אור עזריה עורכת דין – עוסקת בדיני משפחה, מעמד אישי וירושה

מהו עיסוקך ומה הובילך לעסוק בתחום?

״אני בעלת משרד בוטיק לדיני משפחה, מעמד אישי וירושה, ותק ונסיון מעל 20 שנה.

משרדי בעל מומחיות ייחודית בתחומי ניהול סיכונים ועושר משפחתי, המייצג את לקוחותיו בסכסוכים משפטיים בעלי עצימות גבוהה, בתיקים מורכבים, רבי היקף ועתירי נכסים וממון״.

מה מייחד את פעילותך העסקית?

״כל תיק גירושין או סכסוך ירושה שמגיע אליי אני מנסה לעשות הכל על מנת להביא את שני הצדדים ליישוב המחלוקת מחוץ לכותלי בית המשפט.

משך השנים ראיתי איך ניהול ההליכים בבתי המשפט גורמים להרס גדול, ולעיתים אף בלתי הפיך של משפחות שלמות, ולכן כואב לי מאוד לראות משפחה נוספת נכנסת להליך ארוך, מכוער ומתיש, ללא כל קשר לסיכויי ההצלחה".

האם את חשה בעבודתך שליחות?

"בהחלט כן. תחום דיני המשפחה אינו פשוט גם עבור עורכי דין שעוסקים במקצוע שנים רבות. העיסוק בתחום זה דורש המון אנרגיות, הכלה ואמפתיה לכאב הלקוחות אותם את מלווה כל ההליך.

תחושת השליחות מחדירה בי המון כח להצליח עבורם. המשמעות להצליח אינה בהכרח הבסת הצד השני, אלא הבאת תוצאה שתגרום ללקוח שלך שקט. ברוב המקרים השקט מתקבל באמצעות הסכם בין הצדדים, שנחתם מרצון ועונה על האינטרסים של הצדדים וילדיהם".

הישג מקצועי שאת גאה בו?

״לאחרונה ייצגתי בחורה אשר ניהלה מערכת יחסים עם בת זוג, בסכסוך שנבע מרצון בת זוגה, האם הביולוגית להבריח את הילד הקטין בן 3 חודשים, אותו אימצה באמצעות הליך שנקרא: פסק דין הצהרתי.

ביהמ"ש קיבל את בקשתנו למתן צו המונע מהאם הביולוגית להבריח את הקטין. פס"ד זה חיזק את מעמדו של פסה"ד ההצהרתי והשווה את מעמד האם הלא ביולוגית, למעמד האם הביולוגית. זהו פס"ד חשוב ביותר עבור כל מי שמתכוון לאמץ קטין באמצעות פס"ד הצהרתי".

כמצליחה בתחומך מה כולל ארגז הכלים שלך?

״ניסיון רב בתיקים רבים ובאלפי דיונים שציידו אותי בחלופות רבות ויצירתיות לפתירת מחלוקות בדרכים רבות עליהם לא חושבים בני הזוג.

ארגז כלים זה מונע מזוגות רבים לנהל הליכים ארוכים, קשים ומיותרים בבתי המשפט״.

מה חשוב לך שלקוחותייך יידעו עלייך?

״חשוב לי שיידעו על עצמם, שאם ישימו את האגו בצד ויבינו שהאגו הוא אויבם הגדול, שיביאם להוציא הרבה כסף, זמן ואנרגיה, ויחשבו מה ירוויחו מחר אם יקשיבו ויפעלו נכון ללא אמוציות מיותרות ואגו, לטובת הסכם הוגן שיחסוך מהם כאב גדול, זמן והרבה כסף.

לפני שלוש שנים החלמתי ממחלת הסרטן, שהפתיעה אותי ביום בהיר אחד, וגרמה לי להבין שהזמן שלנו הוא הדבר הכי יקר, קצר וקצוב, ולכן חבל לבזבזו במלחמות מיותרות, אלא על התחלות חדשות ואפילו אהבה חדשה, לכן החלטתי לפתוח מרכז גישור, שיתן את כל המענה לזוגות שמתגרשים או משפחות בסכסוכי ירושה ליישב את המחלוקות בהסכמים.

איני מוותרת גם במקרים קשים ומורכבים עד שאביא את הצדדים להסכם. לקוחותיי חשובים לי מאוד, עם הזמן הופכים למשפחה, אני ממשיכה לייצגם בצמתים שונים בחייהם ולעיתים גם בפרק ב', אני מוודאת שהם עושים שימוש נכון בכספם גם לאחר הגירושין ועושה הכל למענם״.

האם את מתכננת חידושים השנה?

״בשנים האחרונות מוניתי על ידי בתי המשפט לכונסת נכסים, למכור בכח את בית בני הזוג שסירבו לשתף פעולה.

הצלחתי למנוע את מכירת הבית באמצעות כינוס נכסים, ברגע שמצאתי עבור בן הזוג שסירב לשתף פעולה בית חלופי, אפילו טוב יותר מהבית המשותף. נהניתי מאוד מאיתור הבתים החלופים וגיליתי שיש דרך למצוא מציאות בנדל"ן למרות המחירים הגבוהים וגם נכסים להשקעה בארץ ובעולם לכל כיס. לאחרונה התחלתי להתעסק בנדל"ן ואני נהנית מאוד".

מהו המסלול הנכון בין קריירה לחיים אישיים?

״אם לא תשמרו על בריאות גופכם אין טעם להשקיע בקריירה שעשויה להיפסק יום אחד בשל מחלה. היבדקו לעיתים קרובות, הימנעו מסטרס, לימדו להירגע, תהנו והכי חשוב תאהבו".

שאיפות עיסקיות שטרם הגשמת?

״אני מאוד אוהבת להתעסק בנדל"ן, קוטפת הצלחות בתחום זה בשיטה שלי, ללא הון עצמי, ואני מתכננת להרחיב את העיסוק בנדל"ן במספר מדינות בחו"ל".

טיפ להצלחה בקריירה

״עשי את הטוב ביותר שהינך יכולה, להשקיע, ללמוד, לקרוא, ידע הוא כח. לפעול בלי לפחד, להתעלם מתפיסות שגויות בעיקר תפיסות על הפליית נשים וכו'.

לדוגמא: כשאת מגיעה לדיון בבית המשפט מוכנה, לאחר שבחנת את כל הראיות מלפני ומלפנים, למדת את הסוגיה מכל הכיוונים: חקיקה, פסיקה ומאמרים, אף אחד לא יכול למנוע ממך לזכות בתיק.

אני תמיד חוזרת ואומרת שהפלייה היא תירוץ של נשים עצלניות. הצלחה דורשת השקעה ופעולה, אל תחששי מכלום, התרחיש הגרוע ביותר יהיה שאת תחזרי לנקודת ההתחלה.

כל חלום אפשר להפוך למציאות אם פועלים להגשמתו".

 

 

טלפון  08-6900625 / 052-5092889   

כתובת צה”ל 99 אשקלון 

Orazarialaw.com 

 




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*