להתראות קמטים. שלום מילאנו!

קרם הפנים שנלחש מפה לאוזן. נשים אמיתיות תוצאות אמיתיות

מילאנו קוסמטיקס מציגה:

״סדרה מנצחת מקדמת הטכנולוגיה והמדע, ערכת טיפוח עם חומצה היאלורונית יחודית פורמולה מתקדמת למניעה ולטיפול בקמטים. שיווק ישיר עד הבית, במחיר נוח, ותוצאות מדהימות ביותר. "פיתוח המוצרים הינו הגשמת השליחות! והחיוך של לקוחותיי״

הכתבה הזו יצאה לדרך במקרה , פשוט במקרה. הכול החל למעשה במסיבת סוף שנה של בתי הבכורה. תוך כדי שיחת נשים שהתגלגלה מהר מאד לענייני יופי ומה עושים עכשיו בתקופה הקורונה עלה בין הבנות מן לחש של משהו חדש, על סדרת טיפוח חדשה בשם מילאנו.

"את לא מעודכנת" אני מחקה את אחת החברות שנחשבת מעודכנת בכל מה שחדש בשטח.

מילאנו, טוב רשמתי לעצמי כשמיהרתי לקחת את הקטנה הביתה .בערב, משום מקום שוב צף השם מילאנו בשיחה אחרת עם חברות אחרות מעולם תוכן אחר לגמרי, דווקא בערב הפרשת חלה. מישהי שאלה את המארחת במה היא משתמשת שהיא כה זוהרת והיא, שניסתה להעביר נושא ולומר שהכול בגלל זוהר הערב החשוב וההתעלות הרוחנית נאלצה בסוף להביא מחדרה סדרה קטנה של 4 מוצרים אותם היללה.

ואני שנשמרת בהצטופפות יתר רק צילמתי לי את המוצרים בנייד שבשעה שאחרי בבית כשהגדלתי את התמונה קראתי על הצנצנת את השם Milano.

צירוף מקרים חשבתי לעצמי אבל בימים הקרובים מילאנו צץ לי בעוד מקומות ומה שייחד את כולם היה שהם לא היו פרסומיים אלא נשים רגילות כמוני וכמוך שהעלו את שם המותג והיללו.

לפעמים כשאת בהריון את שמה לב לכל מי שבהריון וחושבת שכולן בהריון אבל במחשבה נוספת את מבינה שהן היו בהריון אבל את לא שמת לב כי היית עסוקה.

מכאן כבר הבנתי שיש תופעה שקטה ורחבה ויצאתי לבדוק מי מאחרי השם מילאנו ומה סוד קסמו.

את מורן מור, בעלת חברת 'מילאנו קוסמטיקס',פגשתי במשרדה, הקליק נוצר מיד ,מורן היא שהקימה את החברה בעשר אצבעותיה.

מורן, קוסמטיקאית מדופלמת, עם חוש אסתטי מפותח במיוחד, שתחום היופי משך אותה משחר נעוריה.

"במהלך השנים ניסיתי כל קרם קוסמטי אפשרי, החל מהיקר ביותר ועד לעממי, ומצאתי שלא תמיד יש קשר בין המחיר, שם המותג, לאיכות. במשך הזמן פיתחתי  סדרת קרמים ושיפרתי אותם כל העת, תוך כדי ניסוי וטעיה, עד שהצלחתי להגיע לסדרה מנצחת, הנותנת תוצאות מעולות במלחמה נגד הקמטים, במחיר השווה לכל נפש".

מורן פיתחה סדרה בת ארבעה מוצרים איכותיים:

קרם פנים יום עם חומצה היאלורונית  , קרם פנים לילה עם תמצית משקמת לחידוש העור, קרם עיניים עם חומצה היאלורונית, וסרום סקין בוסטר הזנה עשיר למיצוק העור וזוהר . מעבר לאיכות הקרמים הנמכרים בשוק, מורן שמה לב לשתי תופעות צרכניות אשר הפריעו לה מאוד כצרכנית קבועה של מוצרים לטיפוח הפנים.

הראשון הינו: עשרות  קרמים של אותו המותג, לאותה הפעולה, דבר הגורם ללקוחה לבלבול, וחשש שאולי לא בחרה את הקרם הנכון.

השני הינו: קרם אחד, ממנו מתפרנסים גופים רבים, מה שמעלה את מחירו למעלה, עוד ועוד, ועד שהוא מגיע לצרכן הוא נמכר במחיר יקר מאד.

״המוטו שלי הוא מוצר מעולה, מחיר מצוין, ובחירה מדויקת של המוצר״, אומרת מורן.

סדרת הקרמים של מילאנו קוסמטיקס, למעשה מגיעה כערכה מושלמת ללקוחת הקצה, בצורה של שיווק ישיר, ובמחיר מצוין.

מוצרי מילאנו קוסמטיקס, נמכרים גם דרך מכוני הקוסמטיקה באותו המחיר. מורן אינה מחייבת קוסמטיקאיות לרכוש כמויות, או מוצרים שאינן יכולות למכור.  "אני מבינה את הקוסמטיקאיות, שהן אינן רוצות לקנות כמויות ולהתחייב, מוכרות וקונות שוב. ככה הסחורה גם תמיד טרייה".

בפייסבוק ,ישנה קבוצה מעל 2,300 קוסמטיקאיות הגדולה והמקצועית בישראל של מילאנו קוסמטיקס המנוהלת על ידי חברת מילאנו .

מורן, אם לשלושה ילדים מקסימים, אשה נאה, בטוחה בעצמה, עצמאית ושאפתנית, מטופחת מאד, וניכר עליה החוש האסתטי הרב, על כל צעד.

מה חלומך? שאלתי את מורן לפני סיום הכתבה, היא חייכה בחיוכה הכובש ואמרה: "אני חיה את החלום",  אני גורמת אושר לנשים רבות באמצעות סדרת המוצרים שלי, וזה דבר שממלא אותי מאד "

יצאתי מהפגישה בתחושה נהדרת אולי זה הקרם שמורן מרחה לי ואולי סוד אישיותה .

סידרת הטיפוח היוקרתית לטיפול ומניעת קמטים

קרם פנים מילאנו עם חומצה היאלורונית 50 מ"ל | קרם עיניים מילאנו עם חומצה היאלורונית 30 מ"ל | סרום סקין בוסטר לטיפול בקמטים ,הזנה ומיצוק לעור קורן ,זוהר ובריא  30 מ"ל | קרם לילה מחדש לעור מחדש את העור והמרקם 50 מ"ל
הזמנות דרך אתר החברה עד בית הלקוח , משלוחים חינם לכל חלקי הארץ בכל הזמנה

www.milano10.co.il
פייסבוק: מילאנו קוסמטיקס ישראל 
אינסטגרם: milano_cosmetics_israel
טל – 0737263297 מוקד שירות לקוחות