אלנה קשת – קליניקה לטיפולי אסתטיקה מתקדמים

בשקט בשקט, צמחה באיזור השרון, אחת מקליניקות היופי המובילות בישראל.

קליניקת בוטיק יחודית לטיפולים קוסמטיים ואסתטיים מתקדמים, בישוב קדימה, בלב אזור השרון.

את הקליניקה מנהלת אלנה קשת, נשואה ואמא ל-4 ילדים, קוסמטיקאית פרא רפואית, המומחית לכל סוגי בעיות העור.

אלנה הגיעה לעולם היופי מעולם האקדמיה, ואהבתה לתחום אליו נמשכה עוד מילדותה, משתלבת בסינרגיה מופלאה של יופי, מדע, הבנה, הקשבה ובעיקר עוצמה נשית. אלנה מומחית בעיקר בטיפולים פרא-רפואיים, בהכשרות מתקדמות בארץ ובחו"ל.

הקליניקה מצויידת במיטב המכשור הטכנולוגי, מהמובילים בעולם בתחום טיפולי עור ואסתטיקה מתקדמים. השילוב בין הקוסמטיקה לפסיכולוגיה מאפשר לי לטפל באנשים, וליצור שינוי לא רק במראה החיצוני אלא גם בחשיבה, באורח חיים ובהעלאת הביטחון העצמי.

היכולת הזו, להכיר לקוחה, להבין מה מפריע לה, לאבחן וליצור שינוי ממצב אחד למצב המיוחל, זהו האושר והסיפוק הכי גדול. תחום הקוסמטיקה נמצא בהתפתחות מתמדת. היום יותר מתמיד מתמקדים באבחון מדויק ובפיתוח תכשירים ומכשור מתקדמים.

עיניי תמיד נשואות לדבר הבא, ואני מתעדכנת תמידית ומשתתפת בהכשרות, כנסים וימי עיון. אני מטפלת בכל בעיות העור ומומחיותי הינה באבחון מקור הבעיה והתאמת הטיפול המדויק, במיוחד לבעיות פיגמנטציה מכל הסוגים".

התמחותי בתחום הפיגמנטציה וטיפול בעור – מביאה לתוצאות מפליאות כל פעם מחדש, בין אם זה טיפול בצלוליט, צלקות או פיגמנטציה עיקשת במיוחד. את התוצאות ניתן לראות כבר מהטיפול הראשון.

ההכרה שאני זוכה לה הן מצד הלקוחות והן מאנשי מקצוע, ממצבים אותי כמקצוענית! והכל בזכות הידע והניסיון, בשיטה היחודית שפיתחתי. הלקוחות מגיעות מפה לאוזן, עם המלצות מוכחות. כל אישה הסובלת מבעיית עור שכזו, תשמח לגלות שאצלי תמצא פתרון אמיתי.

בימים אלו אני משיקה טיפול חדש בצלוליט – שבקיץ הינו מבוקש במיוחד, הטיפול משלב מכשור שממצק ומטפל בעודפי עור ואף בטקסטורה של סימני מתיחה".

האם את רואה בעבודתך שליחות?

"בהחלט. עבודתי הינה שליחות, אני פוגשת מידי יום נשים שמגיעות בגלל סיבות רבות, חלקן "רק" לטיפול ניקוי, וחלקן הגדול לטיפול בבעיה מסויימת שמפריעה להן, אצלי הן מבינות שניתן לטפל ולשפר, והכי חשוב לא להרים ידיים.

ככל שמתקדמים בטיפולים נוצר קשר של אמון. כבר מהטיפול הראשון ניתן לראות את ההתקדמות בתהליך, הן משתפות וחולקות עימי את המידע הכי רגיש ואישי. שליחות מבחינתי זה להצליח לעשות מישהו מאושר, אני נהנית כל פעם מחדש מהמהפכים שמתרחשים אצלי בקליניקה, כיף לראות אישה  מטופחת ומאושרת, שמרגישה טוב עם עצמה ועם העור שלה".

מה חשוב לך שלקוחותייך יידעו עלייך? 

"חשוב לי שיידעו שאני מאוד אוהבת את לקוחותיי, הן תמיד תקבלנה את הטיפול המקצועי הטוב ביותר. אני מאוד אוהבת שהקליניקה שלי הינה בית עבורן, ההצלחות שלהן בטיפולים גורמים לי לאושר וגאווה מרובה כל פעם מחדש.

אני גאה בהן, כי הן מתמידות בטיפול הביתי שאני מתאימה עבורן אישית. הלקוחות מפרגנות ומביאות חברות, ומשפחות שלמות מטופלות אצלי. אני אוהבת לראות את הניצוץ בעיניים כשהן מרוצות, מבחינתי זוהי העצמה נשית במיטבה".

מה תאחלי לעצמך לשנה החדשה?

"לשנה החדשה אאחל לעצמי לגעת בכמה שיותר אנשים! לגרום לעוד הרבה מהפכים בקליניקה, ובעיקר לעשות אנשים מאושרים ושמחים יותר. חשוב שאנו הנשים נעצים את הדברים הטובים: גם בפנים, גם בגוף וגם בנפש, כי העור הינו שיקוף של כל מה שקורה בפנים.

בנוסף, אברך אתכם לקראת השנה החדשה בשנה טובה ומבורכת, בריאות איתנה, בטחון עצמי, רוגע, שלווה ואחדות. חשוב שנתבונן ונמצא יופי בכל דבר, וכמובן עם עור בריא, קורן וזוהר".

לתיאום תור טל': 054-8950095

אינסטגרם   elenakeshet

פייסבוק      אלנה קשת – אסתטיקה וקוסמטיקה מתקדמת

 




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*