דודי בן-דור נגר אמן – ד״ר קיטשן חידוש ושדרוג מטבחים

רזומה מקצועי ורקע אישי

"בן 39, משחר ילדותי החדירה בי אימי את האהבה לעיצוב, אמנות והתאמת הגוונים. ד"ר קיטשן נוסד מתוך תשוקה לעסוק בעיצוב, לעשות מהפך, ולהגשים ללקוחותיי את משאלת ליבם לחידוש ושדרוג מטבחם, ללא צורך בהחלפתו.

החברה מהמובילות בארץ, משלבת "צביעה בתנור" ונגרות מטבחים, ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, עם איכות וגימור ללא פשרות, זאת תוך עמידה בלוחות זמנים קצרים ובהתאמה מלאה לטעמו ולצרכי הלקוח.

ד"ר קיטשן הוקם לאחר שנות לימוד, התמקצעות ועשייה בענף הצביעה המקצועית ונגרות המטבחים, על מנת לתת מענה ללקוחות המעוניינים בשינוי המטבח, אם בהחלפת חזיתות המטבח, ואם בחידוש החזיתות הקיימות ע"י החלפת הגוון, פירזול לטריקה שקטה, וכו'.

המטבח מותאם על פי טעם הלקוח, כפרי או מודרני. תוספות – ארונות, קלאפות, אי למטבח, בוצ'ר, מדפים, ידיות, זכוכיות ועוד".

מה מייחד את פעילותך העסקית?

"כיום בענף המטבחים רוב העוסקים בתחום, מציעים ביטול מוחלט של המצב הקיים (לרוב ללא צורך), הכוונה הריסת המטבח הישן והקמת מטבח חדש מאפס.

כאן נכנס ד״ר קיטשן וגרם למהפך, המטרה שלנו שהיא למעשה מה שמייחד אותנו, לקחת את המטבח הקיים לחדשו ולשדרגו ברמה הגבוהה ביותר במינימום זמן, לכלוך ועלויות".

מה גורם לך לגאווה בעבודתך?

"אני פרפקציוניסט! אני רואה עצמי כאמן. כל פרויקט מטבח, מרגש אותי ורואה בו אמנות. עבורי כל מטבח עליו אני עובד הוא "פרזנטור שלי", אם לא יהיה פחות ממושלם, מבחינתי לא סיימתי. לכן הגאווה שלי היא בתוצאה המושלמת ובריצוי הלקוח בהגשמת חלומו".

כמצליח בתחומך מה כולל ארגז הכלים שלך?

"בראש ובראשונה את אהבתי למקצוע, ורצון להגשים את רצון וחזון הלקוח. כלי חשוב בשבילי הינו ההקשבה ללקוח והבנת טעמו.

אני עובד עם חומרים ברמה התעשייתית הגבוהה ביותר. ושני הכלים האחרונים אותם איתם אני סוגר את הארגז הם האמינות והאחריות שלי".

מה חשוב לך שלקוחותיך יידעו עלייך?

"כבעל עסק אני מבין שמעבר לחומרים לאיכות ולתוצאה הכי טובה, הדבר שחשוב לא פחות זה התקשורת. העובדה שלקוחותיי תמיד יכולים לפנות אליי, להתייעץ איתי ולשתף אותי, תקשורת נכונה היא הבסיס להצלחה".

עם קריירה מצליחה איך נראה הפנאי שלך?

"את זמני הפנוי אני מבלה עם אישתי, ילדיי ומשפחתי, מהם אני מקבל תמיכה ואהבה אין סופית וללא תנאים.

העבודה היא חלק בלתי נפרד ממני והיא נותנת לי את הזהות האישית והאינדיבידואלית שלי כדודי – ד"ר קיטשן, להגשים את חלומי כל יום".

מה תאחל לעצמך לשנה החדשה?

"אני מאחל לי, למשפחתי , לכל עם ישראל וחיילי צה"ל, בריאות, אהבה וחוזק. לעצמי אאחל כמו בכל יום להמשיך לעשות את מה שאני הכי אוהב, בדרך הכי טובה שיש והעיקר להנות מהדרך".

כיום המטבח, אינו רק לצורך הכנת מזון ואחסון, אלא החלל המרכזי ביותר בבית, וגם בו נדרש שינוי כל מספר שנים,  לשם הנוחות וגם הנראות

 

ד"ר קיטשן

אתר-  www.drkitchen.co.il

טלפון- 050-4354848

כתובת- אזה"ת נתניה




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*