עו"ד אילנה אליכיס

ראיון עם אילנה אליכיס עו"ד בתחום הנזיקין והרשלנות רפואית

מהו תחום עיסוקך והכשרתך המקצועית?

״גרושה, אם לילד בן 8, עורכת דין 15 שנה, בעלת תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים, מגשרת מוסמכת ובעלת רשיון נוטריון ובעלת משרד עורכי דין, גישור ונוטריון ברעננה, שהוקם ב-2012 ועוסק בתחומים: נזיקין, רשלנות רפואית, יפוי כוח מתמשך, ביטוח לאומי ונדל"ן. בנוסף משמשת כדיינית בבית הדין המשמעתי של לשכת עוה"ד – מחוז מרכז״.

כיצד הגעת למקצועך ולמעמדך הנוכחי?

״עורכת דין זה הכי אני, זה האופי שלי, שכן מילדותי עמדתי על דעתי, נלחמתי על זכויות החלש, והייתי בעלת יכולת התבטאות גבוהה ואסרטיבית. עם כל זה, המשיכה האמיתית הגיעה לאחר שהתחלתי התמחות ולעבוד ממש בפרטיקה, שהתחלתי לנהל תיקים, להלחם עבור לקוחות, לנצח עבורם, ואז לראות את הניצוץ בעיניהם- זה שווה הכל״.

נקודות משמעותיות שעברת בדרך:

״מקבלת הרשיון ועד לשנת 2012 הייתי מנהלת מחלקת נזיקין כשכירה במשרד. אחר לידת בני החלטתי לצאת לעצמאות ולהקים משרד עצמאי שישקף את "האני מאמין שלי" בתחום המשפט וכדי שיאפשר לי לשלב עבודה ואמהות יחד. עם הלידה והחלטה זו, הגיעו גירושיי כשהיה לי עסק בחיתוליו וגם תינוק בחיתולים. תקופה מאתגרת מאוד, אך למזלי היתה לי רשת בטחון של משפחה וחברים שסייעה לי, ולא ויתרתי על חלומי״.

האתגר הכי גדול במקצוע מבחינתך?

"האתגר ותחושת השליחות בכל תיק ותיק, אני תמיד מסמנת לי מטרה וכובשת אותה. כשאני מוצאת פתרונות יצירתיים ומשפטיים המסייעים ללקוחותיי, ולאחר מכן לראות ולקטוף את ההצלחות והתוצאות המשפטיות, שאני משיגה עבורם".

רגע שיא בקריירה שאת גאה בו?

״הרגע שקיבלתי תיק, שעל פניו נראה ללא סיכוי משפטי, ועורכי דין לא הסכימו לטפל בו כלכלית וגם  מסיכון להפסד. לאחר שקיבלתי את התיק והסברתי ללקוח את הסיכונים יצאנו  לדרך, וכנגד כל הסיכויים זכינו בגדול״.

מהו הכח המניע אותך בקריירה שלך?

״אני רואה זכות גדולה לייצג אנשים שנפגעו ואת משפחתם. מרגישה שלא יכולתי לבחור לעבוד בעבור מישהו שראוי מהם לפיצוי. הידיעה שהצלחתי להביא הקלה ומעט שמחה, לאלו שבעיניי הכי זקוקים לכך, הוא רגע של סיפוק ואושר צרוף עבורי״.

מה גורם לך לגאווה בעבודתך?

״היכולת להיות שותפה בתקופה מאוד משמעותית בחיים של אנשים אחרים. אני מאמינה באמת ובתמים שאני פועלת נכון ולטובתם, וזו זכות גדולה עבורי״.

מהו עיקר תחום התמחותך?

״התמחותי העיקרית בטיפול תיקים של פגיעות נזקי גוף ורשלנות רפואית. העיסוק בתחום משלב בין עולם הרפואה לעולם המשפט ומחייב הכרה מעמיקה של שניהם. כדי להצליח אני נדרשת לבנות עבור הלקוח אסטרטגיה משפטית ייחודית, וליישמה בבית המשפט. מאבק עיקש ולעיתים לוחמני כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר אינו מילה גסה בעיניי.

אני אלחם עבור כל לקוח/ה בעבור הפיצוי המגיע להם, אני אהיה זמינה עבורם עד סוף התהליך. חשוב לי להבין כל מקרה לגופו ולעומקו על מנת שאוכל להוביל להצלחת התהליך ולנצחון התיק״.

מקצועית, איפה את רואה עצמך בעוד 5 שנים?

״להמשיך בעשייה, לקבל תיקים מעניינים, לקבל פסקי דין תקדימיים שיהוו פריצת דרך בתחומם. להמשיך להנות מהדרך, ביחד עם הלקוחות הטובים. בעוד 5 שנים רואה את עצמי מתמנה לשפיטה בבית המשפט, לשם אני מכוונת, ולהמשיך לחוות סיפוק ואושר מכל הצלחה גם קטנה וגם גדולה כאחד״.

״אני רואה זכות גדולה לייצג אנשים שנפגעו ואת משפחתם. מרגישה שלא יכולתי לבחור לעבוד בעבור מישהו שראוי מהם לפיצוי״

 

הנופר 2 (בית מנצור) רעננה  |  טל: 054-4796688

Ilanalaw.adv@gmail.com | ilana-law.com

פייסבוק: אילנה אליכיס – משרד עורכי דין ונוטריון

 

 

 

 

 

 

 




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*