אתי נחום – שיווק פרויקטים ותחום התחדשות עירונית, קידום פרויקטים של תמ"א – 38, 1,2 פינוי בינוי

״הרצון להגשים חלום לאנשים, בסופו של דבר קניית דירה, זו העסקה הכי גדולה אצל רוב האנשים במהלך חייהם. להיות שותפה לתהליך שכזה תמיד  משמח אותי ונותן לי את הכח להמשיך להגשים חלומות לאנשים״

קצת עלייך ועל הכשרתך המקצועית:

״התחלתי כסוכנת נדל"ן ברימקס, מאז ומתמיד קסם לי עולם הנדל"ן, הרגשתי שהשמים הם הגבול ואפשר להתפתח בתחום זה בהרבה כיוונים, והחזון שלי היה: להיות יזמית-שחקנית גדולה במגרש הגדולים.

בשנת 1995 הצטרפתי כסוכנת נדל"ן לחברת רימקס, ולאט לאט בהתמדה ועבודה קשה טיפסתי בסולם ההצלחה.

בשנת 2004 היינו בין המשרדים המובילים עם מספר העסקאות ומספר הסוכנים הגדול ביותר ברשת.

בשנת 2012 הכרתי את צורי ז'אןהבעלים של קבוצת ז'אן, הכרתי את עולם השיווק והיזמות, הפכנו לשחקנים מובילים ובולטים בשיווק פרויקטים. כיום, יש לנו 2 סניפים פעילים בהרצליה, מעל אלף דירות חדשות שמכרנו, ועשרות פרויקטים בשיווק״.

נקודות משמעותיות שעברת בדרך

״אפשר להגיד שהנקודה המשמעותית בחיי היתה הכרותי עם צורי ז'אן, אז למעשה נפתחתי לעולם חדש של נדל"ן, התחדשות עירונית, קידום בניינים לתמ"א 38, קידום מתחמי פינוי בינוי, ושיווק דירות חדשות״.

האתגר הכי גדול במקצוע מבחינתך?

״האתגר הכי גדול מבחינתי הינו להוביל פרוייקט דיירים משלב הרעיון ועד השלב האחרון לקבלת הדירות החדשות. זהו מסע ארוך עם המון אתגרים בדרך, מסע שדורש ידע ומקצועיות רבה, אך הסיפוק בסוף התהליך שווה את הכל״.

רגע שיא שאני גאה בו:

״הרגעים שבהם אני יכולה לעזור לאנשים מוגבלים ומעוטי יכולת, להשביח להם את הנכס שלהם ולהובילם במסלול שיפור איכות חייהם, מבחינתי זוהי שליחות וכשאני מצליחה אני חווה סיפוק אדיר״.

מהו הכח המניע אותך בקריירה שלך?

״הרצון להגשים חלום לאנשים, בסופו של דבר קניית דירה, זו העסקה הכי גדולה אצל רוב האנשים במהלך חייהם. להיות שותפה לתהליך שכזה תמיד משמח אותי ונותן לי את הכח להמשיך להגשים חלומות לאנשים. היכולת והידע שלי להוביל, אם זה זוג צעיר, משפרי דיור, או הגיל השלישי, לייעץ להם ולכוונם לעסקה המתאימה להם ביותר״.

מהו עיקר התמחותך?

״במהלך השנים האחרונות התמקצעתי בכל נושא שיווק ומיתוג פרוייקטים, למדתי באוניברסיטה הפתוחה, ועברתי הרבה קורסים והכשרות בנושא.
יש לי היום את הידע להוביל יזם משלב תכנון הדירות, תימחור, מיתוג הפרוייקט, הכנת חומר שיווקי ועד לשלב מכירת הדירות.

איש מכירות מקצועי צריך להכיר את כל השלבים הללו על מנת שיוכל לתת שירות מקצועי לרוכשי דירות, וזה אומר גם ידע במימון, בתכנון ובשווק, וההיצע. לא מספיק רק לדעת מחיר ותכנית של הדירה!״.

היכן את רואה את עצמך בעוד 5 שנים?

״מקימה עוד סניפים כי  אנו שואפים להתפתח גם באזור המרכז. בתחום היזמות, מכיוון שיש לי את הידע להוביל פרוייקט מתחילתו ועד סופו, אין ספק שהשלב הבא יהיה יזמות״.

איך משלבים בין קריירה לחיים אישיים?

״זה לא פשוט, אבל אפשרי! צריך למצוא את האיזון הנכון בין הקריירה למשפחה. כשילדיי היו קטנים, זה דרש ממני להיות יותר בבית ולעבוד מהבית. הכי חשוב לא לוותר על עצמך, בסופו של דבר הילדים רואים וסופגים זאת ממך, ועושים את אותו הדבר.  היום כשגדלו, הם תומכים ומפרגנים וזה הסיפוק הכי גדול שלי. בני קובי, הצטרף אליי לעסקי הנדל"ן והולך בדרכי, חלומי הגדול שכל ילדיי יצטרפו אליי״.

טל׳:  050-7401400  |   פייסבוק    קבוצת ז'אן – אתי נחום

 




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*