סיון אוחנה – עורכת דין, נוטריון ומגשרת

Super Women – על רגישות, אנושיות ומקצועיות!

ספרי לנו על תחום עיסוקך?

״אני עורכת דין, נוטריון, מגשרת ואמא ל-4 ילדיי המדהימים. בת 39, בעלת משרד עורכי דין בעפולה, המתמחה בענייני משפחה וירושה, דיני הוצאה לפועל וחדלות פרעון, משפט אזרחי ומקרקעין״.

מה מייחד את פעילותך העסקית?

״מקצוענות ואמינות!!!  לקוח שנכנס למשרדי יודע שעומד לרשותו צוות עורכי דין אמין, אנושי,  לוחמני, מקצועי, יצירתי ובעל תושיה משפטית ומחשבתית. תפקידנו הינו לאפשר ללקוח לישון בשקט, ולדעת שעניינו מטופל על הצד הטוב ביותר.

זכויותיו של הלקוח, דבר שלא ניתן להתפשר עליו בשום מחיר. ניהול משרד מצליח ושוקק פעילות הוא אתגר יומיומי.

אני מאמינה בלמידה מתמדת, בעבודה מאומצת והקרבה, אלו מביאים אותנו להישגים מרשימים ולסיפוק רב.

כמו כן,  המעורבות האישית של כל צוות משרדי, החל מבניית אסטרטגיה לניהול התיק, דרך איתור פתרונות משפטיים, וכלה בתוצאות ובהצלחות!״.

האם את רואה בעבודתך תחושת שליחות?

״אני חווה את האתגר ותחושת השליחות בכל תיק ותיק; ההתעסקות היומיומית בחורבן הבית והמשפחה, במצב כלכלי מסובך ובהתמודדות עם חובות, מעכירה בקלות את הנפש.
אך ברגע שאני מצליחה לסייע ללקוחותיי להגן על זכויותיהם, לצלוח את השינוי בחייהם במינימום נזק, ולראותם מוצאים את האור בחייהם, אני חשה סיפוק רב ויודעת שמילאתי את שליחותי נאמנה״.

כיצד עבודתך משפיעה על חייך האישיים?

״באופן ישיר. חיי האישיים שזורים יד ביד בחיי המקצועיים ואני משלבת ביניהם.  אי אפשר באמת להתנתק מהעבודה המאתגרת ולהפרידה מהחיים האישיים.

לצד ניהול המשרד, הדיונים בבתי המשפט והענקת שירות מקצועי ללקוחותיי, ישנה חשיבות עליונה לנוכחותי בפועל עם 4 ילדיי ושהות של זמן איכות עימם, והינה בראש סדר עדיפותיי ועל כן, השילוב בין אימהות לקריירה ולעבודה מאומצת ותובענית כשלי הוא אתגר לא פשוט, לדוגמא: סדר יומי משולב ודינמי נוכחות במשרד ובבית המשפט תוך ניהול הזמן עם ילדיי, אירועים ומצבים אישיים.

בסיפורי האישי, כשהתמודדתי בעצמי עם גירושין, הכלים והידע שרכשתי במהלך העבודה, סייעו לי להתמודד בנחישות, ומעל הכל במטרה מובהקת לשמור על אינטרס ילדיי.
אומרים שאין חכם כבעל ניסיון, אז היום אני עושה גם שימוש בניסיוני האישי, כדי לסייע ללקוחותיי להימנע מטעויות, למזער נזקים ולהימנע ממלחמות מיותרות שלא פסחו על ביתי.  כשיש ילדים משותפים, אני רואה חשיבות רבה בשמירה על יחסים טובים ומכבדים בין ההורים שנפרדו, שכן הטיפול והדאגה לילדים נמשכים כל החיים״.

האם תגדירי את עצמך כ – SuperWomen?

״בהחלט. אני מסמנת לי מטרה ומגיעה אליה גם כנגד כל הסיכויים! אני רואה בעצמי אישה עצמאית וחזקה שיש לה יכולת לחייך גם מול קשיים ולפתור אותם, אני עומדת ברשות עצמי ולוקחת אחריות על עצמי ועל החלטותיי. למרות כל מה שעברתי, לראות לאן הגעתי, רק מוכיח לי שאין דבר שארצה, ולא אוכל לעשות.

אני מתמודדת עם קשיים ונקודות משבר בדרך ומהם אני יוצאת תמיד כשאני מחושלת ועוצמתית, חדורת תחושת שליחות והגשמה עצמית ובתוך כל זה, אני מגדלת את ארבעת ילדיי הקטנים לבד, תוך שילוב קריירה מספקת וחיים מלאים בעשייה והנאה, והכל ללא פשרות!״

מאיפה את שואבת את הכוחות?

״בראש ובראשונה מילדיי. הם הכוח שמניע אותי. השמחה והאושר שלהם מחזקים אותי, ההנאה שלהם וההערכה מכל דבר שאני עושה איתם ובעבורם מגמדים את כל הקשיים המלווים אותי. כמו כן, ממשפחתי ומחבריי הקרובים וכמובן מהלקוחות שלי המפרגנים״.

עצת הזהב:

״לכל קושי יש מרפא, מכל תהום ניתן להיחלץ. לפעמים זה קשה, לפעמים קשה מאוד, ועדיין  עם יצירת סדרי עדיפויות נכונים, עם אופטימיות וחשיבה חיובית, עם קבלת החלטות נכונה ניתן להגיע להישגים משביעי רצון, ואף למעלה מכך. לכל אישה שנמצאת בנקודת משבר או התמודדות עם קושי כזה או אחר אני אומרת – תאמיני. תפעלי. תצליחי״

 

טל': 04-9999923 | 052-6578873  |  sivanohanao@gmail.com |  WWW.SIVAN-ADV.CO.IL  |
  פייסבוק: סיון אוחנה, עורכי דין, נוטריון וגישור




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*