אילנה וייס- מייסדת "מכללת וייס" ו״קליניקת וייס"

במה חברתך עוסקת ואילו שירותים היא מעניקה?

״אנו מכללה לריפוי מחלות ובעיות רגשיות, המכשירה מטפלים ומאמנים שפותחים קליניקה כבר בזמן ההכשרה עצמה, ובעלי קליניקות קיימות משפרים תוצאותיהם, בצורה מובהקת. בנוסף, יש לנו קליניקה מזה 15 שנה, שטיפלה בהצלחה באלפי מטופלים! השיטה מבוססת מדע וקיימת 50 שנה.

שיטתנו הינה נוירו-טכנולוגית שעושה שימוש במח ובמכשירים טכנולוגים על מנת למחוק אינפורמציה שלילית שגורמת למחלות, תקיעות בחיים, בעיות רגשיות, כגון: חרדות, פחדים, פוסט טראומה, ואפילו מבצעת שינויים בתחומי החיים השונים, ומובילה להשגת מטרות. 

קיימים מסלולי לימוד למטפלים ומאמנים, ובמקביל גם קורסים קצרים לקהל הרחב, לטיפול עצמי״.

מה היתרונות הבולטים של מכללת וייס לעומת מכללות אחרות?

״היתרון המשמעותי שלנו שאנו עוסקים במדע כאמצעי לשינוי החיים ולריפוי. כל מה שעלינו לעשות זה להפעיל יכולות מסוימות במח שנולדנו איתן, שלא נמצאות בשימוש יומיומי. איך להתחיל להשתמש במודעות ביכולות הללו, מלמדת מכללת וייס, בגישה ייחודית, המותאמת במיוחד לקהל הישראלי.

אנו עובדים עם הרובד המדעי שהתגלה במאה הקודמת, ששמו "אינפורמציה". המדענים שגילו רובד זה, ביניהם קלוד שאנון, מסבירים שזהו הרובד הכי 

עמוק שקיים, שממנו הכל מתחיל ומשפיע על חיי כולנו, וזה מתחיל מהפיזיקה הקוונטית ומשליך על המציאות הפיזית שאנו קולטים בחמשת החושים. לכן כאשר אנו כמטפלים רוצים לעשות שינוי עמוק ואמיתי שיחזיק מעמד ולא יחזור, עלינו לפעול ברובד הכי עמוק שיצר את הבעיה של המטופל שלנו (או הבעיה שלנו) מלכתחילה, ולגשת ישירות לרובד האינפורמציה שיצר את זה. תלמידנו לומדים איך לאבחן ברובד האינפורמציה, וכמובן איך לנטרל את זה על ידי מחיקת האינפורמציה השלילית, שהובילה לבעיה הזו מלכתחילה.

היתרון הבולט הנוסף שעפ״י חוקי הפיזיקה, ׳אינפורמציה׳ ניתנת למחיקה וזאת להבדיל מאנרגיה וחומר, שכפופים לחוק שימור האנרגיה והחומר. 

בקליניקה זה מתבטא בכך שכשמגיע מטופל עם מחלה או בעיה רגשית, אנו מאבחנים את מקור הבעיה ב׳אינפורמציה׳, יודעים בדיוק היכן זה יושב אצלו (בתת מודע או במודע או בגוף הפיזי או במחשבות או ברגשות, או גם וגם, ויש עוד רבדים נוספים שאנחנו בודקים). ואז כשמצאנו, מתחילים בסדרת טיפולים שמוחקת את היאינפורמציה׳ של המחלה או הבעיה הרגשית הזו. 

הסיבה שזה מגובה במדע, מסבירה מדוע הטיפולים שלנו עובדים ביעילות רבה, אפילו במצבים המורכבים או הקשים ביותר שאיתם מגיעים למטפל שלמד אצלנו״.

מה מאפיין את קהל היעד שמגיע אלייך למכללה?

״מטפלים ומאמנים אחראיים שמבינים שמוטלת עליהם האחריות לעזור ברמה היסודית והמקצועית ביותר שקיימת. 

מי שפונה אלינו מחפש את החתיכה שלימודיהם הקודמים לא השלימו, בשביל להפסיק לחוות תקיעות ואי ודאות בקליניקה שלהם״.

הישג שאת גאה בו במיוחד

״גאה שתלמידיי יודעים לרפא טראומות, מחלות, להוציא אנשים מתקיעות במצבי חיים שונים וכל זאת ללא צורך ברקע מיוחד, אלא על ידי שימוש נכון במח ויכולותיו, יחד עם רובד ה׳אינפורמציה׳. שהם מודים לי כל יום על המהפך בחייהם וחיי מטופליהם, זהו ההישג המשמעותי בחיי״.

מה ההחלטה הכי טובה שעשית כאשת עסקים?

״שפתחתי את המכללה למרות שהזמן והנסיבות בזמנו נראו לא מתאימים״.

מה ה'אני מאמין' שלך להצלחה בקריירה? 

״לקום לאחר נפילה. זה מה שמבדיל בין האנשים אשר יצליחו להשיג מטרותיהם לבין אלו שלא״.

האם להיות אשת קריירה בא לדעתך על חשבון משהו אחר? את חשה שפספסת משהו בבחירתך להתמקד בקריירה מצליחה?

״אני מאמינה שניתן למצוא את האיזון. הודות לשיטת ה׳אינפורמציה׳ אינני מפספסת דבר כיום, ואני נהנית משני העולמות״. 

״הדרך העמוקה, המקצועית והמשולבת, שמכללת וייס היחידה בארץ (ובעולם) מציעה תחת קורת גג אחת. שיטה שמשלבת בין כל תחומי הטיפול, ריפוי, אימון והישגיות, שמביאים לתוצאות הטובות והמהירות שהקדמה המדעית והטכנולוגית וחקר המוח, הנפש והרפואה היום מציעים״

מכללת וייס | טל׳: 054-5422844 | info@ilanaweiss.co.il 

ilanaweiss.co.il |      פייסבוק    Weiss.academy  




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*