שחר ורנר בעלים ומומחה להשקעות נדל"ן / גלית ורנר בעלים ויועצת נדל"ן – כלכלנית

מעט עליכם ואודות הכשרתכם המקצועית?

שחר: ״בעל תואר ראשון ושני בהנדסת אלקטרוניקה מאוניברסיטת ת"א. בעל ניסיון רב בהשקעות נדל"ן, משנת 2005. ניהול מאות משאים ומתנים בתחום הנדל"ן הפרטי והמסחרי. 

ליווי צמוד של מאות לקוחות ברכישות הנדל"ן שלהם, בכל שלבי הדרך, משלב הבחינה והתכנון, ועד חתימה על החוזה והשכרת הנכס לטווח ארוך. בעלים של נדל"ן נבון בע"מ – ייעוץ כלכלי בנדל"ן משנת 2010. בעל ניסיון קודם בתפקידים בכירים של ניהול ופיתוח בחברות "אלווריון" ו"אי.סי.איי״.

גלית: ״עבדתי 7 שנים בבנק למשכנתאות (משכן-פועלים) במח' הגביה, כך שנתקלתי בהרבה מאוד מקרים של אנשים שהסתבכו עם המשכנתא והגיעו למצב של מכירת דירתם, לכיסוי חובות. כך למדתי רבות אודות המשכנתאות והסיבות להסתבכויות. תוך כדי עבודה במשרה מלאה, למדתי לתואר ראשון בכלכלה וניהול, באוניברסיטה הפתוחה. לאחר סיום התואר, התחלתי לעבוד בחברת אלאופ – 7 שנים במח' הכספים – לשם הבאתי את כישרון הייעול שלי ע"י בניית תוכנות חכמות. לנדל"ן התוודעתי בעקבות ספר שקראתי מסדרת: "אבא עשיר אבא עני" שכתב רוברט קיוסאקי, הנקרא "לפרוש צעיר – לפרוש עשיר". 

הספר פתח לי את הראש לתובנות מאוד גדולות על החיים ועל דרך הסתכלות נכונה יותר על לימודים  ועל הכנסה. מכאן, התחלתי ללמוד את תחום הנדל"ן בכל דרך אפשרית, ע"י ספרים רבים וקורסים, עד שחשתי בטחון להשקיע בנדל"ן באופן פרטי. בתחילת 2010 הקמנו את נדל"ן נבון – ייעוץ כלכלי בנדל"ן, ואנו מלווים לקוחות מכל רחבי הארץ, בכל שאלה או דילמה העומדת על הפרק, כולל מימוש התכנית עד יישומה המלא״. 

כבעלי עסק המוביל בתחום הנדל״ן מדוע בחרתם דוקא בתחום זה?  

שחר: ״אנו החלוצים בתחום ייעוץ כלכלי בנדל"ן. הקמנו את נדל"ן נבון כדי לעזור ולייעץ לאנשים לתכנן ולבצע נכון את רכישות הנדל"ן שלהם, ולא לבצע טעויות קריטיות שיגרמו להם הפסד רב ועוגמת נפש״.

גלית: ״לאחר מספר שנים של השקעות פרטיות בנדל"ן, שמתי לב שאנשים סביבי עושים טעויות קריטיות בפעולות הנדל"ן שלהם, ואין להם את מי לשאול. הם פונים לגורמים כמו: מתווך נדל"ן, עו"ד לנדל"ן, יועץ משכנתא. לאנשי מקצוע אלה, ניסיון נדל"ני בתחום שבו הם מתמחים.  לנו בנדל"ן נבון יש ראייה רחבה וכוללת.

אנשים שנמצאים בדילמה כלשהי בתחום הנדל"ן, מגיעים אלינו ומקבלים פתרון לדילמה באמצעות תוכנית כלכלית נדל"נית + דו"ח רווחיות לכל תכנית, כדי שיוכלו לראות איזה פתרון רווחי ומתאים ביותר עבורם. בנדל"ן מדובר בהרבה מאוד כסף. כל פעולה קריטית, ושווייה יכול להגיע למאות אלפי שקלים בממוצע, של הפסד או רווח״.

בזכות מה הפכתם את עסקכם למשרד מוביל בתחומו?

שחר: ״1. גלית כלכלנית ואני מהנדס. עבדנו בחברות הייטק גדולות וראינו איך מצליחים כשיש שיטה ודרך מובנת. לכן, בנינו מאפס שיטה (system) לתכנון כלכלי נדלנ"י וליווי מלא, שמאפשרת לנו ללוות לקוחות בצורה יעילה ומדויקת, בתחום שבו הדיוק האחריות והיעילות הם קריטיים״.

״2. יושר, אמינות, שירותיות ואכפתיות כלפי כל לקוח, לאורך כל הדרך. לפני כשבוע לקוחה סיימה תהליך מלא, ושלחה לנו  כאות תודה בקבוקי יין. כשהתקשרתי להודות לה, היא אמרה לי: "הדבר ששמנו אליו לב, מהרגע הראשון, אני ובעלי הוא: השירותיות המדהימה שלכם, וזה מה שקנה אותנו".

מהו היתרון הבולט המבדל אתכם מן המתחרים?

שחר: ״מקצועיות ויושר – 2 ערכים אלו חשובים באותה המידה, ואינם באים אחד על חשבון השני״.

גלית: ״אנו איננו נגועים באינטרס אישי, ורואים רק את טובת הלקוח לנגד עינינו״.

מהו הערך המוסף ממנו נהנים לקוחות משרדך?

שחר: ״הרגשה של בית. מבחינתנו לקוחות הם כמו משפחה. תהליך ליווי מלא, לוקח מס' חודשים ולעתים גם שנה, ולכן אנו חווים עם הלקוחות תהליך של אתגרים והתרגשויות, שמחבר ביננו לבינם״.

גלית: ״1.אנחנו בונים ללקוחות תוכנית כלכלית- נדל"נית מדוייקת, המותאמת אישית, על בסיס רצונותיהם ויכולתם הכלכלית.

2. אנו לוקחים אחריות על התכניות שלנו, בכך שנותנים ליווי מלא למי שמעוניין, במימוש תכניתו הכלכלית והוצאתה לפועל״.

לתחזק משרד מצליח שנים רבות, זו משימה לא פשוטה. מהו סודכם?

שחר: ״נחישות, התמדה ואהבה למקצוע וללקוחות״. 

גלית:״אכן זו משימה מאוד לא פשוטה, הסודות שלנו: דבקות במטרה, סבלנות ברזל, נחישות, וידיעה והבנה ברורה של  החשיבות של השירות שלנו עבור הלקוחות״.

סיפור הצלחה שהינך גאה בו בפעילות העיסקית?

שחר: ״זוג לקוחות. האשה יצאה לפנסיה והגבר היה בעל עסק, בחנות בדמי מפתח. הגבר הפסיד כל חודש מעל 3,000 ₪ בחנות ולא היה מוכן לעזוב. הזוג נקלע לקשיים כספיים. עזרנו להם לאחר מו"מ ארוך, למכור את הזכות בדמי מפתח במחיר מצוין לבעל הנכס, ובתוספת סכום לא גדול לקנות דירה להשקעה, שהניבה להם מעל 4,000 ₪ בחודש (שיפור של 7,000 ₪ בתזרים החודשי). לאחר המכירה, הזוג חזר לחייך ואף נסע לטיול גדול בחו"ל . החתן והבת טענו שפשוט הצלחנו לשנות להם את החיים״.

האם יש לכם עוד חלומות להגשים..

שחר: ״כן. להרחיב את נדל"ן נבון, ולעזור לכמה שיותר לקוחות לבנות ולחזק את עתידם הכלכלי, באמצעות נדל"ן״.

גלית: ״אנו רוצים לגדול ולהגיע ולעזור כמעט לכל בית בישראל, לבסס את בטחונו הכלכלי״.

עצות זהב להצלחה

1. שחר:  ״להיות נחוש, לבחור להסתכל על הצד החיובי, ולהשתדל תמיד להקשיב ללב״.

2. גלית: ״להקים  עסק שקרוב לליבך. להסתכל צעד אחד קדימה. הדרך הישרה – היא הרווחית״.״בתחילת 2010 הקמנו את נדל"ן נבון – ייעוץ כלכלי בנדל"ן, ואנו מלווים לקוחות מכל רחבי הארץ, בכל שאלה או דילמה העומדת על הפרק, כולל מימוש התכנית עד יישומה המלא״

https://www.nadlanavon.co.il  | 1800-101-350 

פייסבוק  נדלן נבון – יעוץ כלכלי בנדלן

צילום: בנימין אדם