כל הטיפולים להשגת עור פנים זוהר וטבעי

ראיינו את קסם כהן שכבר מזמן הפכה להיות מותג  בתחום הקוסמטיקה, קוסמטיקאית ,10 שנות ניסיון, בעלת מרכז לטיפולי יופי וטכנולוגיות מתקדמות.


שגרת הטיפוח היום יומית שלך?

אני מאוד שמה דגש על טיפוח ,ולכן שגרת הטיפוח שלי הינה יום יומית אין שום סיכוי שאוותר עלייה.

בבוקר אני שוטפת את הפנים עם סבון פנים ,שאינו מייבש את העור ,ומנקה אותו ביסודיות .לאחר מכן מורחת קרם עיניים מהליין שלי, שאני מכורה  אליו קשות  ואיני מוותרת עליו. אני בכלל ממליצה לכל אחת לא להזניח את אזור העיניים, מכיוון שהעור סביב העיניים מאוד דק ב40 אחוז  פחות משאר הפנים וחשוב לתת לו את היחס המתאים לו. הקרם שלי מכיל המון סוגים של פפטידים, מושלם לנפיחות ,כהות ,מחליק קימטוטים ,מעניק זוהר ולחות לאזור . מיד לאחר מכן עוברת ליתר הפנים , אז כמובן שאני משתמשת בחומצות , יש לי מדף שלם של חומצות אני משחקת לפי הצורך של הפנים שלי . כמו שאנו יודעים ,פנים זה איבר חיי ,שמשתנה כל הזמן לכן אני מתאימה את עצמי בהתאם. כמו שאפשר להבין אזור  הפנים שלי משמש מעין כרטיס ביקור ללקוחותיי ולא פעם אני חוזרת ואומרת שאין הוקוס פוקוס ,יש דרך ואם מתמידים בצורה נכונה ,פשוט מתמכרים .

איך עושים זאת?

פעמיים בשבוע אני מורחת חומרים למניעה מאקנה, כך תמיד אני מוגנת ומאוזנת. יתר הימים אני מורחת כל מיני סוגי חומצות, לחידוש , זוהר ואנטי אייג , מעל החומצות מורחת סרומים ,המכילים תאי גזע ,פפטידים ,היאלרונית ועוד.

מה קורה בלילה?

בלילה התהליך די דומה  מבחינת שטיפת הפנים ,מריחת קרם עיניים ,השוני המשמעותי הוא שבלילה אני מורחת חומצות בעל ריכוז גבוהה יותר.

מה לגבי הצוואר יש דגש מיוחד עבורו?

את אזור הצוואר  והמחשוף מאוד חשוב לא להזניח, יש חשיבות רבה להזין את הצוואר בקרם המיועד לאזור זה. אני מורחת פעמיים ביום בוקר וערב .

ומה בקשר לטיפולים בקליניקה, אלו טיפולים את עושה לעצמך ?

אחת לחודש לרוב יוצא לי לעשות לעצמי טיפול, אני משתמשת בטכנולוגיות רפואיות מטורפות, אוהבת מאוד לגוון ולשלב בין הטכנולוגיות, אני מרשה לעצמי להתפרע.


תוכלי לספר לנו קצת על הספורט שאת עושה, ואיך את כזאת הורסת?

תודה רבה, אז קודם כל בורכתי בגנטיקה טובה ,אני אוהבת שהגוף שרירי ומחוטב ומעבר לאסתטיקה כמובן בראש ובראשונה הבריאות .

מכורה לאימוני כוח ,דואגת להתאמן 3 פעמים בשבוע ,ופעם בשבוע עושה פילאטיס מכשירים שזאת אהבה חדשה שנחשפתי אליה בתקופה האחרונה.

לפעילות גופנית יש ערך מאוד חשוב ,מה גם שזה זמן שאני מנתקת את עצמי מהמרוץ של החיים ,מהטלפונים ,לקוחות ,ומפנה שעה לעצמי .

אחרי שסקרנו את תחום הפנים והספורט מה עם איפור ושיער ?

אני אישית אף פעם לא הייתי אוהבת להתאפר, המוצר שאני משתמשת איתו ביום יום זה טינט נותן מראה טיפה מוסמק. משתמשת איתו גם לשפתיים ,מכירה את זה שאת אוכלת גלידה ונשאר לך פיגמנט דובדבני כזה? אז זה בול זה. את השיער אני גם דואגת לא להזניח, פעמיים בשבוע אני מורחת מסכה שהספר שלי התאים לי נשארת איתה 5 דק ושוטפת. אני חופפת את השיער בשמפו מיוחד לקרקפת שלי ,בגלל שאני סובלת מקרקפת שומנית זה עוזר לי המון . פעם בחמישה חודשים מחדשת את הגוונים , על השורש הטבעי שלי ,אני אצל אותו ספר שנים.


כמה טיפים שלך לקראת סיום

למקדם הגנה יש לו חשיבות רבה גם בקיץ וגם בחורף, אם נחשפים לשמש לדאוג לשים כובע רחב שוליים.

תמיד מזכירה ללקוחותיי  שחשיפה ממושכת לשמש, מעל שעה, יש צורך לחדש את המקדם הגנה ,ותמיד ממליצה להן לשים איתן בתיק מקדם הגנה שיהיה זמין. השתמשו  בטיפולים בטכנולוגיות מתקדמות אחת לחודש, יכול לכולל פלאים . אני רואה זאת מהלקוחות שלי שמספרות לי שעוצרים  אותם ברחוב ופשוט שואלים אותם מה הם עשו פנים.

השתמשו בחומרים פעילים  חומצות, חומצות, ושוב חומצות. כמובן שלאבחון וההתאמה יש חשיבות רבה  חשוב להתייעץ  עם קוסמטיקאית המתמחה בנושא.

להזין את העור בלחות , סרומים טובים ,ופשוט לשים לב לעור הפנים הוא מדבר אלינו כל הזמן. אם העור מגורה לתת לו מנוחה עם החומצות מספר ימים , מבטיחה שהמחמאות  לא יאחרו להגיע !

בזמן תקופת מעבר יש נטייה לסבול  מיובש שמציק ,וגורם לנו לפעמים להתגרד ולהרגיש אי נוחות בזמנים כאלו, הפחיתו שימוש במים חמים ,הם מייבשים את העור.

שתו  הרבה מים ,חשוב להכניס לגוף הרבה נוזלים כשני ליטר ביום, הרבה שוכחים לשתות שנהיה קריר יותר .

בימים קרירים כדי להגביר מינרלים בגוף אני ממליצה להכין מרקים , ולדאוג תמיד שיש לידכם בקבוק מים זמין , ופשוט לעשות מטרה לסיים אותו .