עו"ד ד"ר דוד שרים ועו"ד טל גרלוי

ד"ר דוד שרים ושות' – משרד המתמחה ברשלנות רפואית ונזיקין.

מעט עליכם ואודות תחום עיסוקכם.

"משרדנו, משרד בוטיק משפחתי, המתמחה בתביעות רשלנות רפואית ונזיקין למעלה מ-20 שנה. אנו מטפלים בעיקר בתביעות רפואיות מורכבות שמצריכות הבנה רפואית מחד, וניהול אסטרטגי מאידך.

היתרון שלנו, להבדיל ממרבית המשרדים המתחרים, הוא שעו"ד ד"ר דוד שרים הינו רופא בהכשרתו, מה שמקנה לנו יכולת גבוהה בניתוח והבנת המקרה, כמו גם הכרתה של המערכת הרפואית מבפנים, ולא פחות חשוב – קשרים רבים וענפים עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחומי הרפואה השונים, על מנת שיכתבו עבורנו חוות דעת".

מה המהלך המקצועי שהנכם הכי גאים בו?

"קשה לשים את האצבע, כל תיק שאנו מנהלים עוסק בחיים של לקוח. לכן, כל ניצחון מעורר גאווה ומספק בפני עצמו. אך אם בכל זאת צריך לבחור, אנו חושבים שאנו מתגאים בנתון שהמשרד מחזיק בו יותר ממהלך כזה או אחר.

אולי יפתיע אתכם לדעת, אבל הסטטיסטיקה בישראל קובעת ש- 80% מתביעות הרשלנות הרפואית שמוגשות לבית המשפט נדחות!

אנו גאים להגיד שלאחר עשרות שנות פעילות המשרד ומאות, אם לא אלפי המקרים בהם טיפלנו, בכל התביעות שהגשנו לקוחותינו קיבלו כסף, למעט 2 מקרים. מה שמעמיד את המשרד בניגוד גמור לסטטיסטיקה, כמעט על 100% הצלחה, נתון שאנו מאוד מתגאים בו".

מה אתם הכי אוהבים בעבודתכם?

"יש הרבה דברים שאנו אוהבים בעבודה, אבל שנינו תמימי דעים שהדבר שמניע אותנו ומספק אותנו יותר מכל, הוא העובדה שאנו זוכים יום יום לעזור לאנשים.

לקוחותינו בד"כ מגיעים אלינו לאחר אירוע משמעותי ומצער בחייהם, הם מגיעים עם מטען כבד ובמצב נפשי מורכב. לראותם מחייכים בסוף התהליך, מבחינתנו שווה הכל".

היכן אתם רואים את עצמכם מקצועית בעוד חמש שנים?

"מעבר לעבודה השוטפת, משרדנו החל במיזם חדש שמטרתו להקטין את כמות מקרי הרשלנות הרפואית שמתרחשים בישראל. אנו מאמינים שבעזרת צעדים פשוטים למדי, ניתן יהיה לחסוך חיים וסבל של אנשים רבים.

לכן כמשרד, שמנו לעצמנו כמטרה לפעול לצמצום המקרים הללו ואנו מקווים שבעוד 5 שנים מהיום נוכל לראות את המספרים מדברים".

האם אתם דואגים לאזן בין הקריירה לחיי הפנאי?

דוד: "חיי פנאי? מה זה? סתם, האמת שאיני מצטיין בתחום הזה ואני בהחלט נותן לעבודה מקום מרכזי מאוד בחיי ולעיתים נוטה להזניח את חיי הפנאי".

טל: "מאוד משתדל, עבודתינו תובענית בצורה בלתי רגילה ודורשת המון שעות עבודה וכוחות נפש, לכן, אני משתדל לא לעבוד בשישי ושבת כדי כן להשאיר זמן גם לחיי האישיים".

מהי שגרת האימונים השבועית שלכם?

דוד: "מתאמן בחדר כושר פעמיים בשבוע לפחות".

טל: "משחק כדורגל פעמיים בשבוע".

על איזו פעילות לא תוותרו אף פעם?

דוד: "קריאה, תמיד אהבתי לקרוא, וכמובן לטייל במיוחד טיולים רגליים".

טל: "צילום ובישול אלו 2 תחביבים עיקריים שאני מטפח כבר לא מעט שנים".

עד כמה התזונה שלכם מאוזנת?

דוד: "מאוזנת מאוד, כבר 4 שנים שאני מקפיד על תזונה קטוגנית".

טל: "אני נמנע מפחמימות וסוכרים כמה שאפשר, אך לא בצורה קיצונית".

מה מרגיע אתכם יותר ומדוע?

דוד: "ים, ובמיוחד שייט. יש בים שלווה ושקט שמאפשרים לי לפנות את הראש ממחשבות".

טל: "לעלות על האופנוע, לשים מוזיקה באזניות ולצאת לרכיבה מחוץ לעיר. יש משהו במרחבים הפתוחים מחוץ לאזור העירוני שמשרה תחושת רוגע".




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*