שני אילוז חדד

עורכת דין, יזמית ובעלת חברה למיתוג, שיווק ואסטרטגיה.

צילום: עמיר צוק

״העולם משתנה בקצב מטורף ואיתו משתנים הרגלי הצריכה של האנשים. היתרון הבולט שלי הינו חדשנות, חשיבה מחוץ לקופסה, ומציאת פתרונות יצירתיים ופורצי דרך, להשגת תוצאות מקסימליות עבור כל לקוח״

מאת: שוש רוטנברג

במה חברתך עוסקת ואילו שירותים מעניקה?

״ליווי חברות וארגונים בתהליכי מיתוג שיווק ואסטרטגיה. מתן הרצאות וסדנאות מעשיות לבניית מותג מנצח״.

מה לדעתך היתרונות הבולטים של העסק שלך?

״העולם משתנה בקצב מטורף ואיתו משתנים הרגלי הצריכה של האנשים, היתרון הבולט שלי הוא חדשנות, חשיבה מחוץ לקופסה ומציאת פתרונות יצירתיים ופורצי דרך להשגת תוצאות מקסימליות עבור כל לקוח״.

מיהו קהל היעד שמגיע אלייך?

״קהל היעד שלי בעיקר חברות וארגונים שרוצים להגדיל רווחיות, להגדיל הזדמנויות עסקיות, פיתוח מוצרים חדשים, כניסה לשווקים חדשים ולספר את הסיפור של המותג שלהם מחדש״.

הישגים שאת גאה בהם במיוחד

״שיווק מכון הכאב בבית החולים השיקומי רעות בתל אביב, הוא מהווה הישג עבורי גם בגלל ההצלחה עסקית הגדולה, אבל יותר בגלל הערך שאתה באמת מעניק לאנשים שסובלים מכאב ממושך שנים רבות.

צוות ההנהלה והעובדים שעוסקים בעשייה המבורכת בבית החולים, באים ממקום של נתינה, אכפתיות ואהבה למקצוע, לא בכל מקום ועסק אני פוגשת כזה הון אנושי שנוגע בך.

פרויקט נוסף ומאתגר היה לחברת הבת של הסוכנות היהודית TECHUNITY שבו יצרנו סיפור למותג שהיה קיים שנים רבות, אך המיתוג לא התכתב עם המציאות. יצרנו סיפור חדש ממוקד לקוח, מניע לפעולה מתוכנן וכתוב היטב. ליוותי גם בשנה האחרונה כמה מנטורים רוחניים, ביניהם, רקפת בקה מוזס – מדריכה רוחנית מעשית שמעבירה קורסים בתקשור. העבודה עימה תמיד מרתקת ולוקחת אותי למחוזות חדשים. בכלל אני אוהבת לעבוד עם אמזונות ועם נשים מצליחות וקרייריסטיות״. 

מה ההחלטה הכי טובה שעשית כאשת עסקים?

״להבין שאיני יכולה לעשות הכל בעצמי ולסמוך על אחרים, וההחלטה הכי טובה הייתה לצאת לעצמאות ולצאת מאזור הנוחות. אני ממליצה לכל הנשים ששנים מתלבטות, להעיז!״

מה ה'אני מאמין' שלך להצלחה בקריירה?

״כאם וכרעיה הצלחה לדעתי הינה האיזון הנכון בין הקריירה למשפחה, לדעת להינות מהדרך והעשייה.

האני מאמין שלי להצלחה, זה התמדה! התמדה! ושוב התמדה! רק המתמידים קוטפים את הפירות הגדולים והטעימים, מי שמחכה למזל או למישהו שיושיע אותו, יישאר באותו מקום הרבה מאוד זמן. אבל מי שקם עושה ומניע, תמיד יצליח, זה רק עניין של זמן״.

אשת קריירה בא לדעתך על חשבון משהו אחר? את מרגישה שפספסת
בבחירתך בקריירה מצליחה?

״אני חיה במימוש עצמי בכל רבדי החיים, איני מסתכלת על הטפל, אני  מסתכלת תמיד  קדימה, ומודה על כל מה שיש, וגם על מה שאין״.

לתחזק משרד מצליח זו משימה לא פשוטה. מה סודך?

״התמדה נחישות וחדשנות, אני כל הזמן דואגת להעשיר את עצמי וללמוד. אני מאוד ממוקדת בעשייתי ואני מאמינה שזה מה שעוזר לי להישאר עם רגליים על הקרקע״.

טיפ ממך להצלחה בקריירה

״להקיף עצמך בסביבה תומכת ומפרגנת, לא הייתי יכולה להגיע למקום שבו אני נמצאת ללא  התמיכה של בעלי ושל משפחתי. כלי שעוזר לי המון בעסקים שהישראלים לא תמיד טובים בו, הינו יצירת דיאלוג – הקשבה כנה למי שעומד מולך, לא משנה מי הוא  ומה הוא, אני מקשיבה לכל אדם, לכאביו, לדברים שמפריעים לו. הרבה פעמים חוסר ההצלחה יושב על פחדים ואמונות עמוקות, ואינו נראה על פני השטח. אני מרגישה שיש לי את היכולת לגעת באנשים ולהביאם לתהליכים הנכונים אשר מביאים לפריצת דרך עסקית״.

053-2299300  | www.shani-illouz.co.il  | פייסבוק  shaniillouz | 053-2299300
www.shani-illouz.co.il