יקטרינה קגן מנכ״לית ובעלים של מרכז לאסתטיקה רפואית סקין קר & נדיה סטופק מנכ״לית ובעלים של מרכז לאסתטיקה רפואית סקין קר.

מעט עליכן ועל הכשרתכן המקצועית?  

יקטרינה קגן

״היום אני בת 30, נשואה חזק לבעל תומך שרק דוחף אותי קדימה ובלעדיו זה בטח לא היה קורה. אימא לבת מקסימה ליקה ובן מדהים קאי. התחלתי את דרכי בסניף ״סקין קר" לפני עשור. עבדתי כטכנאית לייזר,יועצת.

בהמשך הועברתי לנהל את מחלקת השיווק ככה התחיל ה״רומן״ שלי עם עולם המכירות,שיווק וניהול, עם הזמן הרגשתי שאני מוכנה!

כל כך רציתי סניף משלי, חלמתי על זה. מישהו פעם אמר לי ״תיזהרי מהחלומות שלך, הם עלולים להתגשם״. אחרי 11 שנה הגעתי לזה! החלום התגשם! היום אני בעלים של מרכז לאסתטיקה רפואית מהגדולים בארץ״.

נדיה סטופק

״אני בת 31 אימא לילדים מדהימים קרינה ויאן,  נשואה באושר לבעל אוהב ותומך. במשך 10 שנים של עבודה שלי באסתטיקה רפואית הייתי טכנאית לייזר, פקידת קבלה, מנהלת רכש, מנהלת אדמיניסטרטיבית, מנהלת מקצועית. צברתי ניסיון וביטחון והבנתי שאני מוכנה לצאת לעצמאות! קיבלנו הצעה שלא יכולנו לסרב לה לרכוש את הסניף בו עבדנו 10 שנים! ברור שכן!״

״אנו מאמינות, כי איכות הטיפולים ותוצאותיהם חשובים מאוד, אך האוירה, היחס והשירות האישי חשובים לא פחות״

ספרו לנו על טיפולי הסרת שיער  המוצעים בקליניקה?

״ידוע שהסרת שיער הינו תחום פרוץ והתוצאה המושגת עלולה להשתנות מאדם לאדם, הניסיון שהשגנו במרוצת השנים, ליווי האמת וההתעכבות על הדברים הקטנים שמה אותנו במקום של מקצועיות ויצירתיות, על דגל החברה חרטנו אמינות ויושרה בפני הלקוח, וזה בעצם הסוד והיתרון היחסי שלנו! התאמת המוצר ותיאום ציפייה נעשה כבר בהתחלה, באופן מחמיר והלקוח תמיד יודע למי לפנות, אצלנו למעשה יש "אבא ואמא", או במקרה שלנו "אמא ואמא" ופנים אמיתיות לפניות.

בעידן החדש למרכזי אסתטיקה הנהלות כבדות שיושבות מאחורי מקלדות, אני ונדיה עם דלת פתוחה בנאמנות מוחלטת שמות את הלב, הזמן והניסיון בטיפול בכל לקוח ולקוח״.

האם טיפול הסרת שיער בטוח? האם יש תופעות לוואי?

״בעידן החדש מכשירי הלייזר בטוחים ואף מחזיקים באישורי FDA מחמירים ביותר, אך אם נעמיק בשאלתך אנחנו שונים בין אדם לאדם וכדי להשיג תוצאה מקסימאלית ללא תופעות לוואי דרושה התאמה מדוייקת של סוג המכשיר והעוצמות הנבחרות, בסניפנו קיימים כמה סוגי לייזר והמטופל חווה את הטיפול המדוייק המתאים לו״.


כמה טיפולים צריכים לעבור על מנת להשלים את הטיפול?

״בממוצע בין 10-12 טיפולים״.

כמה זמן אורך כל טיפול?

״אורך הטיפול משתנה לפי אזור הטיפול אך בטכנולוגיה החדישה שלנו הטיפולים קצרים משמעותית לדוגמא כל הגוף עד שעה של טיפול והשיא שמחר ים!״

האם התוצאות הן לצמיתות?

״וואו שאלת המיליון, באסתטיקה רפואית וכמו ברפואה כל אדם מגיע עם המטען הגנטי וההורמולי שלו, ולכן להבטיח הצלחות זה שייך לעבר מחקרים מוכיחים כי למעלה מ-97% מהאוכלוסייה יהיה חלקים מאוד בתהליך של בין 10-12 טיפולים אך אנו עדות כל יום למצבים בהם אנשים זקוקים למעט מאוד טיפולים ביחס לכלל או לעיתים יותר מכך״.

אלו עוד טיפולים אסתטיים קיימים בקליניקה?

הטיפולים בסניף הם: כאמור הסרת שיער בלייזר, טיפול ייחודי להפסקת זיעה בבית השחי בטיפול בודד והפעם אוכל להשוויץ ולומר "לצמיתות"! 

 בסניפו מחלקה למילוי קמטים ובוטוקס ומחלקה גדולה לטיפול בורידים ברגליים״.

״הטיפולים האסתטיים שאנו מבצעים במרכז שלנו בסקין קר מתאימים גם לגברים וגם לנשים, הסרת השיער עם המכשיר החדש סופרנו טיטניום מאפשרת חוויה לא רגילה בחשיפה לשמש ובילוי בים ומתאימה גם לילדים!״

טלפונים: 08-6750814 | 054-9416888
skin_care.kn  אינסטגרם  |  פייסבוק סקין קר

skin-care.co.il      ברל כצנלסון 13, אשקלון 

צילום: נטלי סוסדוב