רינה שרייר לוי – מתכננת ומעצבת פנים

ספרי קצת על משרדך?

״אני מתמחה בעיקר בבתים פרטיים ודירות. בעלת שנים רבות של ניסיון בתחום תכנון ועיצוב פנים. חשוב לי לתת מקום לצרכי ורצונות לקוחותיי ולבטא זאת בחלל. אני מאמינה שבכל עיצוב ניתן להכניס את הטאצ' האישי של הלקוח, ולכן הפרויקטים שלי מאופיינים ומעוצבים בשפות שונות״.

מה מעורר בך השראה?

״חד משמעית הלקוחות שלי. כל אחד מהם בעל אישיות שונה, והביטוי שלהם בחלל, זה החלק המעניין״.

פרויקט אהוב במיוחד

״דירת קבלן סטנדרטית שנרכשה ע״י זוג + 4 ילדים, עבדנו יחד משלב תיאום השינויים מול הקבלן, פרוטוקולים בדירה, ההלבשה והכניסה לבית. שנתיים וחצי עבדנו על הדירה, מה שהוביל למערכת יחסים ארוכת טווח של אמון מלא ופתיחות, אשר הובילה לתוצר נהדר, נקי ומדוייק להם״.

רגע של סיפוק בעבודה?

״החיוך של לקוחותיי כשהם רואים את התכנון שלי מתעורר לחיים והופך לבית חלומותיהם״.

עצה ללקוח מבולבל

״לא להתפשר בבחירת המעצב שילווה אתכם. תהליך העיצוב מורכב מהרבה מאוד חלקים, וצריך מעצב שידע לנהלו ולתכננו היטב״.

מאחורי כל עיצוב עומד לקוח כולם יודעים איך פרויקט מסתיים, אנו לוקחים צלמים מוכשרים שיצלמו את התוצר הסופי, ומה שהמצלמה אינה תופסת, זה את כל התהליך של התכנון, השיפוץ או הבנייה. התהליך בנוי מהרבה רבדים,  אך הרובד המעניין ביותר הינו החלק של הלקוח. הלקוח הוא הסיפור. בתחילת התכנון יש שלב שנקרא: ׳פרוגרמה׳ שהינה ביטוי של צרכים ודרישות בכל חלל, מעין רשימת מכולת של התכנון.

הרשימה הזו מאוד חשובה, היות והיא מלווה אותנו לאורך כל תהליך התכנון והעיצוב. היא מביעה את הצורך של הלקוח בחלל אותו אנו מתכננים. פה נכנסת החשיבה היצירתית והתכנונית לפועל, ועולות הרבה שאלות, האם ניתן להכניס את כל הדרישות לאותו חלל?

האם יש צורך בהן בחלל? האם יש סידור אחר שהינו נכון יותר? ואם הכל נכנס לחלל שאנו מתכננים, איך הכל עובד ומשתלב יחד? העבודה החשובה ביותר הינה התקשורת מול הלקוח בשלבים אלו.

חשוב מאוד לשים לב שהקו התכנוני והעיצובי אותו אני מתאימה באופן אישי ללקוח, הינו באמת נכון ומתאים לו. לכן כששואלים אותי, איזה סגנון אני מעצבת, אני תמיד משיבה… הסגנון שלי נמצא בבית שלי, ובשביל לקוחות יש מתכון מאוד פשוט: האהבות שלהם, צרכיהם, רצונותיהם, אסתטיות, הנדסת אנוש ופרקטיות.

צילום אדריכלות: עידן גור

טל׳:  050-5500879 | wwwhttp://www.rsid.co.il.rsid.co.il 

פייסבוק      רינה שרייר תכנון ועיצוב פנים 

rina_shrayer_interior_design  אינסטגרם