולים רפואיים דינמי ומלהיב. אני חסיד של היכולת להשיג תוצאות ממשיות ונראות לעין ואוהב את השילוב של רפואה ואומנות, כמו גם את תחושת הסיפוק שהיא מנת חלקם של מטופליי כשהם מגשימים את חלומם ומגיעים לטיפול אסתטי, בין אם במילוי הפנים מחדש, בין בפיסול תווי הפנים ובין אם בעיבוי השפתיים, תיקון האף ללא ניתוח, ועוד", אומר ד"ר שבו.

להיראות צעירים בכל גיל

ד"ר שבו מסביר כי קיימים חומרי הזרקה שונים שרובם מבוססים על חומצה היאלורונית או על סידן טבעי וכן קיימים חומרים טבעיים, כגון הבוטוקס, הדורשים מיומנות בטיפול להשגת תוצאות מצוינות. הוא מדגיש כי קיימים מותגים רבים של חומרי מילוי בעולם האסתטיקה הרפואית ורק הקפדה על החומרים הטובים בעולם, העומדים בתקנים המחמירים ביותר, כגון ה-CE האירופי או ה-FDA האמריקני, עשויים להשיג, בידיים הנכונות תוצאות מעולות. לכן יש להקפיד על שימוש אך ורק בהם.

לצד הזרקות חומרי מילוי, מתרכז ד"ר שבו בטיפולי הרמת פנים ללא ניתוח המבוצעים באמצעות הזרקת חוטים נמסים. אלו מהווים פתרון חדשני ובטוח ומבוססים על חומר הנמצא בשימוש רב מזה עשרות שנים בעת ניתוחים שונים ונחשב בטוח לשימוש, ללא צורך בהרדמה כללית, ללא כאבים ותוך חזרה מידית לשיגרה.

מהזרקות יופי לטכנולוגיות מתקדמות

להשגת תוצאות טובות, דוגמת מילוי  ופיסול פנים, לצד שיפור מרקם העור, יש לערוך תכנית טיפול ולשלב טכנולוגיות מתאימות על פי צרכיי המטופל ובהתאם למצב הקיים.

"להחלקת קמטי ההבעה שבמצח, בצידי העיניים ובין הגבות, יש להזריק מנות נכונות של חומר טבעי, דוגמת הבוטוקס. להחזרת נפחי פנים שאבדו עם השנים עקב התבגרות העור, אני עושה שימוש בהזרקת חומצה היאלורונית או בחומר הקרוי רדיאס שמבוסס על סידן טבעי.

גם לפיסול וחיטוב תווי הפנים נעשה שימוש בחומצה היאלורונית איכותית. להרמת עור רפוי ומתיחתו ללא ניתוח, מוצע טיפול המשלב חוטים נמסים שהמספק תוצאות מעולות. לצד כל אלו, למרקם העור עצמו שמשתנה עם השנים ונעשה יבש, מקומט, אפור למראה וחסר חיות נדרש טיפול החייאה ייחודי. לצורך כך אני משלב טכנולוגיה חדשנית הקרויה טיקסל שבאמצעותה מועבר חום גבוה ובאופן מדוד אל שכבת הדרמיס התת עורית. בכך מיוצר קולגן צעיר המתחזק את רשת סיבי האלסטין, והתוצאה – עור חיוני זוהר ובריא".

מה תוכניותיך לשנת 2021?

כבר כעת הקליניקה בעומר נחשבת למובילה בדרום ובכוונתי להמשיך לבסס מובילות זו.  אמשיך להשתלם ולהביא את מיטב החידושים בתחום האסתטיקה.

טלפון: 6 / 077-9979944 | השיטה 105, עומר  
  www.drshabo.co.il | shabo@netvision.net.il
        פייסבוק Dr. Yosef Shabo