ד"ר הדר ישראלי – מומחית לכירורגיה פלסטית אסתטית ומשחזרת

"כשהיא שלמה, אני שלמה"

הרזומה המקצועי שלך, נקודות ציון חשובות בקריירה, ורקע אישי משפחתי

מומחית בכירורגיה פלסטית ואסתטית, רופאה בכירה ומנהלת שירותי פלסטיקת שדיים ושחזורים במרכז הרפואי אסותא באשדוד. עשיתי התמחות בשיבא כרופאה בכירה, עברתי התמחות בבוורלי הילס והשתתפתי בניתוחים אצל טובי המנתחים בעולם.  יש לי קליניקה לניתוחים וטיפולים אסתטיים. בת 43, נשואה, אם לבר (14), גילי (12), רון (8) ושיר (4).

מגזין לאשה חוגג 75 שנה. כשתגיעי לגיל זה, איזה מסר תרצי להעביר לנשים צעירות?

לפעמים שינוי פלסטי קטן יכול לגרום לך להרגיש שלמה יותר. אחת מנשות העסקים החזקות במשק, בת 48, עברה אצלי ניתוח למתיחת בטן ואחריו אמרה שזהו אחד הדברים המשמעותיים שעשתה עבור עצמה ושלחזור ללבוש ביקיני נוסך בה בטחון אפילו בסגירת עסקאות ענק.

איזה חידושים את מתכננת בתחומך בשנת 2022?

יש התעוררות גדולה בתחום האסתטיקה הווגינלית. לי חשוב שנשים ירגישו חופשיות לגבי זה ולא יתביישו. לכן בשנה הקרובה החלטתי להביא לקליניקה גניקולוגית מומחית שמטפלת בכל רבדי הנושא.

רגע שיא בקריירה שלך, מה היה ומה למדת ממנו?

לנתח את החברה הכי טובה מהתיכון, זו שהיתה הכי יפה עם הגוף המושלם. כשפגשתי אותה אחרי 20 שנה, עיניה היו כבויות. היא עברה ניתוח שנקרא "מאמי מייקאובר" וכשהגיעה לביקורת וראיתי איך הניצוץ שהיה לה בנעוריה חזר, רעדתי מאושר.

כמצליחה בתחומך מה כולל ארגז הכלים שלך?

אני אוהבת להכיר את המטופלת שלי באופן אישי, להקשיב לה, להסתכל בעיניים, להבין מה היא רואה בעיניי רוחה בסוף התהליך. חשוב להתייחס לא רק לגוף אלא גם לאופי ואורח החיים.

מה חשוב שלקוחותייך יידעו עלייך?

גם אני רואה בעצמי דברים שאני אוהבת ודברים שאני פחות אוהבת. זה טבעי להרגיש שאת רוצה לשנות. תמיד חברות שואלות 'תגידי, אז מה אני באמת צריכה?' התשובה: מה שאת מרגישה כשאת מסתכלת במראה.

רגע של קונפליקט בקריירה והתמודדותך עימו?

מטופלת ביקשה שינוי בניגוד גמור לפרופורציות הגוף שלה. אמרתי לה שחבל. אני מאמינה במראה הרמוני וטבעי, לא מאולץ ומוגזם. הסברתי לה על ההשלכות, אבל בסוף היא התעקשה.

איזו דמות נשית מעוררת בך השראה?

אמא. היא היתה מנכ"לית חברת הייטק בסביבה גברית, בימים שלא קיבלו את זה שנשים יכולות להתאים לתפקידים בכירים. היא היתה עבורי דוגמה לאישה שהצליחה לאזן בין קריירה, משפחה והנאות החיים.

מהו המפתח לשילוב בין משפחה לקריירה?

לעשות את זה בלי לחשוב על זה יותר מדי.

איזה טיפ תתני לאשה שמתחילה את דרכה בתחומך?

זה מפתיע שכירורגיה פלסטית היא לא מקצוע נשי. המורכבות של ניתוח כזה מצריך שתהיה לידך אישה שמבינה את מצבך. הטיפ למי שעובדת בתחום זה תמיד להסתכל בעיניים של המטופלת, להיות לידה, להחזיק לה את היד, שתדע שאת איתה ושומרת עליה.

אתגרים שמציבה עבודתך ואיך את מתמודדת איתם?

לעבוד עם נשים שמתמודדות עם סרטן השד זה אתגר גדול. הרגע הכי שובר זה כשמטופלת נעלמת לי ממעקב וכשאני מקישה את השם שלה על המחשב אני רואה שהיא כבר לא איתנו. לכל אישה כזו יש אצלי מקום בלב לנצח.

האם יש לך עוד חלום שאת רוצה  להגשים?

אני אדם עסוק ופעלתן ואופי העבודה מטבע  הדברים הוא הרבה פעמים מאוד לחוץ כי  הרבה אחריות מונחת עליי. לכן החלום שלי הוא שיהיה לי עוד קצת זמן ביממה כדי לשבת עם מי שאני אוהבת ופשוט להסתכל על הים  ברוגע, לדבר קצת, לשתוק קצת, ליהנות מהיופי של החיים בלי הלחץ של היום יום.

 

ד"ר הדר ישראלי | drhadarisraeli.com | office@drhadarisraeli.co.il |  ד"ר הדר ישראלי  | drhadarisraeli

מרפאת תל אביב: מגדלי זיו בנין A, ראול ולנברג 24 , רמת החייל |  מרפאת קריית אונו: אופק מדיקל, רפאל איתן 1 | טל: 03-5090321, 058-6141211, 058-6373722




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*