תומר לוינסקי וטל הופמן, לאוס מדיה ואינטראקטיב

הבעלים של חברה לשיווק ופרסום באינטרנט 'קבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב'.

באילו תחומים החברה שלכם עוסקת?

"קבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב מאגדת שלל מותגים מובילים, שכל אחד מהם מספק שירותים שונים בתחום המדיה הדיגיטלית. אנו מספקים תחת קורת גג אחת, את כל שירותי השיווק באינטרנט החל מעיצוב קונספט שיווקי, בניית אתרים ועד לפרסום ברשתות חברתיות וקידום אתרים במנועי חיפוש בדגש על קידום אורגני (SEO)".

מי סוג הלקוחות שאתם מלווים כיום?

"חברתנו יודעת להתאים את עצמה לכל סוגי בעלי העסקים, מחברות חדשות בתחילת דרכן ועד לתאגידים גדולים, כגון מוסדות אקדמאיים ומוסדות ממשלתיים".

מהו הערך המוסף שאתם מייצרים עבור הלקוחות שאתם מלווים?

"הערך המוסף הגדול ביותר שלנו כקבוצה, הוא ריכוז כל הפתרונות השיווקיים תחת קורות גג אחת תוך מתן השירותים המתקדמים ביותר בעולם הדיגיטלי. ניתן לומר שחרטנו על דגלנו לספק את השירות הטוב ביותר עם המענה המקצועי ביותר בכל המחלקות בחברה".

ספרו לנו על מהלך עסקי בולט שעשיתם בשנה החולפת ומה עומד מאחוריו?

"בכל שנה אנו מתמקדים ברכישת פעילויות משיקות בתחום הדיגיטל, במטרה להגדיל את סל הפתרונות שהקבוצה שלנו מציעה ללקוחותיה. בשנה זאת התמקדנו בפתרון מתקדם ויעיל לתחום המסחר האלקטרוני שצובר תאוצה".

הישג שאתם גאים בו במיוחד

"הדו"חות השנתיים מציגים צמיחה של מאות אחוזים בפעילות של הקבוצה מדי שנה, מדובר על עובדה שמרגשת אותנו מאוד, זה מעניק לנו את החותמת לכך שאנחנו עושים את המהלכים הנכונים עבור הקבוצה ".

עד כמה השפעה יש לניהול נכון של מערך הדיגיטל על הצלחת העסק?

"עסקים וחברות בישראל מצליחים ומגדילים את ההכנסות שלהם בזכות הפעילות הדיגיטלית שהם מבצעים.

לשמחתנו אנו עדים לכך מדי יום, כאשר אנו רואים את ההצלחה והצמיחה של לקוחותינו, בכלל הענפים במשק".

שאיפה לעתיד: איפה נראה אתכם בעוד 3 שנים?

"בעוד 3 שנים מהיום, אנחנו מצפים להמשיך ולהוביל טכנולוגית את תחום השיווק והפרסום באינטרנט בעזרת פיתוחים שאנחנו עובדים עליהם כבר בימים אלה. כמו כן, נמשיך לבצע פעולות שונות במטרה להרחיב ולהגדיל את סל השירותים ונפחי הפעילות של הקבוצה. במקביל אנו שוקדים על שיתופי פעולה ומיזמים גם מחוץ לעולם הדיגיטלי, ובכך אנחנו מחברים את יכולות הניהול שלנו והניסיון שלנו, בשיווק ופרסום עבור יזמים ועסקים".

״הערך המוסף הגדול ביותר שלנו כקבוצה, הוא ריכוז כל הפתרונות השיווקיים תחת קורות גג אחת תוך מתן השירותים המתקדמים ביותר בעולם הדיגיטלי״

סניף חיפה: 04-8455445 | סניף ת״א: 03-3727732

אתר הקבוצה: www.leos.group

אינסטגרם: leosmedia@

פייסבוק: leosmedia