הדס טויזר – בעלים של "טופז קרמיקה"

רזומה שלך, נקודות ציון בקריירה ורקע אישי ומשפחתי

דרכי המקצועית החלה ב"אופיס דיפו" שם עבדתי 15 שנה, כאחראית מחלקת ההזמנות ב Call Center. לאחר לידתי האחרונה, קיבלתי החלטה ששינתה את חיי והפכתי לעצמאית. הצטרפתי לעופר בעלי, בניהול חנות הקרמיקה הקטנה שלנו אז. למדתי הכל מאפס, והפכתי חנות 150 מ' לחנות בוטיק מעוצבת. התפתחתי ולמדתי את התחום בתקציב קטן ובעבודה קשה, ומשם השמיים היו הגבול. פתחנו חנות גדולה יותר, חלמתי בגדול וגם התחלתי לייבא בכוחות עצמי ולהפוך את החברה למה שהינה כיום. עופר תמך וליווה אותי לאורך כל הדרך ועד היום אנו שותפים מלאים בפעילות החברה, כל אחד בתחומו. בת 45 , נשואה לעופר – בעלים ושותף ב"טופז" ובעל חברה נוספת לחומרי בניה. אמא לארבעה ילדים.

לאשה חוגג 75 שנה. כשתגיעי לגיל זה, מה מסר תרצי להעביר לנשים צעירות?

אל תפחדו מהפחד – תתמודדו עם הפחדים שלכן ותנצחו אותם. הכל טמון בכח הרצון שלכן ובמחשבה. תאמינו בחלומותיכן ולכו איתם עד הסוף. אל תתנו ל"רעשי הרקע" להפריע בדרך. יהיו קשיים, אך הסיפוק שווה הכל.

איזה חידושים את מתכננת בשנת 2022?

להמשיך ולהביא את הבשורה העדכנית בעולם הקרמיקה לארץ, להמשיך להגיע לתערוכות בעולם ולהביא את מיטב החידושים בתחום. להגדיל את סל היבוא שלי, לרגש את לקוחותיי, את המעצבים, האדריכלים, הקבלנים ואת לקוח הקצה, להביא את העולם הרחב לארץ וגם לחדש את חלל התצוגה שלנו בחנות, כל 3 חודשים כדי ליצור חוויה עוצמתית ומסקרנת.

רגע שיא בקריירה שלך, מה היה ומה למדת ממנו?

כשהסתיימה תקופת השכירות שלנו בחנות הראשונה והקטנה ביפו, חיפשנו חלל גדול יותר, ולמרות הפחד שלי שלא נוכל להחזיקה, קיבלתי החלטה ופתחנו את אולם התצוגה החדש והנוכחי שלנו, ששינה את מקומנו בעולם הקרמיקה בארץ, והציבנו במקום גבוה יותר בתחום.

ההישג המקצועי שאת הכי גאה בו?

גאה מאוד בהתפתחותינו בתחום ייבוא המוצרים לארץ בכוחות עצמנו, מה שמאפשר לנו להיות תחרותיים בשוק ולהביא את החידושים הגדולים במחירים נמוכים יותר ללקוחות, וביכולתינו לעבוד מול לקוחות גדולים ומשמעותיים.

אני גאה בקשרי מול הלקוחות: לאחר תקופת הסגר השני, יזמתי כנס גדול לאדריכלים ומעצבים, ופתחתי לנו ולהם עולם של קשר חדש ומשמעותי בתקופה מאתגרת.

כאשת מקצוע מצליחה, מה כולל ארגז הכלים שלך?

אמינות ואחריות מול הלקוחות והספקים, שירותיות גבוהה, מוטיבציה להתפתח, ללמוד ולהתרחב, דבקות במטרה לאהוב את העשייה ולהינות מהדרך.

מה חשוב שהלקוחות יידעו עליך?

שהאמון חשוב לי מאוד. אני עובדת בשקיפות מלאה תמיד, והקשר האישי חשוב לי מאוד. לקוח שמגיע אליי יודע שהפרויקט שלו הוא גם שלי, ואני אעמוד במסגרת התקציב שהוגדר ובהבטחות שנתתי לו .

רגע של קונפליקט בקריירה והתמודדותך עימו?

עבודה עם בן הזוג עלולה להיות מאתגרת לפעמים וליצור קונפליקטים ומתיחות בזוגיות. למדנו לצאת מחוזקים, לחזק את הקשר ואת העסק, להביא את החוזקות של כל אחד מאיתנו ולקבל החלטות נכונות וטובות יותר.

איזו דמות נשית מעוררת בך השראה?

ללא ספק אימי, שגידלה אותי ואת אחיי במקביל לקריירה בשירות המדינה, עשתה זאת על הצד הטוב ביותר ובאהבה. דרכה השראה עבורי כבעלת קריירה וכאמא.

מהו המפתח לשילוב בין משפחה לקריירה?

הייתי שם כשילדיי היו צעירים ביותר ונזקקו לי. איני מתפשרת על זמן עמם וחינוך לערכים ולמצויינות, כפי שאיני מתפשרת על עשייתי העסקית.

איזה אתגרים מציבה לך עבודתך, ואיך את מתמודדת איתם?

תחרות מול חברות גדולות בענף. להצליח להיות תחרותית וגם נאמנה לערכים שלי, לעבוד בשקיפות וכנות, ובזכות זה להצליח.

האם יש לך עוד חלום שאת רוצה להגשים?

אני חולמת תמיד ומאחלת לעצמי שאמשיך לחלום בגדול. אני חולמת על הרחבת העסק וגידול משמעותי בתחום שבו אני עוסקת.

טופז קרמיקה | טל׳: 073-7576919  | topaz-ceramic.co.il|   טופז קרמיקה

 




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*