קרן צלישר – מנהלת כספים חברת קוסנטינו ישראל

רזומה מקצועי ורקע אישי / משפחתי

״אמא לשיה. גרה בזכרון יעקב. רו"ח. הסמכה ב-2014, תואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות. עד לפני כעשור שירות בצבא קבע כקצינה בחיל המודיעין, חשבת חברת איטונג בשנים האחרונות, וכיום מנהלת כספים של חברת קוסנטינו ישראל״.

רגע שיא בקריירה שלך?

״במהלך בחינות ההסמכה, כאם טרייה לתינוקת שזה עתה נולדה, חוויתי משבר אישי עמוק. זו היתה תקופה שלוותה בחושך גדול והתמודדויות אינסופיות. להגיע למעמד קבלת רישיון הרו"ח בבנייני האומה, היה רגע של צמיחה ותקומה. גם ספר בראשית החל ב"חושך על פני תהום" ואז "ויהי אור".

כמצליחה בתחומך, מה כולל ארגז הכלים שלך?

״ישנו משפט שמלווה אותי, הלקוח מתורת החשיבה ההכרתית של ימימה זצ"ל: "מוחזרת לפנימיותך בשקט, לא נסערת כבר מכל שטות, אלא הנהגה עצמית מתחילה" – אני חדה על האנשים ועל המספרים, קשובה לאינטואיציה פנימית, חותרת למטרה ומשיגה אותה תוך יצירת שקט וסינון רעשי רקע מסביב.

אומרים שמאחורי כל אדם מצליח, ישנם בעלי ברית ששותפים לדרך. מאחוריי עומדת משפחה חזקה ותומכת, בת מהממת, חברים טובים ומלאכים שליחים בגוף אדם, שללא עזרתם לא הייתי מגיעה לשום קו סיום, מגשימה חלומות ומשיגה יעדים״.

מה חשוב שבעבודתך יידעו עלייך?

״שההנהלה, העובדים, הלקוחות וספקיי הארגון בו אני עובדת, יידעו שיחסי אמון ושיתוף פעולה הן ערך עליון עבורי. תמיד אשאף למקצועי ביותר ולמצוין ביותר. אני שמה את הלב על השולחן, תוך מסירות ומקצועיות חסרת פשרות״.

האם את רואה בעבודתך תחושת שליחות?

״כספים הינו תחום מאוד רגיש בארגון, החל מהעובד הזוטר שזקוק לסיוע בפתרון אישי כלכלי וכלה בדיווח כספי אמין ומדויק לדירקטוריון ולהנהלה בקבלת החלטות אסטרטגיות לחברה. חברה משגשגת מאפשרת פרנסתם של משפחות רבות התלויות בה״.

האם תגדירי עצמך כסופר וומן?

"לא כל כך מתחברת להגדרה כי היא לקוחה מעולם הפנטזיה ואינה עומדת בהגדרות המציאות, היא אינה נותנת מקום למשהו שהוא פחות ממושלם, לטעויות ולמעידות שבדרך.

אני אישה, אמא ואשת קריירה, שמשתדלת למקם את חלומותיה גבוה מהפחד להשיגם, ושואפת בכל רגע לצמיחה מתמדת, וכחלק מהמסע הזה אני חווה את החיים עצמם, וזה כולל רגעים מהנים וזוהרים וגם רגעים מאתגרים, תוך מפגש עם כל מנעד הרגשות שהם מזמנים: כאב, קושי, ייאוש, שמחה, אושר וכד'.

ככל שעוברות השנים אני מגלה שאלו הדברים שמשמחים אותי באמת".

האם את מתכננת שינויים השנה?

״את השנה החדשה פתחתי כמנהלת הכספים של חברת "קוסנטינו ישראל", מקבוצת קוסנטינו הספרדית. תאגיד גלובלי המתמחה בייצור משטחי אבן מתועשים וטבעיים למגוון יישומים, בעולם העיצוב והאדריכלות.

באופיי איני אישה השוקטת על שמריה, אני אוהבת להתנסות בעולמות חדשים ולהרחיב אופקים.

התפקיד הנוכחי מוסיף לי אתגר בפן העסקי בנוסף לחשבונאי, בחברה בינלאומית הפעילה בכ- 110 מדינות בעולם״.

יש לך חלום שטרם הגשמת?

״השלב הבא בקריירה הוא מנכ"לות עמותה, שעיקרה סיוע לחסרי הישע (מבוגרים/ילדים/בעלי חיים). מאז ומעולם אלו אוכלוסיות שיש לי לגביהן חולשה מיוחדת״.

דמות נשית שהשפיעה עלייך?

"האישה של חיי, היא אמי היקרה ענת צלישר, שהביאה אותי לעולם בגיל צעיר, כך שלמעשה נאלצה לצמוח ולהתפתח יחד איתי. היא דוגמא ומופת לחמלה ונתינה, מסירות למשפחה והגשמה עצמית.

כיום היא מנהלת עסק מאוד מצליח, בוטיקי, אותו הקימה בעצמה, כחלק ממענה לקהל הנשי האלרגי למוצרי צפורניים (שדרך אגב, אני הייתי הטריגר להקמתו ומשמשת כיום כפרזנטורית)".




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*