דאלי הדר מגל – חוקרת רגשות ובינה אנושית, מרצה ומנחה סדנאות

יזמת ״אביב בחיים״, מומחית בחוסן, בחשיבה חיובית וצמיחה ממשברים

רקע אישי ורזומה מקצועי

לאחר מות בעלה בתאונה בגיל 25, היתה דאלי בדיכאון עמוק עם 2 תינוקות, ולא רצתה להמשיך לחיות. לאחר שנתיים קשות שמעה את בנה בן ה-4 מבקש אמא אחרת, ופה הגיע רגע המפנה, דאלי התעוררה, בחרה לשנות את מצב רוחה ולהביא שמחה לילדיה.

דאלי החלה במסע חיים מחודש, כשהיא חוקרת את כל הדרכים לאושר, שמחה וצמיחה לאחר טראומה ומשבר. השקיעה משאבים רבים בחיפוש אחר “מתכוני” שמחה  והתמקדה בלמידה ופיתוח עצמי. כתוצאה, הגיעה להבנות חדשות על החיים, השמחה והצמיחה האישית.

בהשכלתה דאלי מורה לאמנות – בוגרת מכללת תלפיות, בוגרת לימודי אומנויות – אוניברסיטת לידס, מטפלת הוליסטית רב תחומית – מכללת מהות, ובוגרת אינסוף קורסים וסדנאות לצמיחה והתפתחות אישית.

ספרי על הסדרה שפיתחת “אביב בחיים”?

דאלי יצרה את סדרת הספרים “אביב בחיים”, בהוצאת מדיה 10. כל המתכונים לחיים בשמחה, חוסן נפשי ותקווה. 5 ספרים שבהם היא משתפת את התובנות שצברה. הסדרה מכסה נושאים רבים כמו: חוסן נפשי, אהבה עצמית ואהבה לחיים ולאנשים, פיתוח אינטליגנציה רגשית ורוחנית, גמישות מחשבתית ובריאת מציאות וחיבור אל מקורות הכוח הפנימיים שלנו. זהו מודל “אביב בחיים” לצמיחה פוסט טראומטית.

דאלי חולקת את סיפורה האישי והמקצועי, ומציעה כלים, רעיונות וסיפורים פרקטיים, קלים לביצוע למתמודדים עם משברים וטראומות, ולמי שמחפש דרך לחיות חיים שמחים ומספקים יותר, לחלום ולהגשים.

הרצאות, סדנאות וליווי אישי

דאלי לא עצרה בכתיבת הספרים בלבד, אלא הרחיבה את פעילותה גם להרצאות, סדנאות וליווי אישי, כשהיא מנגישה את הידע והכלים שפיתחה לקהל רחב יותר. היא פועלת מתוך אמונה כי כולם יכולים למצוא דרכם לאושר, גם בהתמודדות עם אתגרים ומשברים בחיים. דרך עבודתה דאלי מעניקה תקווה וכלים לאנשים לשנות חייהם לטובה בצורה חיובית ומעצימה.

ספרי על רגע שיא בעבודתך?

רגע שיא בשליחות: מטופלת שכתבה לי, שלא ידעה לדבר או להביע רגש, ולכן היו לה בעיות בזוגיות, בהורות ובעבודתה, ובתוך מספר ימים של עבודה עם סדרת הספרים וקלפי הרגשות שפיתחתי, חל שיפור רב בכל תחומי חייה. או לדוגמא:   אשה ממשפחה שכולה, שכל חייה היו חושך, ובתןך שבועות של עבודה עימי, החלה לראות אור ותקווה.

כמשפיעה, מה כולל ארגז הכלים שלך?

ארגז הכלים שלי כולל המון אומץ ותעוזה, יוזמה, סקרנות, נתינה, השראה, אופטימיות, תקווה, אהבה, התמדה ורצון, אהבה ותשוקה אינסופיים לחיים עצמם.

עם קריירה מצליחה איך נראה הפנאי שלך?

קריאה, כתיבה, טיולים, הליכות, הצגות, מופעים, סרטים, ריקודים  והכי אושר ושמחה עבורי זה מפגשים עם משפחה וחברים.

היש לך שאיפות עסקיות?

בהחלט. להאיר את העולם, שבכל בית יחיו  על פי שיטת המודל  שלי, כמו 5 חומשי תורה, “אביב בחיים” – התנ”ך לבריאות נפשית.

טיפ להצלחה

מהאסון הכי גדול, נולדה התקומה הכי גדולה שלנו. ביום הכי חשוך וחורפי בחיים, אפשר לבחור להביא אור ואביב לחיינו. מותר וצריך להרגיש ולבטא כל רגש, מותר וצריך לבקש עזרה, להעז, ליזום, ליצור, לחיות, להיות האור.

כדאי לדעת: מחקרים מראים שרבע מהאנשים שחוו טראומה ומשבר יצליחו לצמוח ולפרוח, להאיר ולהיטיב ולהשפיע לעצמם ולאחרים. ערך החיים עולה, הזדמנויות חדשות נפתחות, משקיעים יותר במערכות היחסים בבית ובעבודה, משנים סדרי עדיפויות בנוגע לדברים החשובים בחיים,  מגלים כוחות וחוזקות שלא ידעו שיש להם.

 

דאלי הדר מגל | טל׳: 052-3340501 | שני 4 מודיעין |   דאלי הדר מגל  |  springinmylife.com

 

 

 




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*