ד"ר לייבו ליאור – המרכז לכירורגיה פלסטית ואסתטית

יין ויאנג, אחד הפירושים לביטוי זה הינו שמירה על שיווי משקל. שיווי משקל במערכת יחסים, שיווי משקל בעבודה, שיווי משקל בטיפוח עצמי ועוד. בתחום האסתטיקה לעיתים מזניחים את השמירה על שיווי המשקל, דבר היוצר חוסר הרמוניה, וחוסר שביעות רצון מצד המטופלת. לדוגמא מטופלת עם קמטוטים באזור הפנים, וצניחה של הצוואר. כאשר המטופלת עוברת תהליך של הזרקת חומרי מילוי לקמטוטים, ובסופו של דבר הצוואר עדיין נפול, נוצר חוסר הרמוניה בין חלקי הפנים אשר גורם לחוסר שביעות רצון מצד המטופלת ולעיתים גם מצד המטפל. אז מה ניתן לעשות בעניין?

בייעוץ כירורג פלסטי ניתן לטפל ברובד אחד של הבעיה, הרמת הצוואר וקו הלסת, תוך הזנחת איכות העור אשר בין היתר משפיעה על הופעת הקמטוטים ופיגמנטציה באזור הפנים. בנוסף אריכות התוצאה הניתוחית תלויה באלסטיות העור, כלומר אם איכות העור ירודה, התוצאה האסתטית לאחר הניתוח לא תישאר זמן רב.

לעומת זאת בייעוץ רופא עור ניתן לטפל באיכות העור, כלומר לטשטש את הקמטוטים והפיגמנטציה, מתן נפחים לאזורים אשר עם הגיל התרוקנו ויוצרים מראה זקן ועייף. אך לא ניתן להרים את הצוואר וקו הלסת, או לטפל בעודפי העור באזור העפעפיים ולכן שוב נוצרת חוסר הרמוניה בין אזורי הפנים.

כיום מטופלות המגיעות לייעוץ במגוון המרפאות בארץ נהנות מעולם אחד תוך התעלמות מהעולם השני ולכן נוצר חוסר איזון בטיפול. הפתרון הוא בשילוב, יין ויאנג, כירורג פלסטי מומחה ורופאת עור מומחית בקליניקה אחת למתן הטיפול המקיף והמלא למטופלת והמטופל.

אז איך בפועל השילוב עובד?

כל ייעוץ במרפאת LL מתחילה באפיון הבעיה. האם יש צורך בטשטוש הקמטים והפיגמנטציה או מתן נפחים לאזור הפנים. האם יש צורך להרים את קו הלסת וצוואר אשר מקנה מראה עייף וזקן, או האם יש צורך בשילוב של השניים. אפיון הבעיה מהווה חלק ניכר מהטיפול, דבר שלומדים אותו במהלך התמחות ארוכה ברפואת עור וכירורגיה פלסטית, וצוברים במהלך שנים של ניסיון. ומספקים תוצאה אסתטית מושלמת תוך מניעת סיבוכים.

לאחר אפיון הבעיה מתאימים את הטיפול הנכון, טיפול בלייזר או חומצה הילאורונית לטשטוש הקמטים והפיגמנטציה, חומרי מילוי למתן נפחים, הזרקת בוטוקס לטשטוש קמטי ההבעה, או טיפול ניתוחי להרמת קו הלסת, והצוואר. כריתת עודפי עור באזור העפעף העליון, הוצאת שקיות השומן באזור עפעף תחתון. במידת הצורך מרפאתנו משלבת טיפול המבוצע ע"י רופאת העור והכירורג הפלסטי למתן מראה צעיר, רענן, והרמוני בין כל חלקי הפנים, ולא פחות חשוב, תוצאה שנשמרת לאורך זמן.

קצת עלינו:

מרפאתנו הינה מרפאת מומחים העוסקת ברפואה אסתטית. ד"ר לייבו ליאור, מומחה בכירורגיה פלסטית. סיים את התמחותו בבית חולים וולפסון, וכעת משמש שם כרופא בכיר. חבר באיגוד הפלסטיקאים בישראל.

ד"ר נועה גל-גינדי, מומחית ברפואת עור. סיימה את התמחותה בבית חולים בלינסון, וכעת עוסקת כרופאת עור בכירה במסגרת קופת חולים כללית במבוגרים וילדים. חברה באיגוד רופאי העור בישראל.

מרפאתנו ממוקמת ברמת החייל, הברזל 24 כניסה A, תל אביב.

 

 




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*