מנצחת את הפיגמנטציה!

ראיון מיוחד עם אלנה קשת, בעלת קליניקה לטיפולי אסתטיקה וקוסמטיקה מתקדמים, המתמחה בטיפולי פיגמנטציה ומסבירה איך לשמור על עור מושלם וקורן, ללא כתמים!

ספרי לנו מעט אודותייך?

״אני אלנה קשת (39), קוסמטיקאית PME, נשואה לאיתמר, אמא ל-4 ומתגוררת בקדימה, שם גם ממוקמת קליניקת הבוטיק שלי לאסתטיקה וקוסמטיקה מתקדמת, אשר הקמתי מתוך חלום ואהבה עזה לתחום היופי.

מסייעת לכל אישה שפונה אליי לסגל עבורה הרגלי טיפוח נכונים, לטפל בבעיות עור כגון: פיגמנטציה, אנטי-אייג'ינג וכד', בהתאמה אישית.

בקליניקה שלי אני תמיד דואגת להביא חדשנות באמצעות מיכשור חדשני ומתקדם הנותן מענה, בדיוק כמו תחום הקוסמטיקה שמתקדם בקצב מסחרר, ועובר מטיפולים פחות פולשניים לאפקטיביים עם תוצאות! זאת בעזרת הידע שצברתי בארץ ובחו"ל ובאמצעות מיכשור חדשני הנותן מענה לטיפולים מתקדמים, ותכשירים פעילים מהארץ ומהעולם״.

מה מבדל אותך ממרכזי יופי אחרים? 

״שיטה עם תוצאות שהוכחה על מאות לקוחות  מרוצות שחוו שינוי ממשי על עור הפנים שלהן גם כשחשבו שאין פתרון. השיטה שלי עובדת כבר לאחר מספר טיפולים בודדים ניתן לראות את השינוי המיוחל.  מגיעות אליי נשים מכל רחבי הארץ להיות יפות ושלמות עם המראה שלנו.

הן עוקבות אחריי באינסטגרם ופונות בגלל שמבינות שטיפוח העור הינו חלק בלתי נפרד מחיי כל אישה, בדיוק כפי שיש לנו צורך קיומי בתזונה נכונה, שתייה וכו׳,  יש לנו צורך קיומי בסיסי ומולד להרגיש טוב ולהיות יפות ושלמות עם עצמנו ומראנו, גם אם הן לא אומרות זאת בקול, כולן חשות כך! וכאן אני נכנסת לתמונה כקוסמטיקאית עם פתרונות יופי מתקדמים״.

מה מייחד את המיכשור, הציוד והשיטות של מרכז היופי שלך?

״לקוחה המגיעה אליי לקליניקה לקוחה עוברת אבחון מקיף כולל מצב בריאות להתאמת שיטת טיפול יעילה עבורה״.

את מתמחה בטיפולי פיגמנטציה, מהי פיגמנטציה?

״פיגמנטציה זו תופעה שבה אנו רואים כתמי עור על הפנים, כל אחת מאיתנו חווה פיגמנטציה בשלב מסויים בחייה דלקת צלקות ועוד.. לפיגמנטציה יש מספר גורמים: חשיפה לשמש, שינויים הורמונליים, טראומה, דלקת וכדומה״.

האם הפיגמנטציה חולפת? 

״בהחלט. ברוב המקרים בתוך מספר טיפולים ניתן לראות שיפור ממשי ולהגיע לתוצאה של עור אחיד וחלק, בדיוק כפי שהיה לפני הופעת הכתמים״.

איך מעלימים פיגמנטציה?

״תחום מומחיותי הינו לתת פתרון לכל סוגי הכתמים. בכל סוג פיגמנטציה מטפלים בהתאמה למקור הפיגמנטציה וסוג העור, בשילוב מכשור ותכשירים מתקדמים לבית״.

כמה טיפולים צריכים לעבור בכדי לראות תוצאות בעור?

״כמות הטיפולים נקבעת במסגרת פגישת האבחון שבה אני מאבחנת את היקף הבעיה והתאמת הפתרון, בדרך כלל תוך מספר מועט, ניתן להגיע לתוצאה של עור אחיד וחלק״.

האם צריך להמשיך לטפל בבית או רק להגיע לטיפולים בקליניקה?

״הטיפולים בקליניקה מהווים חלק בלתי נפרד משיגרת טיפולים נכונה  גם בבית. התכשירים שניתנים ללקוחה הביתה הינם יעודיים לטיפול, ומשמרים את התוצאה.

הם לא רק להרגשה הטובה עם קרם נעים וריח טוב, מבחינתי הם כמו "תרופות". כך אני מתייחסת לטיפול ממוקד ואפקטיבי״.

המוצרים שתמליצי לטפל בבית לשמירת עור בריא וקורן:

  1. סבון מותאם להסרת הלכלוך היומי.
  2. קרם חומצות פעיל המחדש את העור בשילוב מדכא מלנין.
  3. 3. קרם לחות המעניק לחות ושומר על רמת מיום בעור.
  4. מקדם הגנה – חובה!!! השמש גורמת להזדקנות העור, פיגמנטציה ומחלות עור.

 

״השיטה שלי הוכחה על אלפי לקוחות מרוצות שעברו שינוי ממשי, שרואים כבר לאחר מספר טיפולים.
הן מבינות שאצלי תקבלנה מענה לכל בעיה, ותוצאה מדהימה״

 

טל׳: 052-3492824  |       התבור 24, קדימה |

elenakeshet   אינסטגרם   |    פייסבוק   אלנה קשת – טיפולי קוסמטיקה רפואית מתקדמת 

 




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*