מנצחת ביד רמה על כל האירוע!

ראיון מיוחד עם פנינית היימן, בעלת קייטרינג חלבי כשר:  'אירועים וטעמים בחותם אישי'

ספרי מהו תחום עיסוקך?

״מאז ומתמיד היתה נטועה בליבי אהבה למטבח ובעיקר לבישול חלבי, אהבה אמיתית ועמוקה, אך לא ממומשת, שכן את כל כוחותיי הפניתי לעיסוק אהוב אחר ב-25 השנים האחרונות שהינו תחום התיירות. אני סוכנת נסיעות לאירועים משפחתיים בבתי מלון, וילות ואכסניות.

לפני 14 שנה עברנו צפונה למושב שדה אילן. השינוי בקצב החיים ובמרחבים שנפתחו, נתנו מקום לנפש להתרחב והשינוי התרחש, אהבתי הגדולה החלה לפעם בי שנית וחשתי דחף לעשייה קצת אחרת.

ההחלטה לקדם את הקייטרינג הגיעה באופן מפתיע, חברה ביקשה שאכין למשפחתה, אירוע לברית מילה, ואני, מה אני אוהבת? את ניחוח התבשילים המרחף בחלל החדר, ברגע שבו נפתחת דלת התנור, את המתיקות המתפרצת והעונג המופלא שמסתתרים במנה אחרונה, מלאת מחשבה.

אוהבת את החיוך על פני האנשים כשהם טועמים מנות מיוחדות, ואוהבת לבשל מתוך אהבה, עם ניחוח הפרחים, חיוכם של המלצרים, העיצוב המרשים והאוכל הטעים, כל דבר שאוסיף מיותר, ואתם מוזמנים לחגוג איתי בראש שקט״.

כיצד הגעת למקצועך ולמעמדך הנוכחי?

״בדרכי אל היעד, הצגתי את הקייטרינג שלי בתכנית הבוקר של אברי גלעד, בערוץ 13, ובפבואר 2020 בתערוכת התיירות, בתל אביב, שמיד לאחריה העולם השתנה עם כניסת נגיף הקורונה לחיינו.

באחת התבטלו לי עבודות בסך כ-500.000 ש״ח. כל אירועי הקייטרינג, חתונות, בר מצוות, טיולי חברה בתיירות, ופסח במלונות, הכל התבטל. לאחר שבועיים של הלם, בעזרת בעלי, הבנות שלי והיועצת העיסקית שלי, החלטתי להתעשת, לחשוב אחרת, יצירתי ושונה.

יום אחד בתי ששמעה אותי מדברת עם היועצת שלי על הכנת ארוחות למשפחות, זרקה משפט:

"אמא למה שלא תכיני ארוחת שקשוקה"? ראשית מיד התחלתי לגלגל רעיונות וחיוך אושר נמרח על פניי. זה היה שבוע לפני חג העצמאות, ומהרעיון הזה יצאה ארוחה גלילית ישראלית, שהתחלתי לשווקה במארז חגיגי ליום העצמאות ושהתגלגל ברחבי הארץ, יצא למשפחות מבודדות, לסבא וסבתא שחגגו לבדם, למטיילים שטיילו בגליל ובכנרת, ואליה הצטרפו והגיעו עוד חברות.. וגם מארזי מתוקים, קינוחי כוסות, סלסלות פיקניק וארוחות שטח. כיום הלהיט החם הינו 'בראנץ שטח', ואני עורכת שולחנות חגיגיים במשרדים ולחברות אשר מוציאות טיולי עובדים״.

ספרי על רגע שיא בקריירה שהינך ׳גאה בו?

״בשנה זו, סגרנו את הפאטיו בביתנו, הפכנו אותו למעין בית קפה קטן, מקורה וממוזג, בו אני מגישה בכל שעות היום בראנץ מפנק, גלילי ויחודי, המיועד לקבוצות קטנות.

ייחודיות הקייטרינג – בנתינת מענה לכל מרכיבי האירוע והכל תחת גוף אחד שהינו אני!

ההצעה שאני מציעה ללקוחותיי, כוללת את כל המרכיבים גם יחד. הם מקבלים בהצעת המחיר ארוחה מפנקת, התאמת המנות לאלרגיים, עיצוב, סידורי פרחים, השכרת כלים ובלונים, כך שהם מתפנים לחגוג בראש שקט״.

מקצועית, היכן נראה אותך בעוד 5 שנים?

״אני מדמיינת את עצמי בעוד מספר שנים ״חולשת באירועים שלי על יותר איזורים בצפון, בעלת מטבח וצוות גדולים יותר, אך עדיין מערבבת בעצמי קישים, ונמצאת פיזית באירוע. כי הקייטרינג זה אני.. ואני זה אירועים וטעמים ב'חותם אישי'. עכשיו כשאנו כבר מכירים… אתם מוזמנים״.טל׳ 050-7341551

 

פייסבוק   אירועים וטעמים בחותם אישי פנינית    pninit1971@gmail.com

 

 




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*