ענבל אהרון – מאמנת עסקית

כדאי לדעת:

הדרך שלי לשלב אימהות עם קריירה תובענית הוציאה ממני יכולות שאולי אחרת לא הייתי מגלה בעצמי: מצאתי כלים לניצול זמן בדרכים יצירתיות, טיפחתי הבנה מעמיקה כיצד לתעדף בצורה גמישה משימות ואיך לבנות את הבלאנס העדין בין לדאוג לעצמי, לבני משפחתי ולעסק. אימון עסקי הוא עבורי הדרך לשילוב של הטוב מכל העולמות

רקע אישי ורזומה מקצועי 

"אני זוכרת את הנקודה המדויקת שבה הבנתי שהגיע הזמן לחדד את הכיוון שלי, המקצועי והאישי.

זה קרה לאחר 15 שנים בהן כיהנתי בתפקידים בכירים בחברות הייעוץ הגדולות במשק, הובלתי צוותים גדולים, ליוויתי את החברות המובילות בארץ בתכנון ויישום של פרויקטים רוחביים ואסטרטגיים.

התהליך הזה היה מסע אישי ומקצועי לא פשוט, במהלכו הבנתי שהמשימה שלי היא לחבר את כישוריי העסקיים והניהוליים עם יכולתי להניע אנשים לפעולה.

במהלך שנים אלו בניתי משפחה, הפכתי אם ל-3 בנות, וטיפחתי במקביל קריירה.

אני מגיעה מרקע של הנדסת תעשיה וניהול, מינהל עסקים וקואוצ'ינג.

השילוב בין העולמות הללו הוא חלק מהותי ממה שאני מביאה לעסקים אותם אני מלווה".

במה משרדכם עוסק ומהם שירותיו?

"משרדי עוסק בקידום עסקים באמצעות אימון עסקי.

מומחיותי הינה לפתור אתגרים עסקיים שגם שיווק מעולה לא יכול לפתור.

בתהליך הזה אנו מתמקדים בהעצמת בעל/ת העסק כאדם, ובפיתוח היכולות האישיות לצד העצמת העסק עם כלים עסקיים מתקדמים – כך שמשקיעים את הזמן והאנרגיה במקומות הנכונים".

מה מיוחד בגישה שלך?

"פיתחתי שיטה ייחודית שמסייעת לנו להגיע מהר מאוד לשורש הבעיה שתוקעת את העסק מלהתקדם, להבין מה צריך לעשות כדי לפתור את הבעיה ולהצמיח את בעל/ת העסק להיות האדם שיודע ליישם.

דמיינו את זה כמשולש שכל צלע שלו מהווה אלמנט אחר במודל ויחד הם עובדים בסינרגיה. לא משנה כמה הכלים העסקיים יהיו חזקים, איזו תוכנית עסקית מצוינת יש לכם, אם אין לכם את הידע איך להוציא לפועל והאמונה העצמית שזה אפשרי עבורכם – זה פשוט לא יקרה. אנחנו רואים את ההבדל גם בתוצאות".

למי זה מתאים?

"לבעלי עסקים שמרגישים שהרווחיות שלהם לא תואמת את רמת ההשקעה בעסק ואת המטרות האישיות שלהם, או מרגישים שהם כמו שכירים בעסק של עצמם ואין להם חופש בחירה אמיתי, או חווים קושי בקידום רעיונות.

במקרים אלו אני מסייעת לעשות סדר מהיר, לבנות תכנית פעולה ברורה ומדויקת, וללוות במימושה, שזה הכי חשוב בעיני".

כמשפיענית בתחומך, מה הכלי המשמעותי שלך?

"גמישות מחשבתית. לדעתי, בעולם בו אנו חיים זו מיומנות קריטית. היכולת שלנו כבעלי ובעלות עסקים להתאים את עצמנו לסביבה המשתנה, היא חיונית לצמיחה שלנו וליכולת לייצר המשכיות בריאה לעסק.

אני תמיד אחפש עוד אפשרויות יצירתיות שלא היו גלויות לנו קודם".

האם הינך רואה בעבודתך שליחות?

"חד משמעית ובמיוחד כעת. היכולת לתמוך בעסקים קטנים ובינוניים בתקופה כה מורכבת, זוהי שליחות בעיניי.

מה שנותן לי אנרגיה להמשיך, זה לראות בעלי עסקים שיש להם יכולת לתת ערך משמעותי לאחרים ועושים זאת דרך העסק שלהם.

היכולת לייצר שפע כלכלי עבורם מתוך מה שהם אוהבים לעשות וטובים בו, זה ערך שמאוד חשוב לי".

מהו האני מאמין שלך?

"יש משפט שאני מאוד מתחברת אליו: "אדם בעל רצון חזק יעצב את עולמו בדרכו", שמיוחס לגתה.

"אני מאמינה ביכולת של כל אחד מאיתנו לעצב את עולמנו, מאמינה שזה בידיינו. אף אחד לא צריך להיכנס לשבלונה שמישהו אחר בנה אלא ליצור לעצמו את המציאות והסביבה המדויקת שלו. כאשר מבינים זאת, הדרך לפעול הופכת לבהירה יותר".

רגע שיא בקריירה שהינך גאה בו? 

"פתיחת החממה לעסקים בדצמבר 2023, קצת אחרי פרוץ מלחמת חרבות ברזל. זו היתה (ועדיין) תקופה של הלם ועצב גדול. חיפשתי במה אוכל לעזור והיכן להתנדב, והיה לי חשוב שיהיה משהו שיש לי בו ערך מוסף.

בסביבתי יש המון עצמאיים שהיו במצב מורכב – רגשית וכלכלית. משיחות איתם עלה לי הרעיון של הקמת החממה לעסקים, כי רציתי לתת להם מרחב שיאפשר לעסק להתקיים ולפעול, בשורה התחתונה, העסק זה מה שמכניס להם כסף הביתה.

מכל מפגש כזה יצאתי בתחושות עצומות של משמעות. בעלי העסקים שהשתתפו בחממה הצליחו לקיים את העסק שלהם בצל המלחמה ואף להגדיל הכנסות, והכל באיזון ותוך קשב לקצב שהיה נכון לאותה תקופה וגם לכל אחד באופן אישי".

מה תאחלי לעצמך בשנת  2024?

"קודם כל אאחל לנו כמדינה וכאזרחים במדינה שנהיה ביחד כולנו מאוחדים גם פיסית וגם בלבבות. תקוותי האישית שאוכל להמשיך לסייע לבעלי עסקים לצמוח, בתהליכי ליווי אישיים, קורסים וסדנאות. זה מה שמביא לי סיפוק הכי גדול בעשייתי".

טל': 054-5314113

אתר: https://inbalaharon.com/

פייסבוק: ענבל אהרון – אימון וייעוץ לצמיחה אישית ועסקית

אינסטגרם: Inbal_aharon_@

 

 

 




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*