נטלי גפן – זיגל, מנכ"לית ובעלים ׳גפן׳ סחר ויבוא

במה חברתך עוסקת ואילו שירותים מעניקה?

"חברת גפן סחר ויבוא, עוסקת ביבוא שלל מוצרים מגוונים, בהתאם לדרישת הלקוח. בנוסף, החברה עוסקת בתחום התאמת מותג פרטי (PRIVATE  LABLE) לרשתות קמעונאות, תאגידים מובילים וחברות אחרות בארץ ובחו"ל.

בשנה האחרונה החלה החברה לעסוק גם בתחום ייצוא מוצרים כחול – לבן, לחו"ל. כחלק מהשירות שנותנת החברה, אנו אחראים להוצאת כל האישורים הנדרשים הן לייבוא  מוצרים ארצה, והן לייצוא של מוצרים כחול- לבן".

מה לדעתך היתרונות הבולטים של העסק שלך?

״יכולת התאמה בין השוק הישראלי לשוק העולמי, למציאת מוצרים ופתרונות בעולם הסחר הבינלאומי, יצירת קשרי מסחר ויכולת שימור לקוחות לאורך זמן, בזכות: האמינות, השירות והמקצועיות״.

קהל היעד

״רשתות שיווק, יזמים, סיטונאים, משווקים בארץ ובחו"ל, ויצרנים של מותגים כחול – לבן, אשר מעוניינים להחדיר לשוק הבינלאומי את מוצריהם.  קהל היעד הינו דינמי, ומשתנה בהתאם לדרישות השוק״.

מהו היתרון המבדל אותך ממתחרייך?

״הלקוח שמגיע אליי מקבל "עסקת חבילה":  מקצועיות, אמינות וניסיון של למעלה מ-13 שנה, בייבוא וסחר בינלאומי.

במהלך השנים בניתי רשת קשרים בינלאומיים, בעזרתם אני מסוגלת להגיע לכל יצרן ברחבי העולם, ולהתאים ללקוח את העסקה הטובה והמשתלמת ביותר, לצפות בעיות ואף להביא לפתרונן בזמן קצר.

האג'נדה שהטמעתי בחברה, הינה הקשר האישי עם הלקוח, והטיפול המקצועי והמסור שיקבל לאורך כל הדרך, והדבר מדבר בעד עצמו. לקוחות שהחלו איתי את הדרך לפני 13 שנה, ועד היום, הפכו להיות כבני משפחה״.

מהי ההחלטה הכי טובה שעשית כאשת עסקים?

״אין החלטה אחת הכי טובה, מדובר בשנים של עבודה, ובעצם מדובר בתהליך ארוך שנמשך עד היום. הצלחתי מורכבת
ממספר החלטות חשובות. עם זאת, לאחרונה קיבלתי החלטה חשובה מאוד, שבה בניתי פלטפורמה לייצוא מוצרים כחול – לבן,  אשר באה בעקבות הרצון לחשוף לעולם, מוצרים שאני מאמינה באיכויות שלהם.

יש לנו מדינה מדהימה והרבה מה להציע לשוק הבינלאומי, ומעבר לעסקים, אני רואה בחברה שלי נציגות ישראלית בעולם״.

מה הסוד שלך להצלחה?

״הסוד שלי הינו סיפור החיים שלי. גדלתי בדרום אפריקה ובגיל 19 החלטתי לעלות ארצה על מנת להתגייס, ללא משפחה וללא חברים, הדבר היחיד שהניע אותי הוא הציונות. כמו בחיי האישיים, כך גם בחיי המקצועיים. כשאני מציבה לעצמי מטרה אין דבר שיכול לעמוד בפניי, אני אגיע לכל ספק בעולם על מנת לקדם את העסקה האופטימלית, ללקוחות שלי״.

במה את גאה במיוחד בעבודתך:

"אין דבר שמספק אותי יותר מלייצג את ישראל, המדינה שלי בזירת העסקים העולמית, זו הסיבה שבשנה אחרונה החלטתי לקדם מוצרים כחול- לבן בישראל ובחו"ל״.

״בניתי רשת קשרים בינלאומיים, בעזרתם אני מסוגלת להגיע לכל יצרן ברחבי העולם, ולהתאים ללקוח
את העסקה הטובה והמשתלמת ביותר, לצפות בעיות,  ולהביא לפתרונן בזמן קצר״