אמה אמר – אדריכלית השיטה: ״מודל הבית השלם״.

במה הקליניקה עוסקת ומהם שירותיה?

הקליניקה שלי מכוונת למתן ליווי לשתי קבוצות: יעוץ למשפחות החוות משבר, תקיעות, חוסר אונים או קושי, במישור אישי זוגי או הורי וכן לזוגות שרק מקימים משפחה ורוצים ללמוד מראש מהם המוקשים האפשריים כאשר מכוננים משפחה חדשה ,חשיבה לטווח הקצר ולטווח ארוך, ואיך לגדל שורשים איתנים במשפחה תוך שמירה על ההתפתחות הזוגית, האישית וההורית.

מה מייחד את פעילותך העסקית?

אף על פי שאכן מדובר ב'פעילות עסקית', אני לחלוטין מושקעת בקשר אישי עם כל לקוח/ה. הקליניקה מעניקה שירות בוטיקי מלא לכל מטופל/ת, אני פורשת מטריה הוליסטית ומתמקדת לא רק במשפחה כיחידה אחת, אלא בכל פרט מהמשפחה אני מתייחסת לכל משפחה באופן מעמיק, מבקרת בביתם למשך כשעתיים לצפייה, לומדת את המשפחה מהו הקושי שלה, ובקליניקה מדייקת ומזקקת להם את הקושי ואת הפתרונות המותאמים לה. הדיוק מאפשר הכוונה קצרת מועד. דבר נוסף, שלמרות שאני מאמינה בפתרונות פרקטיים מבוססי תוצאה, אני מלווה משפחות שנים רבות לפי צורך, כאשר המשפחה חווה שינוי שמשפיע  ומפר איזונים במשפחה כגון: לידת ילד או מעברים שונים חוזרים ל"עדכון גירסא״ .

האם את רואה בעבודתך שליחות?

במלוא מובן המילה. זהו מסע חיי ומשאת נפשי, שיותר ויותר אנשים ישמעו על השיטה שפיתחתי וייתרמו בזכותה. אני מאמינה שבזכות שיטה זו ניתן להשפיע על שיעורי גירושין וכן לשמר ולחדש את ערך המשפחה.

מה גורם לך לגאווה בעבודתך?

יצירת מודל פשטני ממוקד ועמוק שמאפשר התאמה אישית לצרכי המשפחה  ומותאם לעידן הנוכחי השינוי החיובי הנפלא שאני מצליחה לחולל בחיי משפחות שמתמסרות לליווי, מקשיבות לעצות, ומנסחות בעזרתן חיים טובים יותר לעצמן, הלמידה המתמדת המתורגמת לעידן הנוכחי ומותאמת אישית ונוסכת ביטחון והשפעה בתוך ביתם.  הישג שהינך גאה בו במיוחד?  הקמתי את העסק שלי בעשר אצבעותיי, באמצע החיים, לאחר שינוי שערכתי בחיי הפרטיים והמקצועיים. עסק שמותאם לעידן המשתנה והמורכב, להבחין בדיוק של המודל המותאם אישית לכל משפחה באופן עצמאי.

כמצליחה בתחומך מה כולל ארגז הכלים שלך?

הידע המקצועי שלי הוא כלי שעומד לרשות הלקוחות, נרחב ומגוון ככל עולמות התוכן בתחום ההעצמה והמשפחה. אני מתנהלת בגובה העיניים, מעריכה פשטות, דיוק ובעיקר מכוונת לתהליכים קצרים המותאמים אישית, עם הצלחה בסופם.

מה חשוב לך שלקוחותיך יידעו עלייך?  

שהגישה שלי פותחה לאחר חוויות אישיות שבדיעבד יכולתי לכוון אחרת, זו אמירה שאני שומעת תמיד לרוב מלקוחותיי: "לו הייתי יודע/ת קודם".

עם קריירה מצליחה איך נראה הפנאי שלך?  

אני חושבת שכולנו מבינים שהחיים המודרניים שונים ומביאים עימם אתגרים 'המאיימים' כל העת על הזמן החופשי שלנו, אז צריך לעדכן גירסה בגישה שלנו, ועל זה אני עובדת עם עצמי.  כשיש לי פנאי אני סורגת, מבלה עם הנכד שלי ועושה ספורט.

מה תאחלי לעצמך לשנה החדשה?

אני מאחלת לכולנו שערך המשפחה יבוא לידי ביטוי ברמה המעשית ולא ההצהרתית, שאמשיך לנסוך ביטחון שאפשר גם אחרת, ושכולנו נרגיש שיש אופק ליציאה מקשיים, משברים זוגיים וכאלה המשפיעים במיוחד על חיי ילדים. בנוסף, אאחל לפרוץ דרך בהגברת התודעה לכך שנדרשת הכנה לשמירה על הבית, ביחד!  כאדריכלית השיטה החדשה: ״מודל הבית השלם״, הקמתי את הסטארט-אפ הראשון המתמחה בתחום המשפחה. כל משפחה באשר היא בשונה מהפרקטיקות הקיימות, ההתמקדות שלנו הינה בשינויים בעידן הנוכחי והשפעתם על מבנה המשפחה, ואנו מבינים את הצורך בארגז כלים משפחתי חדש עם דגש על התאמה אישית אני מאמינה בפסוק "חנוך לנער על פי דרכו" וגישתי מכוונת לחשיבות המשפחה כקהילה וחשיבות כל פרט בה על פי צרכיו.  במילים פשוטות תשכחו מהדרכה הורית, ייעוץ זוגי, אימון אישי וטיפולים כפי שהכרתם, אצלי מקבלים מעטפת שונה לגמרי, הנובעת משינויים שזיהיתי לאור, שיעורי גירושין עולים, וצורך במטפלים רגשיים לילדים, מעמד האישה זכויות הילד ותוחלת החיים שישתנתה שמעידים שיש צורך בגישה חדשה״ תופרת חליפה מותאמת לכל משפחה בהתחשב בהרכביה.

רזומה מקצועי ורקע אישי?

אמא לשלושה וסבתא לנכד. בעלת שני תארים אקדמיים, בוגרת מכון אדלר, בוגרת שיטת סופר נני – מיכל דליות. בוגרת הסמכות החדשה של בית חולים שניידר – יועצת זוגית ומאמנת אישית.

 

נייד. 050-2915557

פייסבוק: ״אמה אמר״.

 




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*