ענת קפלן – מפיקת אירועים בעלת חברת הפקות ANAT KAPLAN EVEVNT אירועי יוקרה

״המטרה היא לא להיות יותר טוב מאחרים, אלא להיות יותר טוב מעצמך בעבר ("הדלאי למה"). משפט שמעורר אצלי מוטיבציה בכל הפקה מחדש״

ספרי לנו על תחילת הדרך

״לפני שהתחלתי להפיק אירועים, הייתי קאוצ'רית לדימיון מודרך ומנחת סדנאות העצמה נשית וחשיבה חיובית, במשך כעשר שנים. 

הגעתי לעולם ההפקות עקב אירועים פרטיים אשר הפקתי, וכך זה החל להתגלגל.  חברים בקשו שאפיק להם אירועים, זה עבר מפה לאוזן, וכך מצאתי עצמי מפיקה ארועים בסדר גודל של אלף מוזמנים, עם מיטב האמנים והספקים. הבנתי שהתאהבתי בתחום והחלטתי להתמקצע בו ולמדתי  בבית הספר להפקות של  אירית רחמים. 

בשנת 2019 החלטתי לפתוח עסק להפקות ואירועים, ונכון להיום אני בעלת חברת הפקות ANAT  KAPLAN  EVEVNT, המתמחה באירועי יוקרה,  המשולבים עם מיטב האומנים המובילים בישראל, כגון: עומר אדם, איתי לוי, משה פרץ, ליאור נרקיס, לצד תיאטרוני במה מהמובילים בתחומם. 

התאורה, הקולינריה, האוירה והשירות, שאני וצוותי המסור מעניקים, הינה הכי מקצועית שיש, אני עובדת ימים כלילות  כדי שכל הפרטים הקטנים יתגבשו לאירוע אחד, ענק ונוצץ, ביום הבלתי נשכח.

כל ארוע ייחודי ובקונספט שונה, לדוגמא: אירוע קרקס משולב מופעי לוליינות, אירוע משולב פיות על טרפז שמקבלות את האורחים, הפקתי ארוע ששילבתי בו את התזמורת הפילהרמונית עם 12 נגנים שמתחברים ללייב Dj, שיצרו אוירה קלאסית שמיימית, אני אוהבת לשלב תרבות תיאטרלית בארועים, היות וזה לוקח את הארוע למקום הרבה יותר חוויתי ומעניין. על התהליך אוכל לספר שתמיד הוא מתנהל באנרגיות טובות, ברוב קשב ובחיוך. אני מביאה איתי גם את הצד של הקאוצ'רית, אשר ממנף ומעצים את הזוג בכל התהליך לחתונה, ובנוסף מביאה עימי ניהול עם ניסיון מקצועי שרכשתי בהפקות הרבות שעשיתי. 

החזון שלי להגשים לזוג לחוות את היום הכי מאושר בחייו, בשמחה וללא דאגות, כי הם נותנים בי את אמונם הרב שאפיק להם ערב מיוחד עבורם. הקסם קורה כשהאורחים מגיעים ונהנים מהופעה מעולה, קולינריה מהטופ של השפים, לצד אומנים מובילים, אירוע בלתי נשכח שיש רק פעם אחת בחיים״.

הגדירי לנו איזה סוג של אישה את? 

״אמא לארבעה ילדים מקסימים המגדלת אותם לבדי, עצמאית, חזקה, יצירתית מאוד, ואוהבת לראות את עבודתי כפרי יצירה שמתחיל בחלום דמיוני ואני מצליחה כל פעם מחדש להגשימו. אישה שאפתנית שאוהבת לאתגר עצמה כל פעם מחדש, פרפקציוניסטית, שהכל חייב להיות טיפ טופ כדי שיעבור
אצלי בקרת איכות״.

מה גורם לך לקום בבוקר ולהתרגש כל יום מחדש?

״להתרגש לעצב ולהפתיע כל יום מחדש, ולשנות את הסיפור שעומד מאחורי האירוע, אני  אוהבת לספר סיפור לצופה ולהכניסו לתוך המסע״.

כיצד לדעתך יכולות נשים להשתלב בהצלחה, בהיררכיה הארגונית והמקצועית, בארגון? 

״אני חושבת שיש לנשים כח עצום גם בהנהגה וגם בניהול והצלחה. עובדה שאנחנו יכולות לעשות הכל, לנהל בית, ילדים ועבודה, ולהצליח ביד רמה בעסקים. אנו הנשים ניחנו בכישרונות ותעצומות נפש שאין עליהן עוררין. בטוחני שהמין השני נפעם מאיתנו כל פעם מחדש. כל אישה היא מלכה!״

כאשת מקצוע מנוסה ומקצועית– האם את עדיין
מצליחה להיות מופתעת? 

״בוודאי, אני מתרגשת כל יום מחדש מהעשייה, אני בוחרת את הפרוייקטים שלי ומתחברת. חשוב לי שהלקוחות שלי יסמכו עליי בבחירותיי, והיכולת שלי לנהל צוות באנרגיה טובה ולחבר בין אנשים, הינה כלי חשוב מאוד״..

איך בכל זאת משלבים בין קריירה לחיים אישיים?

״וואו, זה אתגר גדול, אבל נולדנו וונדר וומן, מתקתקות, מסדרות, מקשיבות, והיכולת למנף את עצמנו בו זמנית כשהילדים גדלו עצומה ומלאה בסיפוק״.

מיהי האישה שמעוררת בך השראה?

״כל אישה אשר משלבת שכל ורגש, ותורמת לחברה״.

עצה טובה ממך כיצד ניתן לפרוץ את ה"חומות" ולהצליח בגדול?

״התמדה, בנייה, עקשנות וחיבור לאנשים טובים אשר אנו סומכים עליהם״.

לסיום, מה לדעתך הדבר הכי חשוב בחיים?

״משפחה!  להינות מהעשייה שלנו ולעשות רק מה שאוהבים, כי אהבה ותשוקה מביאות להצלחה״.

טל׳: 054-9887879  | anatkaplan_event  | www.anatkaplan.co.il אינסטגרם