רוית אוסקר- בעלת סטודיו לעיצוב ואדריכלות פנים.

מה הוביל אותך לעסוק בתחום זה?

"אני חיה ונושמת עיצוב, זאת הדרך שלי לשילוב בין שלושת האהבות הגדולות שלי: עיצוב, אנשים ואסתטיקה. מאז היותי ילדה, תמיד כינו אותי "המעצבת". הייתי מעצבת הזמנות לאירועים, אלבומים משפחתיים, עוגות יום הולדת וכמובן שכל מי שרכש דירה התייעץ איתי, הרבה לפני שידעתי שזה התחום העיקרי בו אעסוק במהלך חיי".

באילו פרויקטים הסטודיו שלך מתמחה?

"אינני ממסגרת את תחום העשייה שלי אלא להפך, מתעדכנת תמיד בכל החידושים בעולם התכנון והעיצוב, ודואגת תמיד לחדש ולהתחדש ללקוחותיי וכך לנהל מגוון רחב של פרויקטים.

אני מעצבת דירות, מסחר, נכסים להשקעה ומשרדים. אופנה משתנה כל הזמן, בשונה מחללים מרחביים ולכן אני לא מעצבת לפי טרנדים, אך תמיד מעודכנת במגמות האופנתיות בעולם״.

במה מתבטא השוני בעיצוב משרדים וחללי מסחר?

"בעיצוב משרדים ומסחר אני נוטה לצאת מהקופסא באופן מוחלט. אני חושבת שחלל שאינו מיועד למגורים הוא חלל שצריך להיות שונה, אחר ובעל אופי ברור לעומת חלל מגורים שבו יש להתחשב הרבה יותר בפרקטיקה ובמראה שניתן "לגור עמו בשלום".

מה מייחד את השירות שאת מעניקה ללקוחותייך?

"כל פרויקט מקבל אופי, נשמה וחיים. את כל אלו אני והלקוחות בונים יחדיו. אני יודעת לתרגם את החלום והרצון של הלקוח באופן ממשי, ובו זמנית לשמור על פרקטיות, ולהישאר נאמנה לעצמי ולחותם העיצובי שלי.

לעולם אני לא משכפלת פרויקטים, כל חלל שעובר דרכי מקבל את תעודת הזהות שלו.

אני מאמינה שמעצב פנים זוכה להכיר אנשים באופן מאוד קרוב, מכיוון שהוא מלווה אותם בתהליך משמעותי ואינטנסיבי בחייהם ובכך אני גם זוכה בחברים לחיים, אני כמעט תמיד נשארת חברה של לקוחותיי גם לאחר סיום הפרויקט".

ספרי לנו על פרויקט שזכור לך במיוחד

"תכננתי משרד לעריכת דין במבנה לשימור. במהלך הפרויקט התמודדתי עם הרבה אילוצים ותקנים שמאפיינים רק בניינים לשימור. כאשר אני ולקוחותיי ראינו את התוצאה הסופית, הסיפוק היה אדיר. הצלחתי להגשים עבורם חלום למרות כל האילוצים. במהלך כל הפרויקט חקרתי את נושא השימור עד לרמה של עבודת מחקר, ככה אני, מתחברת לכל פרויקט באופן אישי".

מהו פרויקט החלומות שלך?

"ללא ספק עיצוב מלון בוטיק יוקרתי שיכיל בתוכו את כל החלומות המעוצבים שלי. בפרויקט הגמר בלימודי העיצוב תכננתי מלון בוטיק "4 עונות" שכל קומה הייתה בהשראת עונה אחרת בשנה. הפרויקט זכה לתשבחות רבות".

0502799462 | ירושלים 12, דימונה

פייסבוק   רוית אוסקר עיצוב ואדריכלות פנים