מיטל ברכה בעלת חברת ״ספורטולי״

במה חברתך עוסקת ואילו שירותים היא מעניקה?

״ספורטולי״ הינה דמות לילדים, עם מופע שרץ בארץ ובקהילות היהודיות בעולם, אירועי חברות וקונספט לימי הולדת ותכנית טלויזיה, תוך דגש על הערך חינוכי, הקניית המודעות לאורח חיים בריא ולספורט, לצד ערכים כגון: חברות, שכנות, משפחה, אהבת הארץ.

בימים אלו אני עובדת על מוצרים שישווקו תחת המותג ספורטולי, אשר קהל היעד שלהם הינו ילדים ויותאמו לערכי ה׳אני מאמין׳ שלי״.

מה לדעתך היתרונות הבולטים של העסק שלך?

״לאורך כל הדרך, היצמדות לתוכן איכותי הינה תנאי הכרחי בעשייתי.  גם אני אמא, ולצערי אין לי שליטה מלאה על כל התכנים שילדיי חשופים אליהם. הם הולכים לחברים, חוגים, בית ספר, ולכן מאוד חשוב לי שבמקומות בהם אני יכולה לשלוט על מה שילדיי יקבלו, אעדיף תכנים איכותיים, ערכיים, עם שפה תקנית וכדומה.

בנוסף, בעידן בו הטכנולוגיה מציפה אותנו, ולעיתים מרגיש כאילו אנו נשלטים על ידה, ומפגשים חברתיים יכולים להתקיים מבלי להפגש הלכה למעשה, ורק דרך המסכים, כשבויים.

בתכנית ״ספורטולי״ והן במופעים שלי, הילדים אינם צופים פסיביים, אלא תמיד חלק מההפעלה/הופעה/תוכנית. זה תורם המון גם להנאת הילדים, כי הם מרגישים חלק, וגם ללמידה שלהם, שהינה אקטיבית וכמובן, לחוויה החיובית שבהנעה״.

הישג שאת גאה בו במיוחד

״מאז שאני זוכרת עצמי, דמיינתי רגע זה, בו החלום שלי מתגשם. החלום להגיע לכמה שיותר ילדים. לשמח, להשפיע, ולגעת בלבבות הקטנים הללו. הרגע הזה בו המופע שלי התעורר לחיים, פתאום שיר נושא, תוכן איכותי ומעורר עניין וסקרנות, וכמובן, תכנית טלוויזיה שלי שמופצת בערוצים רבים ושולחת זרועות.

ילדים הינם כחומר ביד היוצר, והאחריות עלינו, כמתווכים שלהם לעולם הינה עצומה. הפידבקים שאני מקבלת מההורים והן מהילדים על התכנים שלי, מרגשים אותי כל פעם מחדש! הידיעה שאני מטמיעה בילדים מסרים חיוביים לחיים, ואמונה בעצמם, הם חלום שמתגשם״.

מה ההחלטה הכי טובה שעשית כאשת עסקים?

״לבחור לעסוק במה שאני הכי אוהבת. האנרגיה שאני משקיעה מזינה אותי וממלאת אותי בחזרה. יש לי את היכולת לבחור עם מי אני עובדת,
מה המסר שרוצה להעביר, להשפיע ולממש את עצמי וזו בעיניי זכות גדולה. לאחר שנים של הופעות על במה, בחרתי גם להתפתח לכיוון הגשה בטלויזיה.

הביקורות הטובות שקיבלתי הראו לי שאכן בחרתי נכונה. הבחירה הטובה ביותר שעשיתי, היתה להקשיב לעצמי ולקול הפנימי שלי, ובנוסף להתייעץ עם אנשים קרובים אליי, שהינם שונים ממני באופי,
מה שנתן לי פרספקטיבה טובה על ההחלטות שלי, ועזר לי להתפקס״.

מהי הצלחה לדעתך?

״ההגעה למקום הנכון, המקום בו התשוקה שלי והכישרון שלי נפגשים. התחום בו בחרתי לעסוק הינו מרתק, משלב הרבה כישורים ויכולות, מצריך הרבה יצירתיות.

כל יום, כל הצלחה קטנה היא משהו שאני מברכת עליו וגם יודעת לתת לו מקום. אני מרגישה שזו לא רק קריירה, אלא באמת הייעוד שלי״.

האם להיות אשת קריירה בא לדעתך על חשבון משהו אחר?  יש משהו שאת מרגישה שפספסת בבחירתך להתמקד בקריירה מצליחה?

״המקצוע שבחרתי מאוד גמיש ומאפשר לי לשלב אמהות וקריירה. קראתי פעם משהו מעניין שחידד את הבנתי: אנחנו תמיד מסתכלים על הזמן שמקדישים לדברים, כמה זמן אנחנו בעבודה, כמה עם הילדים וכדומה, וזמן הוא משאב סופי.

במקום זה כדאי להסתכל על אנרגיה: אם העבודה שלי לוקחת זמן אך ממלאת אותי באנרגיה, אני אביא את זה הביתה לילדיי. גם ילדיי ממלאים אותי באנרגיה, ואת זה אני מביאה חזרה לעבודה״.

"מאז שאני זוכרת את עצמי, דמיינתי את הרגע הזה,
בו החלום שלי מתגשם. להגיע לכמה שיותר ילדים. לשמח, להשפיע ולגעת בלבבות הקטנים הללו.
הרגע הזה בו המופע שלי התעורר לחיים, תוכן איכותי ומעורר עניין וסקרנות
ותכנית הטלוויזיה שלי שמופצת בערוצים רבים ושולחת זרועות״

פייסבוק  ספורטולי | אינסטגרם Meital_braha  | יוטיוב www.youtube.com/user/sportulysong