ד״ר מגי בן יהודה

מאמנת אישית, עסקית, ומומחית באימון לזוגיות, מנהלת בית ספר כיוונים

ספרי מהו תחום עיסוקך ועל הכשרתך המקצועית?

״ב-15 שנה האחרונות אני מאמנת אישית וזוגית, מנחת סדנאות ומרצה באקדמיה ומחוצה לה. בשנת 2019 הקמתי את בית ספר ׳כיוונים׳ להכשרת מאמנים בכרמיאל  מתוך החזון להנגיש  את השפה האימונית לכל המעוניין וכמובן גם לצפוניים מגיע לקבל את ההכשרה המתאימה, ללא צורך בנסיעות ארוכות״.

כיצד הגעת למקצועך ולמעמדך הנוכחי?

״בשנת 2003 במסגרת לימודי הייעוץ הארגוני, נחשפתי לעולם האימון וזאת לאחר 10 שנות קבע ו 15 שנה שבהן הייתי עצמאית וניהלתי עסק גדול מאוד. בשנת 2005 התחלתי ללמוד הכשרת מאמנים. משם ועד היום למדתי את כל ההסמכות והתמחתי באימון זוגי, אימון לנוער ואימון למנהלים. גם את הדוקטורט שלי הקדשתי לתחום האימון, וחקרתי את עולם האימון האישי האקדמי״.

נקודות משמעותיות שעברת בדרך

״לאורך כל חיי ישנן נקודות משמעותיות רבות שלימדוני את כח הנחישות, הדבקות במטרה וראיית היש בחיים. לאחר שניהלתי עסק גדול מאוד בתחום אחר כ-15 שנה, וכתוצאה מניהול לקוי שלי (בחירת שותף לא ראוי) נשארתי עם חובות של יותר ממליון ₪. לאחר שהצלחנו כמשפחה לפלס דרכנו חזרה כלכלית, מצאתי את עצמי שוב בשפל,  כאשר איבדתי את בעלי, ושוב נשארתי כמעט חסרת כל, עם אובדן ותחושת שבר. למרות הכל למדתי להתגבר על כל המכשולים ולבנות את עצמי מחדש״.

מהו האתגר הכי גדול במקצוע?

״להיות מאמנת זו מיומנות הדורשת הקשבה מלאה, פעילה ואותנטית ולדעתי זהו אחד האתגרים במקצוע, להיות במצב בו לא תהיה שיפוטי, תקשיב באמת ולא תנסה לפתור ולייצר בדרכיך את עולמו של המתאמן״.

ספרי על רגע שיא בקריירה שאת גאה בו?

״סיום הדוקטורט שלי הוא רגע שיא חשוב בעיניי, כמו גם רגע פתיחת הקורס הראשון בבית הספר ׳כיוונים׳. הרגשה של התרגשות מהולה בגאווה פנימית, על עמידה ביעדים והגשמת החזון״.

מהו הכח המניע אותך בקריירה שלך?

״בעבר  הייתי בנדנדה הזו של החיים בין הצלחות לכישלון קשה וכואב, בין אושר זוגיות ומשפחה לאובדן ושכול ורק בזכות היכולת הזו לראות את הטוב, להאמין בחיים יכולתי להמשיך קדימה בלי לוותר לעצמי ולשקוע בייאוש. את היכולות האלה, החשיבה החיובית וההסתכלות על החיים ממקום מקדם אני רוצה להעביר לכל המתאמנים והלומדים שלי.

אני מאמינה בכל ליבי ביכולתה של החשיבה החיובית ושינוי הסיפור הפנימי של כל אחד להביא למהפכים בחיינו. התהליכים האימוניים שאני מקיימת עם מתאמנים, היכולת לראותם צומחים ומתפתחים. התחושה הממלאת של להעביר סדנה/קורס, ולראות את התובנות העולות בפני הלומדים, עבורי היא הגשמת שליחותי״.

מה גורם לך לגאווה בעבודתך?

״אני אוהבת את תהליך האימון, ההדרכה והנחיית הסדנאות, את שיתוף הקהל, וכל מה שכרוך בעולם האימון. בחזון שלי באימון אני שואפת לראות אנשים מאושרים יותר שמחים ומחייכים, אנשים המאמינים בעצמם וביכולתם בעלי דימוי עצמי מנצח – להסתכל במראה ולראות את הטוב, אנשים אשר ממצים את הפוטנציאל הטמון בהם, זה שיח יומיומי והשאיפה שלי שכולם ידברו את השפה האימונית ,כי זה מקדם את המטרות שכל אחד יכול להציב לעצמו״.

מהו עיקר התמחותך ומהן המלצותייך לבחירת איש מקצוע נכון, בתחומך?

״עיקר התמחותי: אימון להעצמה, אימון לזוגות, הנחיית סדנאות וקורסים. לפעמים מעבר לבחירת איש מקצוע, חשוב לחוש את הכימיה שנוצרת בין המאמן למתאמן . חשוב מאוד בתחום האימון לבחור מאמן שנמצא ורשום בלשכת המאמנים, משום שהלשכה בודקת ושומרת על רף מקצועי גבוה, וחבריה נבחנים ולומדים לאורך שנים״.

מקצועית, איפה את רואה עצמך בעוד 5 שנים?

״תמונת החזון שלי הינה שבית הספר ׳כיוונים׳, יהיה שופע בקורסים וסדנאות בתחומים שונים. בית ספר מוביל שמעניק ערך לכל הנכנס בשעריו, שפועל מתוך משמעות ונתינה״.

״אני מאמינה בכל ליבי ביכולתה של החשיבה החיובית ושינוי הסיפור הפנימי של
כל אחד להביא למהפכים בחיינו.  התחושה הממלאת של להעביר סדנה/קורס, ולראות את התובנות העולות בפני
הלומדים, עבורי היא הגשמת שליחותי״

טל׳: 054-7955535  | magi5499@gmail.com |  www.magicoach.co.il | www.kivunim19.co.il

פייסבוק לגלות את המגיק שבך מגי -ייעוץ ארגוני אימון אישי ועסקי |  dr.magiby  אינסטגרם




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*