גיליה טודורוס -מעצבת פנים והום סטיילינג

קצת עלייך ועל הכשרתך המקצועית

״שמי גיליה טודורוס – מעצבת פנים והום סטיילינג, בוגרת לימודי העיצוב ותכנון הפנים של האונברסיטה הפתוחה, מרצה ובלוגרית לייף סטייל, נשואה לאורן ואם ל-3 בנות מקסימות. מאז שזוכרת את עצמי חיה ונושמת עיצוב. עוד מילדותי הייתי מעצבת בתים קטנה, רק לקח לי שנים לגלות זאת.

כיום אני מנהלת סטודיו לעיצוב פנים המתמחה בהלבשת בתים, מלווה לקוחות, מייעצת וגם מנהלת בלוג לעיצוב הבית בשם ״גיליה הום סטיילינג״
המעניק אפשרויות לעיצוב גם למי שאין באפשרותם לממן עלות מעצבת״.

מה ההבדל בין עיצוב פנים והום סטיילינג?

״עיצוב פנים והום סטיילינג הינם שני מקצועות צמודים אך נפרדים. אחרי שנים בתחום ההום סטיילינג, האהבה למקצוע דחפה אותי ללמוד גם את תחום עיצוב פנים, ואני שמחה שעשיתי זאת, כי נחשף בפניי עולם חדש של תכנון ובנייה.

עיצוב פנים – עוסק יותר בתכנון הפנימי של החלל, הכנת תכניות עבודה, שבירת קירות, שינויי תשתית, חלוקת חללים וכל הקשור לאבק ושינוי משמעותי בנכס.

הום סטיילינג – הינו הקוסמטיקה של הבית, רענון ועיצוב החלל בלא צורך להיכנס להוצאות כבדות, שיפוצים מאסיביים ואבק, כל מה שירענן וילביש את הבית מחדש בזמן קצר יחסית, כמו שינויי טקסטיל, סידור ריהוט, תאורה, צביעה ונגרות״.

קהל היעד שלי

״אנשים שרכשו דירת קבלן חדשה ורוצים להפכה לדירת חלומותיהם. או מי שקנו דירה יד שנייה ורוצים לשדרג ולרענן את המראה שלה, או לאלו שרוצים לקבל ייעוץ כיצד יוכלו לשנות ולשדרג בעצמם כבעלי דירה שכורה או לבעלי קושי במימון עלות מעצבת״.

איך מתגבשת החלטה על הקו העיצובי של הפרויקט מול הלקוחות?

״לאחר שלב היכרות ראשוני על כוס קפה בבית הלקוח, ורצוי שיהיו נוכחים כל בני המשפחה המתגוררים בו, הם מפרטים מה חזונם ומה תקציבם, מתגבש הקו העיצובי של הפרויקט כשבשלב זה נדייק את הסגנון אליו הוא מחובר, וייקבע הקו העיצובי שמתגבש בדרך כלל ממקורות השראה שונים שאותם מציג לי הלקוח כמו: תמונה מאתר פינטרסט, ממגזין, מתמונה שתלויה באמצע הבית או שלפעמים מתגבש הקונספט דווקא מהנוף הנשקף מהחלון, אם זה ים או שדה ירוק״.

מהם הצעדים הנכונים שיעזרו לצמצם הוצאות ועדיין ליצור מראה חדש?

״המשפט שמוביל אותי לאורך כל שנות הקריירה שלי כמעצבת, שאין צורך לקנות דברים חדשים על מנת להפיח חיים חדשים בבית.

תתחילו ממה שכבר יש לכם, אני תמיד ממליצה להתחיל ממה שיש, לפני שרצים לקנות רהיטים חדשים. תמיד אפשר לשדרג, לצבוע, לרפד, להחליף מיקום רהיטים, להעניק לבית מראה חדש ורענן יותר״.

הפרויקט החלומי שלי:

״לעצב מבנה ישן במרכז תל אביב ולהפכו למלון בוטיק, באווירה פריזאית נוסטלגית שיקית במיוחד, מלון שישלב את האמנות, התרבות, המוסיקה וכל השיק שיש לפריז להציע, במקום אחד במרחק נגיעה, וככה כשנרצה להרגיש "אמילי בפריז", נקפוץ לתל אביב״.

מעצבת שמהווה עבורי מקור השראה:

״מעצבת הפנים קלי וורסטלר, מכתיבת טרנדים פאשניסטה. אני עוקבת אחריה באינסטגרם ומאוד נהנית. היא מזוהה עם סגנון עיצוב שמשחזר תקופות זוהרות משנות ה-30 וה-50, והופכת את החללים שמעצבת למקומות קסומים, אלגנטיים ומלאי גלאם״.

טיפים נכונים לעיצוב הבית:

  1. הפחת חיים חדשים בבית יכולה גם להיות חידוש של רהיט ישן ואהוב, לכן תתחילו תמיד במה שיש לכם לפני שתרוצו לחנויות.
  2. החכמה הגדולה שהופכת שדרוג טוב למעולה היא הדאגה לפרטים הקטנים.
  3. הדבר החשוב ביותר לפני עיצוב ומראה הינו הנוחות. חשוב שבביתכם תחושו הכי בנוח, ביום יום שלכם. ״אני תמיד ממליצה להתחיל ממה שיש, לפני שרצים לקנות רהיטים חדשים. תמיד אפשר לשדרג, לצבוע, לרפד, להחליף מיקום רהיטים, להעניק לבית מראה חדש ורענן יותר״

https://gilyahomestyling.com

GilyaTodoros פייסבוק




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*