כרמית בן ישי וגיא שנצר – בעלים משותפים בחברת Correct סוכנות לביטוח

המומחים אשר יתכננו לכם עתיד ביטוחי טוב יותר בתחומי: אלמנטרי, בריאות, חיים, פנסיה, פיננסים ועד ייעוץ משכנתא, כל השירות עבורכם, בסל אחד

מה תחום עיסוקכם והכשרתכם המקצועית?

כרמיתשותפה, מנהלת התחום האלמנטרי,  27 שנים בתחום,

בוגרת תואר ראשון (B.A.)במנהל עסקים,  בניהול ארגוני שירות בהתמחות בשיווק ושירות. למדה במכללה לביטוח. שימשה כסגנית מנהל מחוז ומנהלת התחום האלמנטרי בחברת מנורה מבטחים, כ-15 שנים, ולפני כן 5 שנים ב "כלל", ו-5 שנים בחברת "מגדל". הכשרות מקצועיות וניהוליות בכל תחומי הביטוח, הכשרות ושירות לסוכני ביטוח ומאות מעסיקים.״בעזרת הידע המקצועי הרב והניסיון שרכשתי ביכולתי "לתפור" לכל לקוח את ה"חליפה" הביטוחית המתאימה לצרכיו ולעיסוקו, על מנת להעניק לו את ההגנה המקסימלית האפשרית, בעת קרות מקרה ביטוח, זאת תוך תיווך בינו לבין חברת הביטוח כאשר אינטרס הלקוח  עומד מול עיניי.

לקוחותינו נמצאים בראש סדר העדיפויות ואנו נעשה כמיטב יכולתנו לייצג את צרכיהם למול חברות הביטוח תוך עמידה בציפיות הלקוח ואמון הדדי.

גיא – מנכ"ל ומייסד חברת Correct משנת  2015, בעל רשיון פנסיוני ופיננסי, מומחה לניהול השקעות ופרישה, בוגר תואר ראשון (B.A) במנהל עסקים בהתמחות מימון ובנקאות, בעל רישיון משווק פנסיוני ומייצג מוסמך מול רשויות המס לתכנון פרישה, שימש כמפקח רכישה בחברות הביטוח הראל ומנורה והכשיר עשרות סוכני ביטוח לעסוק בתחום, במקצועיות רבה.

גיא, בעלים של קרנות גידור המתמחות בשוק ההון ובנדל"ן מניב בעולם. סוכנות הביטוח, שמה לה למטרה לספק ללקוחותיה פתרונות יצירתיים בתחומי הביטוח ופיננסיים, התאמת התיק הביטוחי לצרכי הלקוח בכל שלב בחייו, ליווי צמוד בגיל פרישה, מול רשויות המס, ושירות וזמינות ברמה גבוהה וללא פשרות. בנוסף, הסוכנות מספקת ללקוחותיה מוצרי השקעה ייחודיים ביניהם: קרנות ריט, קרנות גידור ואשראי צרכני (P2P).

כרמית וגיא, כיצד הגעתם למקצועכם ולמעמדכם הנוכחי?

כרמית: ״הגעתי למקצוע מתוך סקרנות ללמוד לעומק את עולם הביטוח, ומתוך רצון ואמונה שיש בי יכולת לעזור לאנשים לקבל החלטות נכונות וחשובות, למען עתידם ועתיד בני משפחתם. התאהבתי בעולם הביטוח בכל רגע מחדש כשחוויתי הצלחות ועזרה לכלל האנשים אשר פגשתי בדרך, להתמודד ולנצח כל קושי בטיפול בתביעה או נזק, אל מול חברות הביטוח״.

גיא: ״מה שמשך אותי אישית, היתה היכולת לגעת בכל אדם ולהשפיע משמעותית ברגעים קשים שהוא עובר במהלך חייו. מה שהביא אותי לקבל את ההחלטה האמיצה לצאת לעצמאות, היתה ההבנה שיש בי את הכח לעזור ולהתפתח לעוד תחומים נוספים, כגוף ניטרלי ובלתי תלוי״.

נקודות משמעותיות אשר עברתם בדרך.. 

גיא:  ״הלידה של בני ובתי התאומים, לפני 6 שנים. זה היה הרגע שבו החלטתי לקבל החלטה אמיצה ולא שגרתית ולפתוח את העסק שלנו״.

כרמית:  ״לפני כעשור אבי חלה בסרטן ולצערי מתמודד עם מחלתו עד היום. העובדה שראיתי את המודל לחיקוי שלי,  במהלך השנים, סובל ועובר אינספור טיפולים, הופך לפגיע וללא יכולת לעבוד, החלטתי שהיעוד שלי להיות בצד הנותן לאנשים, את היכולת הכלכלית להתמודד עם  כל אירוע בלתי צפוי, על מנת שלא יחוו קושי כלכלי בשעת הצורך״.

מבחינתכם, מהו האתגר הכי גדול במקצועכם?

״האתגר הגדול ביותר מבחינתנו הינו להבין לעומק מה כל אדם צריך מבחינת השקעות וביטוח, נכון לנקודת הזמן שבו נפגשנו, ותכנון גם של עשרות שנים קדימה.

עולם הביטוח מאוד מורכב, רבים לא יודעים אלו ביטוחים יש להם והאם הם מתאימים לצרכיהם, אנו רוצים לדאוג שכל השקעה כספית שלהם תהיה נכונה ומשתלמת״.

רגע שיא בקריירה שהינם גאים בו? 

״תמיד נזכור את התביעה הראשונה שטיפלנו בה: קבלן שחברת הביטוח דחתה את תביעתו שלא בצדק, בנזק של מאות אלפי שקלים, שהיה יכול להשפיע על עתידו הכלכלי של העסק. לאחר התערבות ומו"מ שלנו, נתנו לו מענה כספי שהצילו מקריסה כלכלית, במסגרת הפוליסה שרכש.

בנוסף, אף פיתחנו מוצרים המאפשרים לכל אחד להשקיע כל סכום שיוכל, מבלי שיהיה חלק "ממועדון העשירון העליון", אם זה בנדל"ן, אם בהלוואות, שוק ההון או התפתחות עירונית״.

מהו הכח המניע אתכם בקריירה? 

״לקום כל בוקר עם הודעת תודה מלקוח, או ללכת לישון לאחר שיחת הערכה מלקוח. אלו הדברים המשמעותיים והמחזקים ביותר מבחינתנו. כל הצלחה גורמת לנו להבין, כל פעם מחדש, שבחרנו את התחום הכי מספק״.

מה גורם לכם לגאווה בעבודה?

״היכולת לחשוב מחוץ לקופסא, להיות שונים ולפרוץ דלתות שאחרים לא חשבו עליהם, ולשרת מגוון רחב של אוכלוסיות״.

מה עיקר התמחותכם? ומה המלצותכם לבחירת איש מקצוע נכון בתחומכם?  

״התמחותנו העיקרית הינה ניהול פיננסי וסיכוני חיים ורכוש.

המלצתנו לבחירת איש מקצוע נכון, היא לחבור למקצוען שיידע להסביר ולייעץ ללקוחותיו בשפה עניינית ופשוטה״.

היכן אתם רואים עצמכם בעוד 5 שנים? 

״לא משנה כמה נסתכל קדימה,  אנו רואים את עצמנו עושים את אותו הדבר שעשינו,  מיומנו הראשון בתחום הביטוח והפיננסים. בעוד מספר שנים אנו מקווים לבנות פלטפורמה משרדית, שתדע לתת מענה במקום אחד: בתחום האשראי, ביטוח, פיננסים, משכנתאות, נדל"ן ומיסוי״.

״שמנו לנו  למטרה לספק ללקוחותינו פתרונות יצירתיים בתחומי הביטוח והפיננסיים, התאמת תיק ביטוחי לצרכי הלקוח
בכל שלב בחייו, ליווי צמוד בגיל פרישה מול רשויות המס, שירות וזמינות ברמה גבוהה וללא פשרות״

גיא: 052-2430090 | כרמית: 053-2886488

| www.correct-ins.co.il |    פייסבוק  קורקט ביטוח ופיננסים




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*