היהלום של עולם האסתטיקה

בחרנו לראיין את ד"ר בר לב מריאנה בעלת מרפאות אסתטיקה ונסיון רב שנים המעניקה טיפולי אסתטיקה יחודיים לכל סוגי העור כולל פיסול הפנים מחדש.

איך התחלת את דרכך בתחום?

״22 שנים אני עובדת בקהילה עם אוכלוסיה חולה מאוד, מדי יום תומכת במשפחות במצב קשה, רציתי להיות בצד המשמח. הרגשתי שרפואה אסתטית מאפשרת לי לעשות אנשים שמחים יותר, לכן לפני שנים החלטתי ללמוד את התחום בצורה הטובה ביותר. לאחר לימודיי בארץ, התחלתי לנסוע ללימודים בחו"ל כדי להשתלם ולהעשיר את הידע שלי, עד כדי כך לקחתי זאת ברצינות רבה,

שכיום אני מדריכת רדיאס בישראל, מדריכת מרץ העולמית בישראל. הגשמתי את יעודי ללמד רופאים צעירים ובוגרים שרוצים לעסוק בתחום בדרך הטובה והבטוחה ביותר. בתחילת דרכי למדתי והתנסייתי על משפחתי וחבריי הקרובים, שמאוד רצו שאלמד, כי סמכו רק עליי. אגב כולם לקוחותיי עד עצם היום הזה״.

מה הן שיטות הטיפול בקליניקה?

״שיטת הטיפול נבחרת בקפידה, בהתחשב בבעייה העורית ממנה סובל המטופל. לאחר מילוי שאלון רפואי, יעוץ מקצועי ואיבחון מקיף, אנו מבצעים תיאום ציפיות, ואם המטופל אכן מתאים לטיפול, מבצעים אותו. 

אם המטופל אינו מתאים לטיפול, אומר לו זאת בעדינות. בקליניקה שלי האמינות ללקוח הינה מעל הכל,  אני אוהבת שיוצאים מרוצים מתוצאה, וכמובן שתהיינה אפס תקלות״.

מה מייחד את השירות שהנך מעניקה ללקוחותיך?

״קודם כל יחס חם ואישי, אך ורק אני מבצעת את הטיפול, הלקוח יכירני באופן אישי, ואת מנהלת הקליניקה שלי, ליאת זנו אזולאי, אשר צועדת איתי לאורך שנים. אני מבצעת טיפולים משולבים, הכוללים חומרי מילוי, לרבות: בוטוקס, חומצה היאלורונית וקלציום, והכל תוך שימוש בטכנולוגיות שונות. הכל נבחר בקפידה, החומרים מאושרים ע"י משרד הבריאות ו-FDA. על מנת שנוכל לקבל תוצאות טיפול כראוי, חייב להיות טיפול מורכב ומשולב, המתייחס לנפחים בפנים, ואיכות העור. לכן סוד השיטה שלי הוא, לגעת בכל שכבות העור. הפנים מחדש.

לקוחה אינה צריכה לחזור בזמן, אלא לטשטש את השנים. לצאת טבעית שלא ישאלו "מה הזריקו לך?"  אלא שיגידו לה "מה עשית שאת נראיית כל כך טוב!".

ספרי על רגע שזכור לך במיוחד במהלך הקריירה?

״את האמת לאורך הקריירה שלי, היו המון סיפורי הצלחה, אך לפני כשנה הגיעה אליי אשה, עם נפיחות רבה בשקעי העיניים, שעברה טיפול שלא צלח, במקום אחר. 

הלקוחה לא יצאה מביתה, אך מאידך, חתונת בתה קרבה, והרי ידוע שאי אפשר לברוח מתמונות החתונה. האשה הגיעה אליי בהמלצת חברתה שהינה מטופלת שלי. נפגשנו והחלטתי שאני לוקחת אותה כפרוייקט. ביצעתי המסה של החומר הקיים, שהוזרק בעבר, ולאחר מכן הזרקתי חומר מילוי בשיטה שלי.  התהליך ארך 3 חודשים והצלחנו לבצע את הבלתי ייאמן. כשקיבלתי את התמונה מחתונת בתה,  הלקוחה שלי נראתה מעולה, עם ביטחון  עצמי, מחוייכת ומאושרת. הרגשתי גאווה בעבודתי, וידעתי שאני במקצוע נכון. הרי זאת שליחות שלנו הרופאים, לתת לאנשים להרגיש טוב עם עצמם מול הראי ומול אנשים. אין מחיר לנפש!״. 

מה מצפה לנו בתחום האסתטיקה בשנת 2021?

העולם האסתטי מתקדם יותר לכמה שפחות ניתוחים, ולשיטות פחות טראומטיות, ויותר שיטות טיפול המחליפות ניתוח, (אם הלקוח מתאים כמובן). אני אוהבת מראה טבעי, לכן מתקדמת עם המטופל בעדינות ובשלבים כדי להכירו. 

2021 תהא שנה שבה גם הקלציום יקבל במה בנוסף לחומרי מילוי קיימים, ליפט (מתיחה) בצורות שונות, ותתקבלנה תוצאות מדהימות״.

טיפים לקוראות לשמירה על עור יפה ובריא

1.    חשוב להתחיל טיפולים אסתטיים בזמן  שלא יהיה מאוחר מדי, אני ממליצה להתחיל טיפולים
     סביב גיל  27-30 כדי למנוע  הזדקנות העור. לא להמתין שהמצב לא  יאפשר טיפול אסתטי.

2. חשוב לזכור שבארצנו יש אקלים קשה,שמש חזקה ולכן העור מזדקן במהירות,(מעבר לגנטיקה).
     לכן יש להשתמש  בקרם  עם מקדם הגנה ולהקפיד על שתיה מרובה.

3. הזרקה נכונה משמרת את תווי הפנים ואיכותהעור, בכך שהגוף מייצר קולגן ואלסטיןבכמות גבוה יותר. כך
   נראה  פחות עייפים  והעור נראה זוהר ורענן מתמיד. הקפידו לתחזק את הטיפולים בעור הפנים  באופן קבוע.

מצפה לכם בקליניקה באהבה

ד"ר מריאנה בר לב

ניסנבאום 33, קומה 1 קניון בתימון, בת ים

03-7330000  | 052-6601501

פייסבוק  מריאנה בר לב רפואה אסתטית

dr_marianna_bar_lev  אינסטגרם

mariannabarlev@gmail.com