מיטל דניאלי-ציזלינג – מאמנת ויועצת קריירה לאנשים ולארגונים

רזומה מקצועי ורקע אישי

אני נשואה ואם לשלושה ילדים. המשפחה והבית הינם עוגן חשוב בחיי. אני בעלת תואר ראשון בעבודה סוציאלית ותואר שני במנהל עסקים – התמחות בפסיכולוגיה ניהולית, שניהם בהצטיינות.

צברתי ניסיון רב בתפקידי ניהול משאבי אנוש בארגונים גדולים ומשמעותיים ביניהם ארגוני בריאות וביטחון, שם הובלתי פרויקטים גדולים, הקמתי מערכים חדשים, שיפרתי תהליכי עבודה והטמעתי מערכות טכנולוגיות.

למדתי ייעוץ קריירה, אימון אישי, הנחיית קבוצות ומאסטר NLP, וכיום אני משתמשת בכל הידע והכלים שצברתי כדי ללוות אנשים וארגונים בתהליכי שינוי בחיים ובקריירה בפרט.

מהו עיסוקך ומה הובילך לעסוק בתחום?

אני עוסקת בניהול משאבי אנוש, ליווי אנשים וארגונים בתהליכי שינוי והתפתחות ובפרט בייעוץ של קריירה והכוונה מקצועית.

המסע שלי בתחום התחיל מתוך תשוקה עמוקה לסייע לאנשים למצוא את דרכם המקצועית ולממש את הפוטנציאל שלהם.

כמנהלת בכירה, נחשפתי לאתגרים הרבים עמם מתמודדים עובדים בשוק העבודה. אני זוכרת מקרים רבים בהם פגשתי אנשים מוכשרים שחשו אבודים, לא בטוחים כיצד לנווט את הקריירה שלהם, וזקוקים להכוונה ולתמיכה. זו הייתה נקודת המפנה אשר הובילה אותי להתמחות בייעוץ קריירה והכוונה תעסוקתית כמלוות תהליכי מנטורינג להתפתחות אישית.

כיום, בקליניקה שלי, אני עוזרת לאנשים למצוא את דרכם המקצועית בעזרת ליווי רגשי כשהם לאחר לימודים, בתהליכי שינוי באמצע החיים או בפרישה, דיוק הרצונות והשאיפות בדרך לצעד הבא, וכמובן עזרה ולווי פרקטיים בתהליך חיפוש משרה מתאימה, כתיבה והתאמת קורות חיים, והכנה לראיונות.

מה מייחד את פעילותך העסקית?

שילוב ייחודי של ניסיון רב שנים בניהול משאבי אנוש ועבודה סוציאלית יחד עם ההשכלה וההכשרות שרכשתי בתחומי הטיפול והאימון מספקים לי ארגז כלים רחב המאפשר לי לתת למתאמנים שלי ייעוץ מקצועי, מקיף ומתקדם. אני נותנת מענה גם להיבטים הרגשיים – על ידי שימוש בטכניקות NLP מתקדמות בשילוב עזרה פרקטית המבוססת על הניסיון המקצועי שלי.

כמנהלת משאבי אנוש ויועצת קריירה אני מתאימה את תהליך הליווי האישי לצרכים הייחודיים שעולים, , מתוך אמונה שכל אדם יכול להצליח, להתפתח ולהגשים את כל מה שירצה בעזרת התמיכה הנכונה.

חשוב לי לספק ליווי אישי, חם ומקצועי, אשר מתמקד בהעצמת הלקוח ובמימוש הפוטנציאל.

האם את חשה בעבודתך שליחות?

לחלוטין כן. אני רואה בעבודתי שליחות אמיתית. כל יום אני זוכה לראות אנשים, הנמצאים בצומת החלטה, שמשנים את חייהם, מתקדמים במסלול הקריירה שלהם ומגשימים חלומות. היכולת שלי לסייע להם בתהליך זה היא זכות גדולה עבורי. אני מאמינה בכוחו של כל אדם לצמוח ולהתפתח, וגאה להיות חלק מהמסע הזה.

ספרי על רגע שיא בקריירה?

אישה בת 50, פנתה אליי לאחר פיטוריה הבלתי צפויים מחברת הייטק – בה עבדה 25 שנה. היא הייתה מבולבלת, חסרת ביטחון, וחששה שלא תצליח למצוא עבודה חדשה בגילה.

בתהליך האימון שעברה עימי, השתמשנו בטכניקות NLP, על מנת לשחרר פחדים ולחזק את תחושת המסוגלות שלה. עבדנו יחד על עדכון קורות החיים שלה, הכנה לראיונות, וחיפוש משרות שמתאימות לכישוריה וניסיונה.

לאחר מספר חודשי עבודה אינטנסיביים, היא קיבלה הצעת עבודה מחברת סטארט – אפ כמנהלת פרויקטים בכירה, והחלה בתפקיד חדש מלא אתגרים ומשמעות. המייל שקיבלתי לאחר שהתקבלה היה רווי דמעות אושר והכרת תודה.

זה היה רגע שיא שלי, כאשר הצלחתי לסייע לה למצוא מחדש את עצמה ולבנות קריירה חדשה בגיל שבו רבים חוששים לבצע שינוי.

כמצליחה בתחומך, מה כולל ארגז הכלים שלך?

אהבה לעשייה ואמונה רבה באנשים ובמשאבים שלהם. אני מיומנת בניהול משאבי אנוש, אימון אישי, ייעוץ קריירה, הנחיית קבוצות
וטכניקות NLP.

אני מתעדכנת בתחומי כל הזמן ומשתמשת בכלים דיגיטליים לניתוח שוק העבודה, מה שנותן למתאמנים שלי יתרון תחרותי.

מה חשוב לך שלקוחותייך יידעו עלייך?

אני מחויבת להצלחת המתאמנים שלי ותומכת בהם בכל שלב. עם ניסיון עשיר, גישה מקצועית ותשוקה לעזור, אני רואה אותם כשותפיי לדרך וגאה להיות חלק ממסעם.

עם קריירה מצליחה איך נראה הפנאי שלך?

אני מאמינה באיזון בין עבודה לחיים אישיים, לשמירה על רווחה נפשית ופיזית. אני מקדישה זמן למשפחה, לחברים, ללימודים, להתנדבות עם חיילים בודדים ומטיילת הרבה בארץ ובעולם.

היש לך שאיפות עסקיות שטרם הגשמת?

אני שואפת להמשיך בעשייה שלי בליווי וייעוץ קריירה פרטניים וקבוצתיים, לכתוב ספר עם כלים מקצועיים וידע רב, אשר יעזרו לאנשים לנווט בעולם העבודה המשתנה, ולהתמודד בחוכמה עם תהליכי השינוי בחייהם, וזאת כדי לממש את הפוטנציאל שלהם באופן מיטבי.

 

כדאי לדעת: בעולם תעסוקתי משתנה, מהיר ועמוס, ייעוץ קריירה מקצועי הינו המפתח להצלחה.

ליווי נכון יכול לסייע בהתמודדות עם האתגרים, למקסם הזדמנויות ולהתוות דרך ברורה ובטוחה להשגת מטרות אישיות ומקצועיות.

כמומחית בליווי אנשים וארגונים שנים רבות, תוך שילוב בין כלים טיפוליים ופרקטיים, אני  מאמינה בכוחו של כל אדם לצמוח, להתפתח, ולחיות
מתוך שמחה והגשמה.

 

טל׳: 052-5241686 | www.meitaldanieli.site | מיטל דניאלי- לצמוח מבפנים     | מיטל דניאלי-ציזלינג

 

 

 




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*