כירופרקטיקה לחיזוק הגב והבריאות כדרך חיים!  

הכירו את ד״ר רונן מנדי כירופרקט המטפל בהצלחה רבה בילדים ותינוקות על רצף האוטיזם. בעל המרכז הישראלי לכירופרקטיקה.

קצת עליי ועל הכשרתי המקצועית

״למדתי את לימודיי הדוקטורט בכירופרקטיקה, באוניברסיטת פארקר, בעיר דאלאס, טקסס. קיבלתי דוקטורט בשנת 1998,  הייתי  שם מרצה, ובנוסף, הדרכתי סטאז'רים״.

הכירופרקטיקה בחרה בי. כשהייתי בגיל 13, כשבוע לפני בר המצווה, עפתי מרכב שהתהפך בכביש הערבה.  סבלתי מכאבי ראש איומים בלתי פוסקים, וכאבי גב נוראיים. הלכתי  בקושי, ואחת למספר ימים, נפלתי מהרגליים. הייתי שוכב כל פעם כ 30-40 דקות על הרצפה, עד שהייתי אוגר כוחות לקום שוב.

הרופאים מצאו לדבריהם בעיה כל כך חמורה, שמבחינתם לא היה מה לעשות, ואמרו לי ללמוד לחיות עם זה. שאי אפשר לנתח, כי ניתוח יחמיר את הבעיה, ושבעיקרון, זה רק יילך ויחמיר עם הזמן ואפילו הרופא של הביטוח הלאומי, רצה לתת לי אחוזי נכות.

כעבור שנה וחצי הגעתי לכירופרקט. לא רציתי ללכת אליו, כי לא רציתי לשמוע מעוד מומחה שאין מה לעשות. הלכתי, כדי שלא יהיה משהו בעתיד שאוכל להגיד לעצמי, שלא ניסיתי הכל… הכירופרקט טיפל בי והחזירני לתפקוד מלא. כל כך מלא, שבכיתות י"א-י"ב, שיחקתי רוגבי באס"א, רמת השרון.

אני זוכר עד היום, את הפעם בה הרגשתי, איך עובר לי כאב הראש, וחוזר לי הכוח לרגליים. חלפו אז שלוש מחשבות בראשי:

  1. "וואו אפשר לרפא באמצעות הידיים".
  2. "קיבלתי את חיי בחזרה, במתנה".
  3. 3. "את המתנה הזאת, אני רוצה לתת לאחרים". כבר בגיל 15, הכירופרקטיקה בחרה בי״.

אודות שיטת הטיפול שלי

״אני כירופרקט מזה 23 שנים, ולאחר ניסיון טיפולי בעשרות אלפי אנשים סובלים, חולים ובריאים. מתחילת עבודתי, הגיעו אליי מקרים מורכבים. בתחילה חשבתי שאני מטפל ומשפר את התפקוד ואת החיים של אנשים עם מחלות קשות שהרפואה כבר אינה יכולה לעזור להם.

ראיתי שמטופלים רבים מגיעים אצלי לתוצאות וממשיכים איתי לאורך שנים. חלק לא קטן החלו להביא עימם לטיפול בני משפחה ויקירים. יותר מזה, נוכחתי שלקוחות שמתמידים בטיפול ממשיכים להתחזק, ונמנעות מהן בעיות תיפקוד חדשות. פיתחתי תוכנית לשימוש ולחיזוק תנועת עמוד השידרה והחיים של אנשים בריאים. בעזרת טיפול כירופרקטי נוכל למנוע ניתוח.

מרבית האנשים בימינו, מגיעים בהתחלה כי כואב להם, או שיש להם בעיה רפואית מטרידה שהרפואה לא הצליחה לעזור בה. לרוב האנשים מספיקה סדרת טיפולים מרוכזת של חודש עד 6 חודשים, בהתאמה אישית לכל אחד.

בחודש הראשון בעיקר נרגעים הסימפטומים, משתחררים לחצים וחוזרת תנועה לעמוד השידרה ולחיים. לחצים מצטברים בעמוד השידרה מידי יום, כתגובה ללחצי החיים. עמוד השידרה בנוי מ-33 חוליות, שכל אחת מהן אחראית על איזורים ותיפקודים ספציפיים. הצטברות לחצים מפריעה לתקשורת בין המוח והגוף, מחלישה את הגוף ומפריעה לתנועת החוליות ולתנועת עמוד השידרה. ככל שהצטברות הלחצים נשארת יותר בגוף, הגוף נחלש ומתחיל להתפרק, נפגעת לו התנועה ומתחילים להיווצר סימפטומים ומחלות.

אנשים סובלים, מוכנים לעשות הכל ולשלם "כמה שיעלה…", כדי להפחית את סבלם. אנשים בריאים, עסוקים יותר בחייהם, ויש להם פחות זמן ועניין להשקיע בעצמם. לכן פיתחתי תוכנית לחיזוק ולשימור הגב והחיים של אנשים בריאים.

עמוד השידרה הוא ארון החשמל של הגוף. חוליה בתת תזוזה, תנועה דומה למפסק בארון החשמל שקפץ ומפריע לזרם החשמל להגיע.. למקרר או למזגן. הטיפול הכירופרקטי קצר ומדוייק, מחזיר את החוליות לתנועה (מרים את המפסקים) ומחזיר את זרימת הוראות ההפעלה והחיים מהמוח לגוף.

תת תזוזה (תנועה מופחתת, התקשות) של אחת או יותר מהחוליות בעמוד השידרה, מפחית את האנרגיה שמקבל המוח ומפריעה לתפקוד של שריר, איבר פנימי ואו מערכת מסויימת בגוף.

מה שמטריד אנשים, וגורם להם להבין, שהם חייבים לטפל בעצמם ובגופם, הם כאבים, סימפטומים ואובדן יכולות, שפעם היו. עוד ברור שהגמישות, התנועה והגובה, פוחתים עם השנים.

התוכנית שפיתחתי נמשכת 6 חודשים, כשחשיבותה להגיע לטיפול כירופרקטי (כיוונון/הפעלה) של הגב והבריאות, פעם בשבועיים.

ב-4 השבועות הראשונים, מגיעים לטיפול כירופרקטי (כיוונון/הפעלה) פעם בשבוע. סך הכל מגיעים לטיפול במהלך חצי שנה זו: 15 פעמים.

לאחר הבדיקה והאיבחון הראשוני, אני מכין חוברת הסבר, כתובה אישית לכל מטופל, בה אני מסמן ומראה לו איך הבעיה שלו, קשורה למערכת העצבים/מערכת החשמל ולעמוד השדרה + תכנית טיפול למקרה המיוחד לכל אחד.

כיוונון (תנועה/טיפול מדוייקת) כירופרקטי מחזיר תנועה לחוליות, לעמוד השידרה ומשפר את התקשורת בין המוח והגוף, דרך עמוד השידרה, דבר שמחזיר את העברת הוראות ההפעלה מהמוח לגוף, מפעיל ומחזק את הבריאות.

מתי כדאי להתחיל לטפל כירופרקטית בעמוד השידרה ולשמור על התנועה והגמישות של עמוד השידרה?

״בגיל 69? או בגיל 59? או בגיל 49? או בגיל מוקדם יותר.

בגיל 45-55 אנשים מרגישים שהחברה הצעירים, יכולים להחליפם, ואם חלילה הם לא יגיעו לעבודה, יראו שאפשר להסתדר גם בלעדיהם.

תוחלת החיים מתארכת… 82.5 לגברים  ו-83.5 לנשים. תוחלת החיים הבריאה מסתיימת ע״פי הרפואה בגיל 65, משמע ש 18-19 השנים אחרונות תהיינה
לא טובות…

מחקר בארצות הברית מצא שמרבית ההוצאות הבריאותיות של אנשים, קורות בשנתיים האחרונות לחייהם. מחקר של חברת ביטוח בטקסס מצא שאנשים שמטופלים בעיקר על ידי כירופרקט נהנים מ – 59% פחות אישפוזים, 62% פחות ניתוחים ו-85% פחות שימוש בתרופות מרשם ובתרופות מדף.

כל מטופל מכיר הכי טוב את גופו, לעיתים בטיפול ישנן עליות וגם ירידות. לפני כעשור התחלתי בתכניות מנויים, דומות במעט למנויים בחדר כושר, כדי שלקוחות מנויים יקבלו יותר בעבור תשלומם.

מי שמתחייב לטיפול לאורך תקופה, יכול להגיע באותה תקופת מנוי עד שלוש פעמים בשבוע, ללא תוספת תשלום!

בנוסף, ראיתי שקיים לעיתים צורך לטפל ביותר מבן משפחה אחד, אז בניתי מנויים משפחתיים (לאישה, בעל וילדים, עד גיל 18).

במנוי המשפחתי יכול כל אחד מבני המשפחה להגיע לעד 3 כיוונונים בשבוע. המנויים מגיעים לכיוונוני המשך במהלך שעות הקליניקה, ללא צורך בקביעת תור מראש״.

 

תועלות הטיפול:

  • שחרור לחצים מעמוד השדרה, מהגב ומהחיים
    • מניעה של היווצרות התקשויות או שינויים ניווניים / מבניים בחוליות ובעמוד השדרה
    • מניעת כיפוף גב עליון
    • מניעת אובדן גובה דיסקים הבין חולייתיים
  • שיפור מצב השינה • הגברת אנרגיה
  • הפחתת כאבי גב • הפחתת כאבי צוואר
  • הפחתת כאבי ראש / מיגרנות • הגברת הריכוז
    • הגברת צלילות המחשבה • שיפור הזיכרון
    • הפחתת 50% מאובדן ימי עבודה (ימי מחלה)
    • 9.6% שיפור בפרודקטיביות, ועוד ..

טיפול כירופרקטי הינו בטוח מאוד. באוסטרליה הוחלט לקבל את  תחום הכירופרקטיקה ולתת לה רשיונות, מכיוון שלא נמצאו מקרים מתועדים של אנשים שנפגעו מטיפול כירופרקטי.

טיפול כירופרקטי מחזק את עמוד השידרה והבריאות, מתאים: לתינוקות, ילדים ואנשים עם עמוד שידרה, מתבגרים, נערות, נשים בהריון ולאחר לידה, אימהות, בוגרים, ספורטאים ומבוגרים בגיל השלישי. ישנן דוגמאות רבות לסוגי מקרים רבים ומגוונים אשר בעזרת טיפול כירופרקטי – נמנע ניתוח!

 

קליניקות חדרה ורמת אביב  | לתיאום: 04-6363880 |

www.dr-ronen.co.il 

פייסבוק:המרכז הישראלי לכירופרקטיקה וקבוצה: שאל את הכירופרקט

שדרן ב-'הרדיו החברתי הראשון', כל מוצ"ש בין: 23:00-24:00,בתוכנית: 'בדרך הגב – שיחות על בריאות וכירופרקטיקה'.

 

מכתבי תודה מלקוחות

כאבי גב קשים, אלי אוחנה, אלוף הארץ באופנועי שטח 2006

"השיפור החזק ביותר הוא שכבר לאחר 2 טיפולים אני יכול קצת לרוץ ואפילו לבעוט בכדור, שלא לדבר על
תנועות ששכחתי שאפשר לעשותן".

הכירופרקטיקה שיפרה לי את ההליכה כבר בטיפולים הראשונים. אני מאוד מקווה שבטיפולים הבאים אחזור לעצמי ולהיות אדם מן השורה וספורטאי לכל דבר."

"ביום שבת האחרון רכבתי כבכל שבת, והרגשתי לפתע כמו פעם, לפני שהייתה לי בעיה בגב, פשוט נהנתי ברכיבה. היה כיף, זאת הדרך.

אני ממש מטיפול לטיפול מרגיש יותר טוב ואני מתחיל להתרגל לחיים נורמליים כמו אדם רגיל.

פשוט קסם! נפלא! אני מרגיש בן אדם חדש ופתאום מגלה שאני יכול לעשות דברים או תנועות שלא עשיתי המון זמן, כמו לבעוט בכדור ולרוץ ועוד..

"אתמול יום שבת היה המבחן שלי ושל הטיפול ונוכחתי לדעת שקרה לי פלא בגוף, והכל בזכותך.

רכבתי, לא נתפסתי, ואפילו כבר היו תוצאות: זכיתי במקום ראשון ברכיבה על טרקטורונים.

תודה, ד"ר רונן מנדי".

אלי אוחנה, בן 20, אלוף הארץ באופנועי שטח וסגן אלוף הארץ בטרקטורונים

 

רקדנית שהתקשתה לעשות שפגאט

"אני מטופלת אצל ד"ר רונן מנדי כבר קרוב לשנה. לפני כארבעה חודשים רקדתי ריקודי ג'אז, בשיעורים קודם כל עשינו חימום, שכלל מתיחות של כל חלקי הגוף.

תמיד חלמתי לעשות שפגאט, וידעתי שצריך להימתח בהדרגה על מנת לא להזיק לגוף.

ד"ר רונן טיפל בי במפרק הפוביס (המפרק הקדמי) במשך תקופה מסוימת.

ביום מסוייםמ כשניסיתי לעשות שפגאט, למרות שחשבתי שגופי עדיין לא מוכן, הצלחתי לעשות זאת עד הסוף.

בזכות הטיפול, המפרק הפך להיות גמיש יותר, וזה איפשר לי לעשות את השפגאט.

רוב תודות לד"ר שלי!

בהערכה ב.ג., מנהלת משרד בת 22, נתניה

אחרי שבץ מוחי

"בהמשך לטיפולך ד״ר מנדי, חל שיפור נוסף המתבטא בייצוב האגן, אני מרגיש יותר שליטה
במצב ההליכה, האיזון השתפר במעט, וכרגע אני מסוגל אף לעמוד על רגל אחת" .

א.נ., סטודנט למשפטים, בן 30, אשדוד

 

בעיה במפרקי הירכיים, ללא צורך בניתוח

"כרגע אני לאחר טיפול 10 מתוך 36 (לפי הערכתו של ד"ר מנדי).

מיד לאחר הטיפול הראשון הרגשתי יותר משוחררת. בעיה של פריקת אגן קשה שלא אפשרה לי לתפקד כרגיל ולא איפשרה לי ללכת בחופשיות או לבצע פעולות פשוטות.

עדיין לא נפתרה הבעיה, אבל לאחר כל טיפול אני מתיישרת ויכולה לתפקד. אין ספק שמשהו קורה בגוף, ועם ידיים נהדרות כפי שיש לד"ר רונן מנדי,
זוהי התקווה היחידה שיש לי, לא להגיע לניתוח.

בברכה ותודה מקרב לב".

ר.ו., אופטיקאית בת 58, חיפה




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*