נטלי אלל, מעצבת והום סטיילינג

מעצבת ומלבישה בתים בהרמוניה מושלמת!

 מהו עיסוקך ומה הובילך לעסוק בתחום?

"תחום הלייף סטייל והאסתטיקה היו טמונים בי מאז ומתמיד, ועם השנים הבנתי שהראייה שלי שונה מאחרים – אני מאד פדנטית ומסודרת, וחשובה לי האסתטיקה ויצירת הרמוניה של חיבורים בין חומרים שונים, שלכאורה לא קשורים זה לזה, ושילובם יחד.כבר כשהצלחתי להפוך את הדירה הראשונה והקטנטנה שלי, לבית חמים ושונה לגמרי בנוף הקיבוצי בו שכרנו אותו, הבנתי שיש לי את זה ושאני חייבת להתחיל לסלול את הדרך לעבודה בתחום העיצוב וההום- סטיילינג".

מה מייחד את פעילותך העסקית?

״כל תהליך עיצוב שלי, חייב להסתיים כשכל פריט, גדול כקטן, במקומו כולל הכד עם הפרחים, שיהיה מונח על השולחן – לא אנוח עד שהכל יהיה
מדויק ונכון על פי הסטנדרט הביקורתי ביותר של העיניים שלי.

לכן אני תמיד מדגישה בתחילת התהליך שאמנם התכנון מאוד חשוב אבל הדובדבן שבקצפת זו ההלבשה הסופית, אבל ללא הפריטים הקטנים שמאגדים הכל יחד לכדי תמונה אחת שלמה, מבחינתי לא סיימתי את עבודתי".

האם את רואה בעבודתך תחושת שליחות?

״בוודאי. לפעמים אני מרגישה שאני גם הפסיכולוגית והמטפלת של הלקוחות שלי, יחסים שכאלו שמתפתחים מעצם הכניסה למקום הכי אינטימי ואישי שלהם.

אני חושבת שמעצבת טובה צריכה תמיד לנסות לגשר בין בני הזוג, כשנוצרת בעיה ולספק את ההסברים הנכונים למה נכון ומה לא בתהליך העיצובי. אני משתדלת לנתב בין שני בני הזוג ולרצות את שני הצדדים על מנת לדאוג שהתהליך יעבור בצורה הכי נעימה ומקצועית״.

כיצד עבודתך משפיעה על חייך האישיים?

״עבודתי כמעצבת מאוד אינטנסיבית ותובענית אבל אני לומדת להציב גבולות ולתת את המקום למשפחה, לחברים והנאות החיים.

מידיי פעם יש בי צורך להתנתק ולצאת לחופשה ולצבור אנרגיות מחודשות על מנת לחדש את היצירתיות שבי.

ממליצה לכל עצמאית ללמוד ולזהות את הרגע הזה שהגוף והנשמה צריכים מנוחה ולתת לעצמה את זה!!!״.

האם תגדירי את עצמך כ-Super women?

״יש ימים שאני בהחלט מרגישה כך!!! ימים מלאים בהגשת תכניות, הדמיות, במקביל למענה לטלפונים ועשרות הודעות בו זמנית ובכל הטירוף הזה יש את מטלות הבית והזמן עם המשפחה״.

משהו אישי שלא יודעים עלייך?

"לפני שהפכתי למעצבת בתים עבדתי כמטפלת ומנקה בבתי יוקרה. הרבה מהחוויות שעברתי בתקופה הזו עיצבו את מי שאני היום״.

חלום שטרם הגשמת?

"להעביר את הידע, את דרכי העבודה ואת נקודת המבט הייחודית שלי הלאה, למעצבים המתחילים – ללמד אותם איך לקרוא את הלקוחות שעומדים לפניהם, איך להבין את הצרכים האישיים והפנימיים ביותר של כל בני הבית עוד לפני שבכלל מתחילים בתהליך העיצוב, כדי ליצור יחד איתם את הבית שהכי מדויק ומתאים לאורח החיים שלהם ולמי שהם״.

עצת זהב לעיצוב נכון בבית

״ במהלך כל שנותיי כמעצבת  אני טוענת שלעיצוב נכון נדרש תהליך שמתקיים בו כימיה, זרימה וכבוד הדדי בין שני הצדדים, התהליך יהיה פורה, נעים והתוצאה הסופית תהיה מדוייקת ונכונה עבורכם״

 

טל׳: 050-9118830 |  http://www.natalie-home-styling.com |
פייסבוק:  נטלי אלל הום סטיילינג  | אינסטגרם:  nataliealal

צילום נטלי: שי קדם




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*