עו״ד מורן אלבז קונפורטי

שותפה במשרד רייס & אלבז קונפורטי, עורכי דין, מומחית בדיני משפחה  וירושה

״הכח שמניעני הינו הידיעה כי בסופו של הליך, גם אם מדובר בהליך אמוציונלי קשה, הלקוח שלי יחייך, ירגיש כי אני מהווה עבורו משענת ואוזן קשבת וכמוטו של משרדנו: ״נעים מאוד אני הולכת להיות החברה הכי טובה שלך, לפחות בזמן הקרוב״

ספרי מהו תחום עיסוקך והכשרתך המקצועית?

״נשואה (39) ואם לשלושה בנים. עורכת דין מוסמכת משנת 2007, בוגרת תואר L.L.B במשפטים, מגשרת מוסמכת עם התמחות ספציפית בתחום דיני המשפחה. שותפה במשרד רייס & אלבז קונפורטי, עורכי דין המתמחה ועוסק בדיני משפחה, ירושה וצוואות, גישור ויפוי כוח מתמשך״.

כיצד הגעת למקצועך ולמעמדך הנוכחי?

״מצחיק לומר אבל נולדתי 'לוחמת צדק' – כך נהגו הוריי לכנותי. אל תחום דיני המשפחה נמשכתי מיד שכן, כבת להורים גרושים, חוויתי וליוויתי את גירושי הוריי. בזכותם ודרכם למדתי איך ניתן לסיים זוגיות שלא צלחה ולפתוח פרק חדש בחיים בנפרד זה מזו, כאשר אני ואחיי זכינו להורים מאושרים. אין כל ספק שחוויה זו בחיי, הובילה אותי לעסוק בתחום מורכב זה של דיני משפחה, מתוך רצון לסייע לזוגות להתחיל מחדש, כאשר טובת הילדים עומדת לנגד עיניי.

מטרה זו הובילה אותי לעסוק במקצוע זה וכך בתחילת דרכי אף ויתרתי בקלות על התמחות בבית המשפט בב״ש בתחום האזרחי, לאחר שהתקבלתי להתמחות במשרד מוביל בתחום דיני המשפחה, שם עבדתי מספר שנים אף כעו"ד מוסמכת.

לאחר לידת בכורי, לפני כעשור, יצאתי לעצמאות ועד היום משלבת בין הקריירה לבין האימהות, כאשר מזה שנים שאני ושותפתי למשרד מוצאות את הדרך באמצעות שיתוף פעולה מלא להעניק את מלוא תשומת הלב ללקוחותינו ולבצע את עבודתנו במקצועיות ולנחול הצלחות רבות״.

נקודות משמעותיות שעברת בדרך?

״מבחינתי כל תיק שטיפלתי בו הוא משמעותי עבורי שכן כל משפחה בבחינת עולם ומלואו.מכל מקרה אני לומדת על הגישות השונות ומוצאת פתרונות יצירתיים למחלוקות העומדות בפניי, שכן אין משפחה דומה לרעותה״.

ספרי על רגע שיא בקריירה שהנך גאה בו?

״ישנם לא מעט הישגים משפטיים שאני גאה בהם, הבולט מבחינה משפטית הינו ערעור שבו זכיתי, אשר למעשה שינה את התפיסה שהיתה נהוגה עד למועד פסק הדין, כך שנכס ובמקרה זה דירה שנרכשה על ידי אחד מהצדדים שנים רבות טרם הנישואים ולא שימש את הצדדים למגוריהם המשותפים מעולם, נקבע אף הוא בנסיבות מסוימות כנכס משותף לשני הצדדים, וכפי המקרה בו טיפלתי וכאמור זכיתי.

תיק נוסף בו אני גאה הינו מקרה של אם צעירה, אשר בחרה להביא לעולם את בתה, לאחר שבן זוגה התכחש לקשר ולהריון. תחילה היה צורך בבדיקת רקמות על מנת להוכיח את אבהות בן הזוג ולאחר מכן לנהל מלחמה קשה ומצערת על רצון האב שלא לשאת במזונות הבת, בטענה כי מדובר בגניבת זרע. פסק הדין דחה את כל טענות האב וקיבל טענות מרשתי, ומעבר לתוצאה המשפטית הצלחתי להשיב לאם את כבודה שנרמס בבוטות ע"י האב״.

מהו הכח המניע אותך בקריירה שלך?

״הכח שמניעני הינו הידיעה כי בסופו של הליך, גם אם מדובר בהליך אמוציונלי קשה, הלקוח שלי

יחייך, ירגיש כי אני מהווה עבורו משענת ואוזן קשבת וכמוטו של משרדנו: ״נעים מאוד אני הולכת להיות החברה הכי טובה שלך, לפחות בזמן הקרוב".

מהו עיקר התמחותך?

״התמחותי הינה בכל הקשור לדיני המשפחה, לרבות ובעיקר ניהול הליך גירושין, התרת נישואין, משמורת והסדרי שהות, מזונות,  חלוקת הרכוש בין בני זוג, קרי, חלוקת הנכסים שנצטברו לצדדים בטרם ובמהלך הנישואין. איזון המשאבים וחלוקת חסכון פנסיוני בין בני זוג שנפרדו, שינוי שם, אבהות, הסכמי ממון טרום נישואין ובמהלכם, הסכמי גירושין וגישור, יפויי כח מתמשך, עריכת צוואות והוצאת צווי קיום ירושה/צוואה, טיפול בהתנגדות לצוואות, ולמעשה כל סכסוך בתחום דיני המשפחה״.

מקצועית, היכן נראה אותך בעוד 5 שנים?

״אני רואה את עצמי בעוד 5 שנים, ממשיכה את  עבודתי כפי שהיא מבוצעת כיום, בנחישות, במקצועיות, באמפתיה ובסובלנות, שכן הנני עושה אותה על הצד הטוב ביותר״. ״משפחה בבחינת עולם ומלואו. מכל מקרה אני לומדת על הגישות השונות ומוצאת פתרונות יצירתיים למחלוקות העומדות בפניי, שכן אין משפחה דומה לרעותה״

מנחם בגין 16, רמת גן

טל׳: 052-8997748

rs.ecm.law@gmail.com

צילום: אורית כץ

 

 




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*