ד״ר חבוס גו׳אד וורוד רבאח

רופא מוביל בתחום האסתטיקה הרפואית, וקוסמטיקאית פרא רפואית מוסמכת, במרפאתם החדשנית: Beauty Care Clinic Dr.Jawad&Worood

ד״ר גו׳אד: ״אני רופא שיניים, עוסק בתחום אסתטיקת הפנים והגוף, מוביל בכל החידושים והטיפולים האסתטיים, בטכניקות ייחודיות שבקידמת הטכנולוגיה בתחום הרפואה האסתטית.  בבעלותי מרפאה בה מגוון נרחב של טיפולים מתקדמים ומקצועיים בטכנולוגיה חדישנית, המהווים פתרון לכל בעיה.  בנוסף, קיימת במרפאה -מחלקה לטיפולי פנים פרא רפואיים, בשיתוף פעולה מושלם עם ורוד רבאח.
במרפאה מתבצעים הטיפולים: עיצוב ופיסול הפנים, עיצוב וקיבוע תווי הפנים מחדש בשיטות מתקדמות, העלמת קמטים, עיצוב עצמות לחיים, עיבוי ועיצוב
שפתיים בטכניקות חדשות, הענקת נפח ועיצוב פנים ללא ניתוח, טיפול בקמטי הבעה, א-סימטריה בפנים, ועוד ועוד ..
בתהליך ההזדקנות כל רקמות הגוף מתדלדלים, כולל רקמת העור, השומן התת עורי שמעניק נפח לפנים מתדלדל, לכן מתחילה נפילת הלחיים שגורמת לבליטות לא נעימות ולא רצויות בקו הלסת, מופיע שקע באזור שמתחת לעיניים, עצמות הקרקפת מתדלדלות וזזות מעט אחורה, תהליך שמדגיש את השינויים, העור הופך דק יותר, רגיש יותר ומופיעים קמטים, קמטוטים וכתמי פיגמנטציה. לאחר שקבענו את מאפייניי השינויים בתהליך ההזדקנות, ניתן להחליט ולקבוע את המשך תהליך הטיפול, השיקום והשמירה על הקיים באופן יעיל״.

ורוד:  ״אני קוסמטיקאית פרא רפואית מוסמכת, מומחית בכל סוגי טיפולי הפנים. במרפאה מתקיימים טיפולים למיצוק וחיזוק רקמת העור, טיפול בצלקות פוסט אקנה, להעלאת לחות העור באופן מיידי, לשיפור איכות ומרקם העור,  פילינג לטיפולי פיגמנטציה, אקנה וקמטים״. במרפאה קיים מיכשור מתקדם להסרת שיער בלייזר רפואי. כל טיפול מתחיל באיבחון העור באמצעות מכשור ייעודי, שעוזר ללמוד את מה שקורה בשכבות העור העמוקות. אני מתאימה את סוג הטיפול לסוג הבעיה, ומחליטה על שיטת הטיפול המתאימה״.

מה מייחד את השירות במרפאתכם?

ד״ר גו׳אד:  ״הגישה שלי משלבת טיפוח חיצוני ובנוסף גם טיפוח פנימי, המרפאה נותנת מענה למגוון נרחב של טיפולים אסתטיים. אי אפשר לעצור את תהליך ההזדקנות, אך אפשר בהחלט למתן, לשמור ולשפר אותו.

היום, אין צורך בניתוחים מסובכים ויקרים, שילוב נכון של טיפולים קוסמטיים ואסתטיים, יעזרו בשיפור הבעיה ללא ניתוח״.

במרפאה מתבצעים כל סוגי ההזרקות הקיימים: 

• פיסול ועיצוב פנים • עיצוב ועיבוי שפתיים

• מילוי שקעי עיניים בשיטה ייחודית שלי

• בניית קו לסת • הרמת פנים ללא ניתוח

• פיסול אף • שיפור איכות עור הפנים והגוף

ורוד: ״המרפאה עומדת בסטנדרט וברמת שירות גבוהה אווירה חמה ומקצועית, כל לקוח/ה במקום הראשון. למטופלים מענה אישי, מהיר, והכי חשוב – תוצאות המדברות בעד עצמן!״ טיפול הדגל שלי מתחיל מהאבחון הראשוני שאני מבצעת לעור הפנים, אני יודעת לבחור את הטיפול הנכון, וברגע שמאבחנים נכון, זה גורם לאפס טעויות ולמאה אחוז הצלחות! חשוב לי שהמטופלים ייצאו עם טיפול מתאים וחיוך ענק. בניתי את שמי לאורך השנים בהשקעה ובהצלחה רבה״.

מה היתרונות של טיפול אסתטי, ללא ניתוח?

״טיפול אסתטי ללא ניתוח, אינו מצריך זמן  החלמה, מתבצע בפעולה פשוטה שאינה כואבת, כמספר דקות. בטיפול ניתן אילחוש קל, שאינו גורם לסיבוכים.

אין צורך  בהרדמה, אין זיהומים, והתוצאות מובטחות. זהו תהליך הפיך אשר ניתן לשפר, והדגש שלי  להתחיל  בטיפולים אסתטיים מגיל צעיר, ואז לא יהא  צורך בפעולה ניתוחית״.

איך מאבחנים כתמי פיגמנטציה?

״אני מבצעת אבחון מדויק לסוג הפיגמנטציה של המטופלת, ולאחר מכן מתאימה לה פרוטוקול טיפול אישי, בין אם זה טיפול הבהרה בחומרים פעילים, כלומר: חומצות שונות, ובין אם זה שילוב של מיכשור רפואי מתקדם וחומרים פעילים.

חשוב לדעת שהמפתח להצלחת הטיפול ולשמירה על התוצאות לאורך זמן, הוא המשך הטיפול בבית, בתכשירים המכילים ריכוז גבוה של חומרים פעילים. בשיטה שלי,  תוצאת הטיפולים הינה:  עור זוהר, מוצק, אחיד ומלא חיוניות״.

הכי חשוב אצלנו במרפאה מקבלים תוצאות המדברות בעד עצמן!

״טיפולים אסתטיים בשילוב טיפולים פרא רפואיים, מעניקים נראות טבעית, והתוצאות:  עור זוהר, מוצק, מלא חיוניות.
כל המיכשור והציוד במרפאה עומדים בתקני האיכות המחמירים ביותר, דבר המאפשר השגת תוצאות מהירות, איכותיות ובטוחות ביותר!״

סניף 1: החרושת 48, בכרמיאל

סניף 2: בחורפיש | 054-3515428




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*